hoax....40+ers zijn veel te oud voor dit soort modernisenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb internet op mijn mobieltje van htc.met weer applicatie op mijn foontje
whut hoaxquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoax....40+ers zijn veel te oud voor dit soort modernisen
Dat bedoel ik! Ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
whut hoaxDeze 54 jarige heeft een mobiel-internet!!
Hij is gewoon bang voor sterke, zelfstandige vrouwenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
schijnbaar geloven ze niet omdat hij mij een hoax vind.:(
Steek je je tong uit. Ik zei toch dat ik je geloofde?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb internet op mijn mobieltje van htc.met weer applicatie op mijn foontje
Zeeuws Meisje !quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef Maes het volgende:
Hij is gewoon bang voor sterke, zelfstandige vrouwen
Sorrie Disanaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef Disana het volgende:
Steek je je tong uit. Ik zei toch dat ik je geloofde?
Geef niks Disana van jou kan ik hebben..Ja heerlijke na-herfst met zonnetjequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
Awww ik plaagde maar.
Morgen weer mooi weer!
Nou nee, Amsterdams meisjequote:
Zachte eitjes onder elkaar doen dat. Om de hiërarchie in zacht-ei-heid te duiden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:43 schreef Gravedigger het volgende:
Een zacht eitje als ik een slavendrijver noemen
Da's erg context-afhankelijk. Maar meestal net een minuutje te weinig.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:06 schreef Gravedigger het volgende:
Hoe zacht ben jij? 2/3/4 minuten?
Halfgaar, dus?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's erg context-afhankelijk. Maar meestal net een minuutje te weinig.
We hebben het over een gekookt ei hoor, niet een gebakkenquote:
sollyquote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, en bedankt hè.![]()
Of ben jij ook een zacht eitje? Want dan kan zo'n opmerking weer wel.
En vandaag? Ik mis de zon, hebben jullie hem?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef niks Disana van jou kan ik hebben..Ja heerlijke na-herfst met zonnetje
Het leven is veel te kort om voortdurend ramen te lappen. Bij mijn vorige huis had ik zo'n poetsloeder tegenover wonen. Ik ben wel eens in de verleiding geweest om haar het oude water te vragen, want voor onze ramen was dat nog schoon genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef Eska het volgende:
Ook goedemorgen!
Wat zie je met dit weer toch goed dat de ramen eigenlijk gedaan moeten worden.
Ja beetje half zonnetje zeg maar..Gisteravond regenden de hele avondquote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef Disana het volgende:
En vandaag? Ik mis de zon, hebben jullie hem?
Dat doet me denken aan weerdame Diana Woei. Die zei ooit eens iets als "Het weer, daar hebben we de komende 24 uur niet mee te maken!"quote:
Ik denk het. Is gewoon een grijze, saaie bedoening als ik naar buiten kijk. (of zou dat aan de ramen liggen?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan weerdame Diana Woei. Die zei ooit eens iets als "Het weer, daar hebben we de komende 24 uur niet mee te maken!"
Maar hoe komen jullie daar zo ineens zonder weer dan? Alles al opgemaakt voor dit jaar?
Gooi 't maar op de ramen, joh. (niet te hardquote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef cafca het volgende:
Ik denk het. Is gewoon een grijze, saaie bedoening als ik naar buiten kijk. (of zou dat aan de ramen liggen?)
Herkenbaar. En nog windstil ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk het. Is gewoon een grijze, saaie bedoening als ik naar buiten kijk. (of zou dat aan de ramen liggen?)
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Eska het volgende:
[..]
Gooi 't maar op de ramen, joh. (niet te hard)
Ze zijn sterker dan ik....quote:
Wild gokje; voetbalgerelateerd?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:35 schreef Karina het volgende:
Ik ben helemaal vrolijk, gisteren 4-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |