Werk aan de winkelquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoewel het weekend reeds begonnen is ga ik toch maar eens op tijd naar bed.
Welterusten
In het weekend werken?quote:
Mijn huishoudster is altijd op vakantiequote:
Ahhh net als die van mij zeker. Of een ATV dag, of mag wegens de bond van zwartwerkende huishoudsters hier niet komen omdat de arbeidsomstandigheden hier niet schoon genoeg zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn huishoudster is altijd op vakantie
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:25 schreef Eska het volgende:
Oh ja, dat is héél herkenbaar! Ook hier gelukkig doorgaans vlotte oplos-acties daarna. Hoewel dat soms ook te *ineens* gedaan wordt dan, dat de timing niet heel handig is bijvoorbeeld.
Zoals om 23:00 nog op zolder de bergruimte willen gaan uitruimen, omdat ik heb aangegeven dat we voor [insert item] nog een goede opbergplek nodig hebben.
Dat laatste heb ik mijzelf afgeleerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:38 schreef cafca het volgende:
zo herkenbaar, dat soort dingen doe ik ook vaak
en dan commentaar krijgen, dat het niet nú moet, maar dat ik het eigenlijk al eerder uit mezelf had moeten doen, enz....
Ik was ook niet zo thuis in kane, vandaar dat ik de tekst erbij gepost hebquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Eska het volgende:
Ik ben niet zo thuis in Kane, maar heb wel deze meegenomen.
[ afbeelding ]
Ik heb het braaf meegezongen. Durf alleen niet te beloven dat ik het een volgende keer meteen herken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:06 schreef APK het volgende:
Ik was ook niet zo thuis in kane, vandaar dat ik de tekst erbij gepost heb
Hoi sidekick.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh hallo trouwens.
Ik ben de side-kick.
Hai CarOnSide-kick! Ik ben Eska.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh hallo trouwens.
Ik ben de side-kick.
Jouw naam komt me ook wel bekend voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef CarOnline het volgende:
Hoi
Eska.. Ik ken je naam wel.
Had jij niet een heel mooi huis met een hele mooie jassen-ophang-nis?
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Jouw naam komt me ook wel bekend voor.
Heel mooi huis met mooie jassen-ophang-nis??![]()
Ik moet even heel hard denken of ik überhaupt foto's van m'n huis heb geplaatst ooit.
Ons vorige huis was wel vrij groot (niet zo mooi) en had wel een apart jassen-ophang-hoekje. Maar ik heb geen idee eigenlijk of je nu de juiste voor je hebt.
Dan zal het dat zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Jouw naam komt me ook wel bekend voor.
Heel mooi huis met mooie jassen-ophang-nis??![]()
Ik moet even heel hard denken of ik überhaupt foto's van m'n huis heb geplaatst ooit.
Ons vorige huis was wel vrij groot (niet zo mooi) en had wel een apart jassen-ophang-hoekje. Maar ik heb geen idee eigenlijk of je nu de juiste voor je hebt.
Nee, dan is het toch iemand anders geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:30 schreef CarOnline het volgende:
Dan zal het dat zijn!
Dan heb ik alleen dat hoekje onthouden, volgens mij stond het ooit in K&W ofzo.
Waar anders ook.... maar het was wel tof. Met behang ofzo..
APK, wat leuk, long time no seequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |