Nou dat valt ook wel mee denk ik. Je raakt dan wel een beetje in een negatieve spiraal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:22 schreef Ritmo het volgende:
Zondag winnen, anders kan de pleuris weer uitbreken.
De A1 heeft 3-3 gelijkgespeeld tegen de joden.twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 16:31:27Laatste training: Dani Fernandez en Guidetti lijken zondag te starten http://t.co/VukKhcaw #feyenoord reageer retweet
Zonde. Achahbar en Tony zullen wel niet mee hebben gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:54 schreef Maastoren het volgende:
De A1 heeft 3-3 gelijkgespeeld tegen de joden.twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 16:31:27Laatste training: Dani Fernandez en Guidetti lijken zondag te starten http://t.co/VukKhcaw #feyenoord reageer retweet
Biseswar verdient 7-9 ton. Spelen doet 'ie alleen goed in z'n laatste contractjaar. Hij is vervelend. Hij ligt niet lekker bij de eigen aanhang. Er zijn grote twijfels over zijn mentaliteit. Verder kan hij wel aardig voetballen maar bijzonde is het niet. Kortom: oppleuren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien moet Tomasso maar even uitleggen, waarom we niet in ons handen moeten knijpen als Biseswar bijtekent. Kunnen we hetgeen hier net gebeurde gewoon achterwege laten.
Achahbar wel geloof ik en die Tony niet denk ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde. Achahbar en Tony zullen wel niet mee hebben gedaan
Staat wel te boek als een lastige jongen ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elvis gedraagt zich soms alsof hij die andere Elvis is of niet...
Waarom zo'n opmerking? Waar slaat dat opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:54 schreef inZanity het volgende:
- kom maar terug als je ballen ingedaald zijn -
Op slinge woonde altijd een Marokaantje die speelde bij de jeugd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat wel te boek als een lastige jongen ja.
De groetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op slinge woonde altijd een Marokaantje die speelde bij de jeugd.
Weet ze naam niet meer maar zit nu in de bak geloof ik. Hoe gaat Feyenoord daar mee om ?
Contractverlengingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op slinge woonde altijd een Marokaantje die speelde bij de jeugd.
Weet ze naam niet meer maar zit nu in de bak geloof ik. Hoe gaat Feyenoord daar mee om ? Met dusdannig onspoorde jeugd spelers dus. Waarschuwings systeem?
Los van de argumenten om wel of niet bij te tekenen: hij had er nu gewoon zijn bek over moeten houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik verdedig m niet. Ik geef hem alleen groot gelijk als hij niet bijtekent voor veel minder dan dat hij nu verdient terwijl hij niet eens speelt. Vergeet niet dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen dat hij een belachelijk hoog salaris verdient, en dat we gewoon onze handen dicht mogen knijpen als hij voor een stuk minder bereid is bij te tekenen. Maar waarom zou hij bij moeten tekenen en nog eens flink in gaan leveren als hij niet eens speelt en een prutser als Cabral voor zich moet laten?
Ah eindelijk iemand die normaal kan reagerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Biseswar verdient 7-9 ton. Spelen doet 'ie alleen goed in z'n laatste contractjaar. Hij is vervelend. Hij ligt niet lekker bij de eigen aanhang. Er zijn grote twijfels over zijn mentaliteit. Verder kan hij wel aardig voetballen maar bijzonde is het niet. Kortom: oppleuren.
Niet zozeer lastig maar meer een einzelganger die al denkt dat hij het gemaakt heeft. Ik denk dat hij na de winterstop ook bij de 1e selectie gaald wordt aangezien Cissé bagger is en Manu het in zich heeft een goede speler te worden. Fysiek sterk, erg snel, neusje voor de goal alleen zijn instelling is af en toe zijn manco.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat wel te boek als een lastige jongen ja.
En een bonusfoto, omdat het kan.quote:'Zelfs in mijn slaap praat ik over voetbal'
Nadat de overstap van John Guidetti (19) naar Feyenoord was afgerond, verdubbelde het aantal volgers dat de spits op Twitter heeft in een paar weken tijd tot ruim 25.000. Dat getal zegt veel over de grote populariteit die de Zweed in korte tijd heeft opgebouwd in Rotterdam. Deze maand staat er in Feyenoord Magazine een nadere kennismaking met Guidetti, aan de hand van acht door hemzelf geplaatste tweets. Lees hieronder een voorproefje.
Guidetti: ‘Mijn vriendin wordt wel eens middenin de nacht wakker en dan hoort ze mij in mijn slaap zeggen: “Goooaaaal”, “één-tweetje” of “kom op Bellamy!”. Ze zegt dat ik zelfs wel eens in mijn slaap boos ben geworden op de scheidsrechter. Als ik dan ’s ochtends wakker word zegt ze: John, serieus, je moet eens stoppen met aan voetbal denken. Dat is volgens mij een teken hoeveel ik van voetbal hou. Natuurlijk moet je soms relaxen en aan andere dingen denken. Daar is mijn vriendin ook voor, samen met haar doe ik andere leuke dingen.’
Je vader heeft eens gezegd dat elk uur van de dag voor jou een training is.
‘Ja, zo moet je het voetbal benaderen. Denk alleen maar aan wat je eet, hoeveel je slaapt, dat soort dingen. Als je denkt dat je na de training op de club klaar bent, word je nooit een topspeler. Als professional staan de dingen die je buiten het voetbal doet ook in het teken van het voetbal. Dat betekent dat je wel eens een feestje moet overslaan, ook al is dat van iemand die dichtbij je staat. Dat is soms moeilijk te begrijpen voor andere mensen.’
Is het ook moeilijk voor jou?
‘Natuurlijk is het soms moeilijk. Maar als je de volgende dag dan mag scoren voor veertigduizend mensen en de Feyenoord-fans zingen “Guidetti whoo-ooh”, dan is dat het allemaal waard geweest.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ja maar denk je nou serieus dat Biseswar voor laten we zeggen 4-5 ton bij Feyenoord gaat voetballen? Ik hoor iedereen wel zeggen dat hij een goede voetballer is maar hij laat het bijna nooit zien. Als hij het laat zien dan is het een incident en dat is niet goed genoeg. Biseswar hoort verder te zijn dan bijv. Cabral maar eigenlijk is er geen verschil tussen die 2. En dat je 'm voor een goed bedrag kan gaan verkopen heb ik mijn twijfels bij. Nogmaals (Mario modus), van mij mag hij blijven maar dan gewoon tegen een gemiddeld salaris. Meer is hij niet waard. En als je 'm na z'n wissel van Go Ahead de kleedkamer in ziet sprinten heb ik mijn twijfels of zijn gedrag is veranderd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah eindelijk iemand die normaal kan reageren![]()
Vergeet niet dat hij zelf niks aan dat belachelijk hoge salaris kan doen. Dat hij vervelend is en dat er twijfels zijn over z'n mentaliteit weet ik het fijne niet van, maar volgens mij is hij behoorlijk veranderd in de loop der jaren. Ik kijk alleen naar z'n voetbalkwaliteiten en die zijn gewoon heel goed, hij is je beste aanvaller binnen de selectie. Hij kan je of voetballend nog heel veel bieden en anders in de toekomst voor een goed bedrag verkocht worden. Het enige wat Feyenoord hem kan bieden is een contract met een aanzienlijk lager salaris dan hij nu krijgt. Hij hoeft deze niet te tekenen, hij kan er ook voor kiezen om tegen hetzelfde of zlefs een hoger elders zijn heil te zoeken. In dat opzicht vind ik zeker dat we ons oogIn dat opzicht mogen we zeker onze handen dichtknijpen wanneer hij bijtekent als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |