Nou dat valt ook wel mee denk ik. Je raakt dan wel een beetje in een negatieve spiraal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:22 schreef Ritmo het volgende:
Zondag winnen, anders kan de pleuris weer uitbreken.
De A1 heeft 3-3 gelijkgespeeld tegen de joden.twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 16:31:27Laatste training: Dani Fernandez en Guidetti lijken zondag te starten http://t.co/VukKhcaw #feyenoord reageer retweet
Zonde. Achahbar en Tony zullen wel niet mee hebben gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:54 schreef Maastoren het volgende:
De A1 heeft 3-3 gelijkgespeeld tegen de joden.twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 16:31:27Laatste training: Dani Fernandez en Guidetti lijken zondag te starten http://t.co/VukKhcaw #feyenoord reageer retweet
Biseswar verdient 7-9 ton. Spelen doet 'ie alleen goed in z'n laatste contractjaar. Hij is vervelend. Hij ligt niet lekker bij de eigen aanhang. Er zijn grote twijfels over zijn mentaliteit. Verder kan hij wel aardig voetballen maar bijzonde is het niet. Kortom: oppleuren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien moet Tomasso maar even uitleggen, waarom we niet in ons handen moeten knijpen als Biseswar bijtekent. Kunnen we hetgeen hier net gebeurde gewoon achterwege laten.
Achahbar wel geloof ik en die Tony niet denk ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde. Achahbar en Tony zullen wel niet mee hebben gedaan
Staat wel te boek als een lastige jongen ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elvis gedraagt zich soms alsof hij die andere Elvis is of niet...
Waarom zo'n opmerking? Waar slaat dat opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:54 schreef inZanity het volgende:
- kom maar terug als je ballen ingedaald zijn -
Op slinge woonde altijd een Marokaantje die speelde bij de jeugd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat wel te boek als een lastige jongen ja.
De groetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op slinge woonde altijd een Marokaantje die speelde bij de jeugd.
Weet ze naam niet meer maar zit nu in de bak geloof ik. Hoe gaat Feyenoord daar mee om ?
Contractverlengingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op slinge woonde altijd een Marokaantje die speelde bij de jeugd.
Weet ze naam niet meer maar zit nu in de bak geloof ik. Hoe gaat Feyenoord daar mee om ? Met dusdannig onspoorde jeugd spelers dus. Waarschuwings systeem?
Los van de argumenten om wel of niet bij te tekenen: hij had er nu gewoon zijn bek over moeten houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik verdedig m niet. Ik geef hem alleen groot gelijk als hij niet bijtekent voor veel minder dan dat hij nu verdient terwijl hij niet eens speelt. Vergeet niet dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen dat hij een belachelijk hoog salaris verdient, en dat we gewoon onze handen dicht mogen knijpen als hij voor een stuk minder bereid is bij te tekenen. Maar waarom zou hij bij moeten tekenen en nog eens flink in gaan leveren als hij niet eens speelt en een prutser als Cabral voor zich moet laten?
Ah eindelijk iemand die normaal kan reagerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Biseswar verdient 7-9 ton. Spelen doet 'ie alleen goed in z'n laatste contractjaar. Hij is vervelend. Hij ligt niet lekker bij de eigen aanhang. Er zijn grote twijfels over zijn mentaliteit. Verder kan hij wel aardig voetballen maar bijzonde is het niet. Kortom: oppleuren.
Niet zozeer lastig maar meer een einzelganger die al denkt dat hij het gemaakt heeft. Ik denk dat hij na de winterstop ook bij de 1e selectie gaald wordt aangezien Cissé bagger is en Manu het in zich heeft een goede speler te worden. Fysiek sterk, erg snel, neusje voor de goal alleen zijn instelling is af en toe zijn manco.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat wel te boek als een lastige jongen ja.
En een bonusfoto, omdat het kan.quote:'Zelfs in mijn slaap praat ik over voetbal'
Nadat de overstap van John Guidetti (19) naar Feyenoord was afgerond, verdubbelde het aantal volgers dat de spits op Twitter heeft in een paar weken tijd tot ruim 25.000. Dat getal zegt veel over de grote populariteit die de Zweed in korte tijd heeft opgebouwd in Rotterdam. Deze maand staat er in Feyenoord Magazine een nadere kennismaking met Guidetti, aan de hand van acht door hemzelf geplaatste tweets. Lees hieronder een voorproefje.
Guidetti: ‘Mijn vriendin wordt wel eens middenin de nacht wakker en dan hoort ze mij in mijn slaap zeggen: “Goooaaaal”, “één-tweetje” of “kom op Bellamy!”. Ze zegt dat ik zelfs wel eens in mijn slaap boos ben geworden op de scheidsrechter. Als ik dan ’s ochtends wakker word zegt ze: John, serieus, je moet eens stoppen met aan voetbal denken. Dat is volgens mij een teken hoeveel ik van voetbal hou. Natuurlijk moet je soms relaxen en aan andere dingen denken. Daar is mijn vriendin ook voor, samen met haar doe ik andere leuke dingen.’
Je vader heeft eens gezegd dat elk uur van de dag voor jou een training is.
‘Ja, zo moet je het voetbal benaderen. Denk alleen maar aan wat je eet, hoeveel je slaapt, dat soort dingen. Als je denkt dat je na de training op de club klaar bent, word je nooit een topspeler. Als professional staan de dingen die je buiten het voetbal doet ook in het teken van het voetbal. Dat betekent dat je wel eens een feestje moet overslaan, ook al is dat van iemand die dichtbij je staat. Dat is soms moeilijk te begrijpen voor andere mensen.’
Is het ook moeilijk voor jou?
‘Natuurlijk is het soms moeilijk. Maar als je de volgende dag dan mag scoren voor veertigduizend mensen en de Feyenoord-fans zingen “Guidetti whoo-ooh”, dan is dat het allemaal waard geweest.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ja maar denk je nou serieus dat Biseswar voor laten we zeggen 4-5 ton bij Feyenoord gaat voetballen? Ik hoor iedereen wel zeggen dat hij een goede voetballer is maar hij laat het bijna nooit zien. Als hij het laat zien dan is het een incident en dat is niet goed genoeg. Biseswar hoort verder te zijn dan bijv. Cabral maar eigenlijk is er geen verschil tussen die 2. En dat je 'm voor een goed bedrag kan gaan verkopen heb ik mijn twijfels bij. Nogmaals (Mario modus), van mij mag hij blijven maar dan gewoon tegen een gemiddeld salaris. Meer is hij niet waard. En als je 'm na z'n wissel van Go Ahead de kleedkamer in ziet sprinten heb ik mijn twijfels of zijn gedrag is veranderd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah eindelijk iemand die normaal kan reageren![]()
Vergeet niet dat hij zelf niks aan dat belachelijk hoge salaris kan doen. Dat hij vervelend is en dat er twijfels zijn over z'n mentaliteit weet ik het fijne niet van, maar volgens mij is hij behoorlijk veranderd in de loop der jaren. Ik kijk alleen naar z'n voetbalkwaliteiten en die zijn gewoon heel goed, hij is je beste aanvaller binnen de selectie. Hij kan je of voetballend nog heel veel bieden en anders in de toekomst voor een goed bedrag verkocht worden. Het enige wat Feyenoord hem kan bieden is een contract met een aanzienlijk lager salaris dan hij nu krijgt. Hij hoeft deze niet te tekenen, hij kan er ook voor kiezen om tegen hetzelfde of zlefs een hoger elders zijn heil te zoeken. In dat opzicht vind ik zeker dat we ons oogIn dat opzicht mogen we zeker onze handen dichtknijpen wanneer hij bijtekent als je het mij vraagt.
Wat doet hun huidskleur ertoe dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben daarom wel blij met jongens als De Vrij en Clasie.
Ik zag bijvoorbeeld laatst de opstelling van onder de 17 er liep geen blanke jongen tussen ...
Ja, wordt anders een lange terugreis hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
Morgen gaan we vlammen, ik voel het.
(meestal spelen we dan kut)
quote:Zagorin, finalist namens de Verenigde Staten tijdens het WK bridge dat tot en met 29 oktober wordt gespeeld in Veldhoven, heeft tijdens de finale van de Bermuda Bowl in een Feyenoord-shirt gespeeld. Waar de teams normaal gesproken de kleuren van hun eigen land dragen, koos de Amerikaanse topspeler in het bridge ervoor om het rood-wit van Feyenoord te dragen.
Zagorin kocht het shirt toen hij ging winkelen in Eindhoven. Hoewel hij weinig verwantschap heeft met het Nederlandse voetbal, was hij direct onder de indruk van het shirt, zo liet hij na afloop van de finale weten. Bovendien hoopte hij dat het shirt hem geluk zou brengen in de finale tegen Nederland.
Heb er nou alweer spijt van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja, wordt anders een lange terugreis he
Als je al op tijd in de Euroborg bent is dat al een hele prestatie. En wat Muto zegt: ze zullen wel weer de toeristische route nemen ja. Het eten is daar wel goed te doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er nou alweer spijt van.
Denk zullen wel rond half 12 wegrijden, uurtje of 2 daar.
Godverdomme om 10.15 al bij de Kuip zijn. Gaat toch nergens over.
Mooi hè, zo snel als die club al in z'n hart zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:26 schreef Euribob het volgende:
Godver, heb die Fer gescoord.![]()
Hebben jullie ook het hartje dat ie maakte gezien? Brrr..
Miss voor zijn vriendin?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi hè, zo snel als die club al in z'n hart zit.
[ afbeelding ]
Zit liever in een thuisvak, dan in het uitvak.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga vandaag ook naar de Euroborg, helaas zit ik wel in een boerenvak
zit voetbaltalent in de kleur tegenwoordig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben daarom wel blij met jongens als De Vrij en Clasie.
Ik zag bijvoorbeeld laatst de opstelling van onder de 17 er liep geen blanke jongen tussen ...
Ik denk dat dat meer voor zijn chickie was bedoeld, die dan ergens op de tribune zit.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi hè, zo snel als die club al in z'n hart zit.
[ afbeelding ]
Het zijn eigenlijk dubbele punten, want Groningen mikt op dezelfde ranglijstposities als Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:14 schreef Muto het volgende:
Op de ranglijst is er vandaag een groot verschil tussen winst/verlies. Eigenlijk telt alleen de winst vandaag.
Dat zal wel ja. Volgens mij denken ze er niet zoveel bij, het is een soort reflex want iedereen doet het dus Fer ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer voor zijn chickie was bedoeld, die dan ergens op de tribune zit.....
Nee, maar het is wel fijn om er ook een stel nuchtere grote kerels bij te hebben in plaats van alleen van die 'straat-bazen' als Biseswar, Wijnaldum en Fer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit voetbaltalent in de kleur tegenwoordig?
Nederland veranderd. De clubs veranderen mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel fijn om er ook een stel nuchtere grote kerels bij te hebben in plaats van alleen van die 'straat-bazen' als Biseswar, Wijnaldum en Fer.
Mwoah. Ajax is voor 80 % blank.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nederland veranderd. De clubs veranderen mee.
En daar ben jij blij mee? Ik zie toch liever Guidetti, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:50 schreef inZanity het volgende:
Ah Fernandez speelt dus waarschijnlijk, en geen Guidetti
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:50 schreef inZanity het volgende:
Ah Fernandez speelt dus waarschijnlijk, en geen Guidetti
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:54 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Guidetti, eerlijk gezegd.
ik durf te stellen dat jij gelijk hebt ....quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik durf te stellen dat die Dani Fernandez echt een prutser is .
Spelers van Feyenoord bespreken is wat anders dan wedstrijden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:41 schreef Happel het volgende:
Nog maar een keer. Bespreken van wedstrijden live kan hier: Live Eredivisieverslagen #83: Sjonnies naar livetopic TWENTE-PSV
Ligt eraan of het gerelateerd is aan de wedstrijd of niet. Niet iedereen wil weten wat de uitslag is, wanneer die in een topic als dit komt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Spelers van Feyenoord bespreken is wat anders dan wedstrijden.
Iedereen die tijdens een wedstrijd van Feyenoord een Feyenoord topic gaat lopen lezen zonder de uitslag te willen weten is een randdebiel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt eraan of het gerelateerd is aan de wedstrijd of niet. Niet iedereen wil weten wat de uitslag is, wanneer die in een topic als dit komt.
Ik doel overigens niet op die berichten over Fernandez...
Randdebiel of niet, geen live bespreking van de wedstrijd hier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Iedereen die tijdens een wedstrijd van Feyenoord een Feyenoord topic gaat lopen lezen zonder de uitslag te willen weten is een randdebiel.
jij wilt serieus weer een 10-0?quote:
Stop eens met dat gezeik over die debiele regeltjes van je man. Debiel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt eraan of het gerelateerd is aan de wedstrijd of niet. Niet iedereen wil weten wat de uitslag is, wanneer die in een topic als dit komt.
Ik doel overigens niet op die berichten over Fernandez...
Denk dat je Lodewijks er nog beter in kan zetten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:52 schreef Muto het volgende:
Volgende week lekker Lamprou ofzo. Dit kan niet meer.
Haha typische Nederlandse overschatting weer dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Treurig om te zien dat er gewoon niets verbeterd is sinds het vertrek van Mario, we hebben ons gewoon zand in de ogen laten strooien .
En dan lekker met een 3-0 achterstand tussen alle trolls in dat live topic gaan zitten zeker?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Randdebiel of niet, geen live bespreking van de wedstrijd hier.
Idd, zo kennen we Koeman weer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
De wittebroodsweken zijn blijkbaar over....
Nogmaals:quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha gefrustreerde Feyenoorder?
Wat is er nou trollen aan mijn berichtje? Tis toch zo?
Of ga je serieus menen dat je denkt dat Feyenoord kwalitatief beter is dan Groningen?
Ow, ok goed: tief op, minderwaardig strontboertje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer Zijn Grunnigers joden dan?
Waardeloos idd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Echt he, mods ga eens heel gauw je prioriteiten stellen.
Kanker een eind op joh, paardelul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeik over die debiele regeltjes van je man. Debiel.
Kijk. doe hier dan wat aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou niets bijzonders hoor?
Gewoon 3-0, of had je een spannende wedstrijd verwacht??
Groningen is veel sterker dan Feyenoord kwalitatief.
Idd. ik wil dat joch jankend naar de kant zien lopen en gewisseld worden, wetend dat dit z'n einde bij Feyenoord in het eerste was. Als je bij Feyenoord speelt, dan doe je dit godverdomme niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kijk. doe hier dan wat aan.
Wat een wijf, MulderAlle goals zijn voor een groot deel zijn fout.
quote:
quote:
Wat een gelul, iedereen dacht dat vorige week ook ten onrechte.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha typische Nederlandse overschatting weer dan?
Omdat er een paar leuke resultaatjes zijn is Feyenoord ineens een goede ploeg?
Feyenoord is uit tegen Groningen kansloos duhhh!
Groningen is kwalitatief veel sterker dan Feyenoord, zeker thuis.
Feyenoord staat binnen 20 minuten 3-0 achter en dan ga je zeiken over in welk topic we posten (een discussie die elke week gevoerd wordt, dus je kan je afvragen wat het nut van de regel is). Zeer ergerlijk.quote:
goed verhaal man echt een goed verhaal. Beter dan met onze tering capuchons op de training verhaal te halen. Of met onze blote borst sfeer proberen te maken. tief toch een eind op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:00 schreef Devv het volgende:
Gaan ze vanavond weer ouderwets het Maasgebouw bestormen?
Kijk Happel ik snap dat je die regels moet forceren maar je kan toch niet verwachten dat wij in dat live topic met al die trolls op Feyenoord gaan zitten zeiken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord staat binnen 20 minuten 3-0 achter en dan ga je zeiken over in welk topic we posten (een discussie die elke week gevoerd wordt, dus je kan je afvragen wat het nut van de regel is). Zeer ergerlijk.
Gelukkig staan we niet elke week na 20 minuten met 3-0 achterquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord staat binnen 20 minuten 3-0 achter en dan ga je zeiken over in welk topic we posten (een discussie die elke week gevoerd wordt, dus je kan je afvragen wat het nut van de regel is). Zeer ergerlijk.
dit reken ik koeman niet eens meer aan. Mentaliteit ditquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef inZanity het volgende:
Nou het Koeman effect is ook snel uitgewerkt..Was ook te mooi waar te zijn natuurlijk..
Alsof Koeman er wat aan kan doen dat ze niet verdedigen en Mulder alleen maar ballen heeft die recht op hem af komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef inZanity het volgende:
Nou het Koeman effect is ook snel uitgewerkt..Was ook te mooi waar te zijn natuurlijk..
forum@fok.nl. Be my guest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hoe kan je die mods reporten?
Als het maar niet normaal kan moet het maar op de nazi-manier.
Zit zowat alles in mijn eentje te doen hier. Moet wat, hè. Maar ik laat het wel gaan, toch geen zin om hier nog wat van te maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Kijk Happel ik snap dat je die regels moet forceren maar je kan toch niet verwachten dat wij in dat live topic met al die trolls op Feyenoord gaan zitten zeiken? Die regel moet echt anders want dit wekt bij alles en iedereen alleen maar ergenis op![]()
Tyft gewoon een eind weg, lul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:04 schreef bianconeri het volgende:
Waarom wil iedereen het hier op de mods afreageren??
Ongelofelijk zeg, worden ze weggespeeld tegen Groningen en iedereen wordt pissig en gaat iets/iemand zoeken om het op af te reageren.
Als je beetje realistisch bent had je als Feyenoorder geen enkel punt verwacht in Groningen.
Ik reken dit Koeman AB-SO-LUUT niet aan, hij is geen wonderdokter en het elftal dat Been eruit schopte zou wel even gaan laten zien dat het niet aan hun lag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
dit reken ik koeman niet eens meer aan. Mentaliteit dit
Je bent een mod! Lekkere voorbeeldsfunctiequote:
Op uitroepteken klikken van de postquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hoe kan je die mods reporten?
Als het maar niet normaal kan moet het maar op de nazi-manier.
Wat onbegrijpelijk is, want dat is niet te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:05 schreef Happel het volgende:
Zit zowat alles in mijn eentje te doen hier. Moet wat, hè. Maar ik laat het wel gaan, toch geen zin om hier nog wat van te maken.
het is al knap als we hier uberhaupt een doelkans krijgen.quote:
Van wie ben jij nou weer een kloon.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:08 schreef 010-hooligan het volgende:
KOEMAN ROT OP, KOEMAN ROT OP, KOEMAN KOEMAN KOEMAN ROT OP
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon.
dat zongen de feyenoord supporters, kijk je geen tv ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon.
Precies, elke keer weer die godverdomme valse hoopquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:05 schreef Bittere_Bal het volgende:
je gaat bijna wensen dat je een keer die hoop kwijtraakt als feyenoord supporter dat het ergste is geweest en dat er op een moment echt omhoog kan worden gekeken.....zo vermoeiend dit..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:09 schreef 010-hooligan het volgende:
[..]
[..]
dat zongen de feyenoord supporters, kijk je geen tv ofzo?
hihi, wat doet hij fout danquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:08 schreef 010-hooligan het volgende:
dat krijg je met elke keer weer dezelfde spelersquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:09 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Precies, elke keer weer die godverdomme valse hoop
010-Hooliganquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:08 schreef 010-hooligan het volgende:
Overschatting heet zo iets!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:09 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
hihi waarom komen de joden naar deze forumpje hihiquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
010-Hooligan
zondag 30 oktober 2011 @ 15:05
Een normaal persoon doet dat niet, dus doe maar nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus vanaf nu mogen wij ook kanker op zeggen?
als ik maar kan accepteren dat het gewoon vanaf nu om een plaats in de middenmoot gaat..maar ja, we blijven Feyenoord, we mogen toch veel meer verwachten, zelfs na de afgelopen jaren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:09 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
hihi da we ik niquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef 010-hooligan het volgende:
[..]
hihi waarom komen de joden naar deze forumpje hihi
In Amsterdam-noord zeg je al vanaf je 7e kanker opquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een normaal persoon doet dat niet, dus doe maar niet
daar wonen alleen zwarten mensen toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Amsterdam-noord zeg je al vanaf je 7e kanker op
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof Koeman er wat aan kan doen dat ze niet verdedigen en Mulder alleen maar ballen heeft die recht op hem af komen.
Geen normale mensen dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
daarom ook word er gezegd normale mensenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord in naam is misschien groot maar je moet realistisch kunnen zijn!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
als ik maar kan accepteren dat het gewoon vanaf nu om een plaats in de middenmoot gaat..maar ja, we blijven Feyenoord, we mogen toch veel meer verwachten, zelfs na de afgelopen jaren?
Je gaat je afvragen wat er in die taart zat he?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Devv het volgende:
Taart voor Feyenoord-spelers na remise bij Ajax
Go Ahead Eagles stunt tegen Feyenoord
[ afbeelding ]
Moet je nagaan hoe snel de wind soms kan draaien.
Echt serieus, kankertroll, heb je niets beter te doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Feyenoord in naam is misschien groot maar je moet realistisch kunnen zijn!!
Feyenoord kwalitatief moet voor een plaats 10 gaan, meer kunnen ze normaal niet.
Maar ik vind het niet erg hoor dat Feyenoord zo slecht is
Taart was van een joodse bakker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen wat er in die taart zat he?
Zegt Juve successupportertje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Feyenoord in naam is misschien groot maar je moet realistisch kunnen zijn!!
Feyenoord kwalitatief moet voor een plaats 10 gaan, meer kunnen ze normaal niet.
Maar ik vind het niet erg hoor dat Feyenoord zo slecht is
Ach ja dat zijn joden. Hun eigen ploeg steunen ze niet maar ze staan wel altijd vooraan om te trollen. Gelukkig hebben ze allemaal een enge ziektequote:
Jank jank jank!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Echt serieus, kankertroll, heb je niets beter te doen?
Successupporter van Juve?quote:
Behalve El Ahmadi en Clasie kun je iedereen opnoemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:18 schreef Maastoren het volgende:
Bakkal, Mulder, Vlaar, De Vrij, G & D Fernandez
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef 010-hooligan het volgende:
wie gaat er mee demonsteren bij de kuip?
Jewel man, je trekt nu pas je bek open nu ze het goed doen. Je zit alleen maar dingen te roepen vanaf je computertje. Denk je dat ze het in Turijn ook maar iets rot dat zo'n halve pastavreter, half nederlander ze aanmoedigt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Successupporter van Juve?
Haha nou veel succes is er niet bij Juve dus wat jij nou weer dom praat......
En ik ben al jaren Juventus supporter, voor en na de omkoopschandaal!
Een Juve supporter kan geen succes supporter zijn.
Ajax op nummer 1 en Feyenoord op 2 zo hoort het en vind jammer dat jullie zo af zijn gegledenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ach ja dat zijn joden. Hun eigen ploeg steunen ze niet maar ze staan wel altijd vooraan om te trollen. Gelukkig hebben ze allemaal een enge ziekte
Ooit aan gedacht dat ik voor die tijd nog niets met dit forum had?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef Stringer het volgende:
[..]
Jewel man, je trekt nu pas je bek open nu ze het goed doen. Je zit alleen maar dingen te roepen vanaf je computertje. Denk je dat ze het in Turijn ook maar iets rot dat zo'n halve pastvreter, half nederlander ze aanmoedigt?
je weet past wat je mist als je het niet meer hebt. Orde en discipline en happel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef Cara het volgende:
Happel, ruim die kankerzooi hier alsjeblieft op
JHKquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het..zijn....maar.....KUT KAKKERLAKKEN
Vind het een goede speler, baseer ik op wat ik van hem gezien heb. Waarom ben jij onnodig recalcitrant overal over?quote:
Moet wel wat in die taart gezeten hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Devv het volgende:
Taart voor Feyenoord-spelers na remise bij Ajax
Go Ahead Eagles stunt tegen Feyenoord
[ afbeelding ]
Moet je nagaan hoe snel de wind soms kan draaien.
Ahjoh, van Ajax was een wanprestatie, maarja ff Feyenoord uitlachen kan toch gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:28 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vind dat geloten topic idee van een paar posts geleden helemaal geen gek idee! Graag zelfs, en dan die Ajacieden, vergeet vorige week vooral niet!
OT:
Hup Feijenoord, donderpreek Koeman en we trekken het recht!
Zeker zou ik het doen, maar niet in het rivaliserende topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, van Ajax was een wanprestatie, maarja ff Feyenoord uitlachen kan toch gewoonZouden jullie ook doen
Ik ga toch niet mijn eigen club uitlachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, van Ajax was een wanprestatie, maarja ff Feyenoord uitlachen kan toch gewoonZouden jullie ook doen
Toen waren er ook genoeg van andere clubs en zeker van Feyenoord om ons in het Ajax topic uit te lachen, is toch geen probleem?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:28 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vind dat geloten topic idee van een paar posts geleden helemaal geen gek idee! Graag zelfs, en dan die Ajacieden, vergeet vorige week vooral niet!
OT:
Hup Feijenoord, donderpreek Koeman en we trekken het recht!
Als het Ajax wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn eigen club uitlachen
Geblesseerd. Wordt nooit meer wat met hem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef PIETR het volgende:
Die Mulder krijgt één keer (lichte) kritiek van Koeman en is direct al zn zelfvertrouwen kwijt, voor zover hij dat al had. Wat is hij mentaal zwak zeg, echt een slappeling. Hoe zit het eigenlijk met Darley? Hoor je ook niks meer van ..
ach we weten hoe we jullie op stang kunnen jagen en hier woedend laten worden. doe ik vandaag eens nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee nooit mattie. Ik lach alleen om AZ als die straks broekie krijgen bij heracles.quote:
Darley is toch nog gebleseerd? Zou wel mooi zijn als die weer kan spelen binnenkort, want ik vraag me af of Lamprou het nou zo veel beter zou doen dan Mulder op dit moment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef PIETR het volgende:
Die Mulder krijgt één keer (lichte) kritiek van Koeman en is direct al zn zelfvertrouwen kwijt, voor zover hij dat al had. Wat is hij mentaal zwak zeg, echt een slappeling. Hoe zit het eigenlijk met Darley? Hoor je ook niks meer van ..
Darley, wat een wedstrijd toen tegen NEC. Maar nu Lamprou de 'bekerkeeper' is, is Darley 3de of geblesseerd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef PIETR het volgende:
Wrom niet ? Zelfspot is een groot goed. Ik maak continue garpjes over Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn eigen club uitlachen
haha zielig hoor als het even tegen zit zet je je tv uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Siyara het volgende:
Heb net ook m'n tv gefrustreerd uitgezet. Wat een klotezooi weer.
Als het even tegenzit wil je bij het Maasgebouw protesteren. Wie is er nu zielig?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:35 schreef 010-hooligan het volgende:
[..]
haha zielig hoor als het even tegen zit zet je je tv uit
Zo omschrijf je minimaal de helft van de users op Fok. Trollen gebeurt in elk topic, bij onderwerp. Gewoon dat soort onzin negeren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef Typisch het volgende:
Mensen die aandacht tekort hebben en dat op internet komen halen, wat triest zeg.
Successupporter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef Stringer het volgende:
Ik ben klaar met dit kankerelftal. Zie na de kerst wel weer of ik naar de Kuip ga.
Alsof dit de schuld is van Koeman. Ligt gewoon aan het spelersmateriaal. Het is het gewoon net niet en dan hebben wij ook nog een gehandicapte keeper dit minder kan dan een gehandicapte keeper.quote:
Tegen wat kneus...! Ga jezelf aftrekken manquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:42 schreef 010-hooligan het volgende:
ik ga na de wedstrijd demonsteren bij de kuip wie komt er nog meer
Krijg een ziekte, pijnlijk en lang.quote:
tegen het algemene besturen en salaris van spelers moeten hogerquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Tegen wat kneus...! Ga jezelf aftrekken man
Pleur op man. Koeman is verantwoordelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof dit de schuld is van Koeman.
en dan, wat wil je dan zien? Weer een trainer die het niet redt? En weer een?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pleur op man. Koeman is verantwoordelijk.
Wat doet hij fout dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pleur op man. Koeman is verantwoordelijk.
IK STA ER AL PIK MET SPANDOEK KOM NU OOK DANquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef 010-hooligan het volgende:
[..]
tegen het algemene besturen en salaris van spelers moeten hoger
ik kom zo eerst even naar de moskeequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:48 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
IK STA ER AL PIK MET SPANDOEK KOM NU OOK DAN
Ga toch weg man. Alsof dit materiaal slechter is dan de GAE en door Groningen volledig weggespeeld hoort te worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof dit de schuld is van Koeman. Ligt gewoon aan het spelersmateriaal. Het is het gewoon net niet en dan hebben wij ook nog een gehandicapte keeper dit minder kan dan een gehandicapte keeper.
Groningen heeft een beter elftal dan wat wij hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Alsof dit materiaal slechter is dan de GAE en door Groningen volledig weggespeeld hoort te worden.
En die mongool van een Mulder heeft ie zelf opgesteld. Elke 16-jarige keeper had het niet slechter gedaan, dus geef nog liever een keeper de kans waar nog enige hoop voor de toekomst voor is.
Misschien iets beter (als ze thuis spelen), maar niet zoveel beter dat we kansloos zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Groningen heeft een beter elftal dan wat wij hebben.
Hij heeft een ban, check de Mod-topic.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef Ritmo het volgende:
Laf dat Happel niet even wat joden aanpakt in het live-topic, en opeens weg is hier.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft een ban, check de Mod-topic.
Dat gevoel ken ik, maar meestal zit ik de week erop toch weer op m,n blauwe stoeltjequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef Stringer het volgende:
Ik ben klaar met dit kankerelftal. Zie na de kerst wel weer of ik naar de Kuip ga.
Idd. Jij helaas ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
En de joden mogen maar volop lopen trollen hier...
Dat heb je heel goed voor elkaar gekregen ja, gefeliciteerd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
En de joden mogen maar volop lopen trollen hier...
Dat wel, maar om zoiets hoe weinig dan ook voor de grensrechter te doen is ook wel erg dom.quote:
Idd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:55 schreef Stringer het volgende:
Bij de volgende beenbreuk van Fernandez gewoon nog even op het been stampen i.p.v. geldverslindende revalidatie een jaar lang.
Op elk forum is het hetzelfde, de joden regeren en er heerst vriendjes politiekquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:48 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
IK STA ER AL PIK MET SPANDOEK KOM NU OOK DAN
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
Je houdt van de club om de naam, het stadion, het sentiment en de mede-supporters. En soms ook dankzij de spelers, maar bij dit elftal totaal niet. Je houdt van de club, ondanks de spelers.
Ja, gek he? En het niveau in jullie live-topic is hoog zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel triest niveau hier. Alleen maar schelden en vloeken is het hier.
vind je het gek met al die kanker joden hierquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Reactie van het topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
Je houdt van de club om de naam, het stadion, het sentiment en de mede-supporters. En soms ook dankzij de spelers, maar bij dit elftal totaal niet. Je houdt van de club, ondanks de spelers.
mogen wij lekker op ons eigen stukkie? Ja okay goed zo en nu weer opgehoepeld naar je neuzentopicquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
In het ajax topic is het anders, bij de eerste de beste nederlaag zijn ze voor een andere club.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het ajax topic is het anders, bij de eerste de beste nederlaag zijn ze voor een andere club.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef Stringer het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, gek he? En het niveau in jullie live-topic is hoog zeker.
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het ajax topic is het anders, bij de eerste de beste nederlaag zijn ze voor een andere club.
Ritmo, Jouw gebrekkige reactieniveau helpt er ook aan mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, gek he? En het niveau in jullie live-topic is hoog zeker.
Nepsupportersquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef Stringer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |