Mag het ook rode wijn zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon, vrijdagavond, witte wijn, youtube clips met lyrics en allemaal meezingen![]()
Of niet, up to you
En vandaar dat je hier nu ook bent!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Vandaar dat men mij aanspoorde hier te posten
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vandaar dat men mij aanspoorde hier te posten
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef APK het volgende:
Ik had ook al in bed moeten liggen voor de stembanden![]()
Ja vooral bij de 40-'ersquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!Hoor je veel tegenwoordig.
Een dingetje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!Hoor je veel tegenwoordig.
Ha, een mede-rode-wijner!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef cafca het volgende:
Mag het ook rode wijn zijn?
misschien neem ik dan mijn steel guitar wel mee...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
wow, is het hier ook een FastChat geworden
Rode wijn inschenken voor de muzikanten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh ja, en even snel nadenken wat mijn muzikale bijdrage kan zijn morgenavond....
Oh, nog iets dat ik niet ken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik neem vast een voorproefje.... Spotify mijn MemoryLane
ik riep hier afgelopen maanden wel eens wat maar het ging met een tempo van een paar posts per dagquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt denk ik omdat ik er ben, ik vind het niet zo leuk om al als [ afbeelding ] over FOK! te gaan
Haha, is dat schrikken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
wow, is het hier ook een FastChat geworden
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, nog iets dat ik niet ken.Zal ik morgen op het gemakje eens onderzoeken.
Dat zal dan voor het eerst zijn dat ik dat muzikaal doe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef cafca het volgende:
Rode wijn inschenken voor de muzikanten?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep hier afgelopen maanden wel eens wat maar het ging met een tempo van een paar posts per dag
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
echt allemaal 40-plussers hier aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |