En voorheen waren we hier aan het zeiken dat we allemaal van die slappe wijven in ons team hadden, hebben we eens een persoonlijkheid is het weer niet goed. Tevens zegt hij niets arrogants of geks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken die dan niet gewoon een keer zn muil houwe? Begon laatst al te zeiken dat Zweedse spelers zich te onderdanig zouden opstellen of zo.
En dan ben je 19, moet je nagaan wat een ouwehoer het is als ie straks 30 is
Liever niet nee. Tenzij je de onbetwiste leider bent op het veld EN de kleedkamer. Praatjesmaker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. Een jongen met een uitgesproken mening, mag het?
Wat voor praatjes heeft hij dan zoal ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Liever niet nee. Tenzij je de onbetwiste leider bent op het veld EN de kleedkamer. Praatjesmaker.
Sommige mensen (zoals jij) zijn inderdaad erg begaan met de persoonlijkheid van spelers buiten het veld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En voorheen waren we hier aan het zeiken dat we allemaal van die slappe wijven in ons team hadden, hebben we eens een persoonlijkheid is het weer niet goed. Tevens zegt hij niets arrogants of geks.
Clasie durft ook gewoon zijn ambities (net als Guidetti) uit te spreken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sommige mensen (zoals jij) zijn inderdaad erg begaan met de persoonlijkheid van spelers buiten het veld.
Ik geef geen neuk. Doe maar net als Clasie, baasie in het veld en buiten het veld bescheiden in interviews.
Guidetti :quote:Clasie: "Ik wil als Xavi worden"
Wat is dan het verschil ? Gewoon 2 ambitieuze jongens die er ook hard voor knokken.quote:Zijn ambities zijn groot. “Natuurlijk, iedereen heeft dromen! Ik wil met Zweden het WK winnen, de Gouden Bal in ontvangst nemen als beste speler ter wereld en de eerste spits van Manchester City worden. Het liefst zo snel mogelijk allemaal. Maar je moet in het heden leven, hè.
Een selectie van de laatste weken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat voor praatjes heeft hij dan zoal ?
Ik denk bij praatjes eerder aan : Ik ga de gouden bal winnen, ik ga er dit seizoen 25 maken enz. En dat doet hij niet.
En op het veld geeft hij iedere keer 100%.
quote:'Feyenoord volgt me een paar jaar, leuk er even tussenuit te mogen'
Lucas Ohlander komt op korte termijn voor de derde maal stagelopen bij Feyenoord. De achttienjarige aanvaller is eigendom van Helsingborg uit Zweden, maar maakt kans onder contract te worden genomen door de Rotterdammers. Hoewel hij dus al twee keer eerder in de havenstad mocht komen, heeft Ohlander er ook nu weer veel zin in, laat hij weten.
In gesprek met het Helsingborgs Dagblad, de grootste lokale krant van het land, zegt Ohlander vrijdag dat hij uitziet naar de trip naar Nederland. Vanwege een operatie aan beide voeten stond de aanvaller een tijdje aan de kant, maar nu hij weer fit is mag hij zich opmaken voor een stage bij Feyenoord; die had eigenlijk in de zomer al plaats moeten vinden. “Het is leuk om er even tussenuit te mogen. Feyenoord volgt me al een paar jaar.”
“Het was de bedoeling dat ik in de zomer zou gaan, maar een blessure voorkwam dat. Ik hoop dat ik veel kan leren van hun snellere spel en dan zien we wel wat er uit voorkomt”, aldus Ohlander, die zijn debuut voor Helsingborg nog niet maakte. Ook kwam de Zweed nog niet uit voor één van de jeugdelftallen van zijn land. Aan zijn vorige stageperioden in De Kuip hield de spits een goed gevoel over. “Het is een fantastische club”, vertelt Ohlander zijn landgenoten.
Ja zo werkt het nu eenmaal in de pers, kun je het hem kwalijk nemen ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een selectie van de laatste weken:
Guidetti wil slagen voor 'jongens op zandvlaktes Kenia'
Guidetti wil nederlaag in volle Kuip rechtzetten
Guidetti wil scoren tegen rivaal Ajax
Guidetti wil net zo populair worden als Ove Kindvall en Henrik Larsson
Guidetti: "Als ik niet in mezelf geloof, waarom moeten anderen dan wel in mij geloven?"
Alsjeblieft zeg
Als hij zegt: "nou jongens, ik weet niet wat ik wil, ik zal proberen mijn best te doen. Ik hoef niet met zo populair als Kindvall en Larsson te zijn en scoren tegen Ajax? Naja, boeit me niet."quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Guidetti: "Als ik niet in mezelf geloof, waarom moeten anderen dan wel in mij geloven?"
Alsjeblieft zeg
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Nee, en dat weet hijzelf ook wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:35 schreef Stokstaart het volgende:
owja en dat kutinterview nog over Zweedse spelers in het buitenland
Alsof hij al op het niveau van Zlatan of Ljungberg staat
Hij kan toch zijn voeten laten spreken en wat minder de publiciteit op zoeken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Als hij zegt: "nou jongens, ik weet niet wat ik wil, ik zal proberen mijn best te doen. Ik hoef niet met zo populair als Kindvall en Larsson te zijn en scoren tegen Ajax? Naja, boeit me niet."
Dan staan wij ook allemaal te huilen. Hij krijgt de vragen, hij zoekt de vragen niet op.
Clasiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
Maar stokstaart speciaal voor jou dan even :
Clasie: "Ik wil als Xavi worden"
Clasie: Ik ben gewend om van Ajax te winnen
Clasie: Ajax is te pakken
Clasie: "Bij winst barst er een ongelooflijk groot feest los
Clasie: "Ik wil prijzen pakken bij Feyenoord"
Zou hij ook steeds de pers opzoeken ?
Blegh, wat een arrogantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
Wijze woordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
Apart aangezien ze redelijk veel hetzelfde zeggen/denken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijze woorden
Kan onze Zweedse vriend nog een voorbeeld aan nemen.
Hij zoekt toch niet zelf met de pers op?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kan toch zijn voeten laten spreken en wat minder de publiciteit op zoeken?
Maar kennelijk vinden die Boulevard-hoeren het allemaal prachtig als hij weer een nieuwe pizzeria ontdekt heeft.
Tja, is ook niet echt slim om zulk soort liederen te gaan aanheffen als we tegen VVV spelen. Daar irriteer ik me sowieso al mateloos aan. Gaat werkelijk nergens over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/ingezonden_heb_je_ook_zon_hekel/
Te bizar voor woorden. En dan maar janken wanneer de stenen je weer 's om de oren vliegen.
ME'ers zijn varkens, stuk voor stuk.
Klopt. Maar eigenlijk worden deze mensen gewoon heel vies onder druk gezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Happel het volgende:
Daarbij is het ook niet zo slim om akkoord te gaan met de boete en stadionverbod. Niet tekenen die zooi en vragen om bewijsmateriaal dat er gezongen werd. Zonder bewijsmateriaal hebben ze geen poot om op te staan.
Dat begrijp ik ook niet. Waarom ga je gelijk akkoord met een boete? Door te betalen geef je min of meer toe dat je schuldig bent. Sowieso doe je er toch alles aan om het ze zo moeilijk mogelijk te maken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, is ook niet echt slim om zulk soort liederen te gaan aanheffen als we tegen VVV spelen. Daar irriteer ik me sowieso al mateloos aan. Gaat werkelijk nergens over.
Daarbij is het ook niet zo slim om akkoord te gaan met de boete en stadionverbod. Niet tekenen die zooi en vragen om bewijsmateriaal dat er gezongen werd. Zonder bewijsmateriaal hebben ze geen poot om op te staan.
50% van wat Clasie zegt maakt hij ook gewoon waar. Guidetti is so far een hoop bla bla en weinig daden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Apart aangezien ze redelijk veel hetzelfde zeggen/denken.
Flikker dan ook maar optwitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 10:46:14#Biseswar wil eerst meer spelen en daarna praten over contractverlenging. reageer retweet
Primaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
Flikker dan ook maar optwitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 10:46:14#Biseswar wil eerst meer spelen en daarna praten over contractverlenging. reageer retweet
Zit Manu bij de selectie zondag?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:23 schreef Muto het volgende:
Gelukkig laten Van Geel en Koeman zich niet gek maken. Lekker Manu overhevelen en Biseswar wegdoen. Of verkopen in januari of laten wegrotten.
Nee, dat zal wel niet. Met Cisse, Guyon, Cabral, Schaken en Biseswar heb je al heel wat spelers op die als vleugelaanvaller kunnen spelen. Dus Manu zal voorlopig niet gaan spelen in het eerste.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zit Manu bij de selectie zondag?
quote:Het zat er al een beetje aan te komen maar nu heeft Leroy Fer het ook voor de eerste keer echt uitgesproken. Het zit hem niet lekker dat hij bij zijn nieuwe club FC Twente zo weinig speelt. "In principe zit ik goed bij FC Twente, maar ik wil wél voetballen."
De oud-Feyenoorder zat de hele zomer in de zenuwen tot de overgang naar FC Twente op 31 augustus eindelijk rondkwam. Opgelucht toog hij naar Enschede, maar de gifbeker bleek nog niet leeg. Na een moeizame start was de miljoenenaankoop de laatste weken veroordeeld tot de reservebank. Afgelopen woensdag in de bekerwedstrijd tegen SC Genemuiden (4-3) mocht Fer weer eens in de basis beginnen.
Fer: "Ik was blij dat ik weer eens speelde. Dat is belangrijk om een beetje ritme te houden". Voor de topper tegen het PSV van boezemvriend Wijnaldum durft hij echter nergens op te rekenen. "Natuurlijk heb je altijd de hoop dat je toch in de basis begint. Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat de trainer vasthoudt aan het middenveld van de afgelopen weken."
Dit dus. Kansloos gezeik hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En voorheen waren we hier aan het zeiken dat we allemaal van die slappe wijven in ons team hadden, hebben we eens een persoonlijkheid is het weer niet goed. Tevens zegt hij niets arrogants of geks.
quote:Snoeiharde Koeman spaart geen enkele Feyenoorder
Autoriteit, ervaring, ambitie, uitstraling en discipline waren dé kerneigenschappen die de nieuwe trainer van Feyenoord onmiskenbaar moest hebben. Hij moet de duimschroeven aandraaien. Ronald Koeman voldoet ontegenzeggelijk aan dat profiel.
Toen Diego Biseswar donderdagavond na een wissel besloot om tegen alle afspraken in meteen het kleedlokaal op te zoeken, sabelde Koeman hem keihard neer. 'Ik heb een hekel aan spelers die zichzelf belangrijker vinden dan het team', brieste Koeman. 'Biseswar moet het fatsoen opbrengen om op de bank plaats te nemen. Dit accepteer ik niet.'
Keihard
Gisteren luwde de storm snel toen Biseswar zijn verontschuldigingen aanbod. Waar Been koos voor een aai over de bol, waardoor de lat onherroepelijk steeds lager werd gelegd, kiest Koeman voor de aanval. Ook in de media spaart hij zijn spelers niet. Over Ron Vlaar zegt hij: 'Ik verwacht veel meer van Ron Vlaar. De vraag is: ziet hij het?' Over Guidetti: 'Hij brengt nog te weinig. Het moet veel beter.' Over keeper Erwin Mulder: 'Hij oogt minder zeker, het moet allemaal iets scherper.' Koeman weet dat het de enige manier is om verder te komen.
Werklust alom
Toen hem donderdag na de pijnlijke bekeruitschakeling werd gevraagd of hij de komende maanden niet veel meer tegen dergelijke momenten aan kan lopen, knikte hij instemmend. De coach vreest dat zijn elftal de volgende stap niet snel zal zetten. De meest confronterende conclusie was de analyse van de coach in Deventer. 'Ik kan niemand iets verwijten qua werklust of inzet.'
Echte test
Vrij vertaald: zijn spelers maken nog te veel fouten. 'Tactisch inzicht heeft de één meer dan de ander', zegt Koeman. 'Wedstrijden als tegen Go Ahead Eagles tonen aan hoe goed een speler werkelijk is. Tegen Ajax wordt je meegenomen in de motivatie en de sfeer. Tegen Go Ahead Eagles moet het uit een speler zelf komen. De wedstrijd in Deventer was een goed moment voor inzicht richting de toekomst.'
Gelijk heeft ie. Word verdomme op de bank gehouden door fucking Jerson Cabral..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
Dat zal niet aan Biseswar zelf liggen denk je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Word verdomme op de bank gehouden door fucking Jerson Cabral..Ik heb respect voor Koeman en de manier waarop ie alles weer op de rails lijkt te krijgen maar het lijkt me duidelijk dat hij de pik heeft op Biseswar, die jongen word gewoon oneerlijk behandeld.
Vergeten dat Biseswar 9 ton per jaar bij ons opstrijkt?quote:Als een Mokotjo of een Cabral loopt te janken dat ie weg wil als ie geen speeltijd krijgt is het allemaal prima maar als Biseswar (terecht) aangeeft dat hij niet verlengt als ie niet meer speeltijd krijgt dan moet ie maar gelijk 'opflikkeren'..
Waarom zou dat aan Biseswar zelf moeten liggen? Gezien z'n kwaliteiten hoort ie gewoon altijd te spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zal niet aan Biseswar zelf liggen denk je?
[..]
Uh nee. Hoezoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Vergeten dat Biseswar 9 ton per jaar bij ons opstrijkt?
Dan moet ie eerst eens leren zich dienstbaar op te stellen voor het team, in plaatst van lak te hebben aan de taken die hij krijgt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou dat aan Biseswar zelf moeten liggen? Gezien z'n kwaliteiten hoort ie gewoon altijd te spelen.
Idd, vind het van Fer ook wel naïef te denken dat je vanwege je transfersom van 5 miljoen een gegarandeerde basisplaats hebt, terwijl Adriaanse voor het seizoen al aangaf dat het Fer niet nodig had voor zijn middenveld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:41 schreef Gert het volgende:
Biseswar is een zelfingenomen kwibus die 5 wedstrijden per jaar leuk speelt.
"Dankzij" zijn mentaliteit weet hij de volgende stap (die naar een constanter niveau waar een team op kan rékenen ipv maar te moeten afwachten wat het vandaag weer wordt) niet te maken.
De opmerking over speeltijd is, na zijn belachelijke aktie van donderdag, enorm beroerd getimed.
Koeman zou hem op de tribune moeten zetten zondag.
Klaar met die snotapen die kilometers naast hun schoenen lopen. Sterke schoenen die de weelde kunnen dragen van een jaarsalaris waar Jan Modaal 25 jaar voor moet werken.
Heb het nog best lang volgehouden, maar ook ik kan het niet meerquote:
Verdedig je Cisse nog wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het nog best lang volgehouden, maar ook ik kan het niet meer
Ik verdedig m niet. Ik geef hem alleen groot gelijk als hij niet bijtekent voor veel minder dan dat hij nu verdient terwijl hij niet eens speelt. Vergeet niet dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen dat hij een belachelijk hoog salaris verdient, en dat we gewoon onze handen dicht mogen knijpen als hij voor een stuk minder bereid is bij te tekenen. Maar waarom zou hij bij moeten tekenen en nog eens flink in gaan leveren als hij niet eens speelt en een prutser als Cabral voor zich moet laten?quote:
Leg eens uit waarom wij onze handen dicht zouden mogen knijpen als Biseswar bijtekent?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik verdedig m niet. Ik geef hem alleen groot gelijk als hij niet bijtekent voor veel minder dan dat hij nu verdient terwijl hij niet eens speelt. Vergeet niet dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen dat hij een belachelijk hoog salaris verdient, en dat we gewoon onze handen dicht mogen knijpen als hij voor een stuk minder bereid is bij te tekenen. Maar waarom zou hij bij moeten tekenen en nog eens flink in gaan leveren als hij niet eens speelt en een prutser als Cabral voor zich moet laten?
Uh, waarom nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom wij onze handen dicht zouden mogen knijpen als Biseswar bijtekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |