quote:Op donderdag 3 november 2011 09:40 schreef Eska het volgende:
[..]
Ze zijn sterker dan ik....
[..]
Wild gokje; voetbalgerelateerd?
Vrolijk is iig altijd oké!
Vast wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:41 schreef Gravedigger het volgende:
Nou maar hopen dat Real met een B-elftal komt
Zelfs als het voetbalgerelateerd isquote:Op donderdag 3 november 2011 09:40 schreef Eska het volgende:
Wild gokje; voetbalgerelateerd?
Vrolijk is iig altijd oké!
Hmz, ik heb alleen pacifistische schepjes.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef Gravedigger het volgende:
ff teruggegraven in mijn geheugen. Je bent idd een tenger vrouwtje
Misschien met een schep er bovenop slaan?
Welja, als het vrolijkt maakt wel.quote:
Ha, nu komen we meer in de richting van oplossingen die bij mij passen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:09 schreef Gravedigger het volgende:
Diepvriezer in de tuin een oplossing
Collega's die op maandagmorgen chagrijnig zijn vanwege het voetbal zijn anders heerlijk om te plagen.....quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef Eska het volgende:
[..]
Welja, als het vrolijkt maakt wel.
De andere kant op trek ik minder best; als mensen (oprecht) woedend of somber worden van een slechte wedstrijd en/of uitslag.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:28 schreef cafca het volgende:
Collega's die op maandagmorgen chagrijnig zijn vanwege het voetbal zijn anders heerlijk om te plagen.....
Hier ook.quote:
Ah ja, daar was ik idd nog benieuwd naar. Fijn dat het iig is opgehelderd! Hoe minder frustratie & onzekerheid, hoe beter. Zeker als het iets is waar je eigenlijk niet zo naar uitkijkt. (zie je er erg tegenop? is het al snel?)quote:En vervolg van een eerdere 'klacht' over een contact met het ziekenhuis over een ingreep: er is wel contact met mij opgenomen (mooi) en vervolgactie is inderdaad zoals ik had verwacht (mooi) dus ingreep gaat door (minder mooi want auw).
Dat is goed nieuws, behalve de auw dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Hier staat gewoon het raam open.
En vervolg van een eerdere 'klacht' over een contact met het ziekenhuis over een ingreep: er is wel contact met mij opgenomen (mooi) en vervolgactie is inderdaad zoals ik had verwacht (mooi) dus ingreep gaat door (minder mooi want auw).
quote:
Omdat ?quote:
Omdat LompeHork eerder in 40+ poste dan ik, en hij geen 40+er isquote:
Maar hij postte dan weer niet in de SC.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
Omdat LompeHork eerder in 40+ poste dan ik, en hij geen 40+er is
Het zomaar leuk kan zijn om er wat 40plussers bij te vergaren!quote:
Neu, en ik denk dat het ook wel zijn enige post zal blijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar hij postte dan weer niet in de SC.
Nu voel ik mij echt als zo'n vette kaasquote:[..]
Het zomaar leuk kan zijn om er wat 40plussers bij te vergaren!
Nah, weet ik niet. Geef 't een kans.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
Neu, en ik denk dat het ook wel zijn enige post zal blijven
Nee, dat zie je verkeerd. Beter in wijn denken. Of zo.quote:Nu voel ik mij echt als zo'n vette kaas
Ow, ja lekker 40+ wijn-azijnquote:Op donderdag 3 november 2011 23:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet. Geef 't een kans.
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Beter in wijn denken. Of zo.
en wat is jouw relatie met LompeHork ?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat LompeHork eerder in 40+ poste dan ik, en hij geen 40+er is
Dat we allebei in ABO postenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en wat is jouw relatie met LompeHork ?
Is goed. Sommige dingen hebben tijd nodig. Zoals kaas bijvoorbeeld. Of wijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga morgen even serieus de topics hier teruglezen. Ik ben nog steeds aan het wennen dat ik nu echt moet bekennen dat ik geen 27 meer ben
Mijn relatie met jou is sowieso je UI!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en wat is jouw relatie met LompeHork ?
'dan'quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
MaryMouse en LompeHork, Ik zou zeggen welkom in 40+waar we ons allemaal jonger voelen als dat we zijn.
Een taalpurist in een SCquote:
Dank jequote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
MaryMouse en LompeHork, Ik zou zeggen welkom in 40+waar we ons allemaal jonger voelen als dat we zijn.
Gewoon, vrijdagavond, witte wijn, youtube clips met lyrics en allemaal meezingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Zingen? Jij? Morgenavond? Hier? Wat? Hoe?
Ik ben wel in voor een muziekavondjequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon, vrijdagavond, witte wijn, youtube clips met lyrics en allemaal meezingen![]()
Of niet, up to you
Oh welja, leg het maar weer in mijn handen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
Gewoon, vrijdagavond, witte wijn, youtube clips met lyrics en allemaal meezingen![]()
Of niet, up to you
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een muziekavondje
Jaaaa, dat zijn jouw eigen interpretaties hè?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, ben al vette kaas of wijn-azijn, dus ik ga nu eerst slapen om morgen fit te kunnen zijn voor het muziekavondje
Vandaar dat men mij aanspoorde hier te postenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Of niet, up to you
That's the spirit!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, ben al vette kaas of wijn-azijn, dus ik ga nu eerst slapen om morgen fit te kunnen zijn voor het muziekavondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |