Kijk. doe hier dan wat aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou niets bijzonders hoor?
Gewoon 3-0, of had je een spannende wedstrijd verwacht??
Groningen is veel sterker dan Feyenoord kwalitatief.
Idd. ik wil dat joch jankend naar de kant zien lopen en gewisseld worden, wetend dat dit z'n einde bij Feyenoord in het eerste was. Als je bij Feyenoord speelt, dan doe je dit godverdomme niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kijk. doe hier dan wat aan.
Wat een wijf, MulderAlle goals zijn voor een groot deel zijn fout.
quote:
quote:
Wat een gelul, iedereen dacht dat vorige week ook ten onrechte.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha typische Nederlandse overschatting weer dan?
Omdat er een paar leuke resultaatjes zijn is Feyenoord ineens een goede ploeg?
Feyenoord is uit tegen Groningen kansloos duhhh!
Groningen is kwalitatief veel sterker dan Feyenoord, zeker thuis.
Feyenoord staat binnen 20 minuten 3-0 achter en dan ga je zeiken over in welk topic we posten (een discussie die elke week gevoerd wordt, dus je kan je afvragen wat het nut van de regel is). Zeer ergerlijk.quote:
goed verhaal man echt een goed verhaal. Beter dan met onze tering capuchons op de training verhaal te halen. Of met onze blote borst sfeer proberen te maken. tief toch een eind op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:00 schreef Devv het volgende:
Gaan ze vanavond weer ouderwets het Maasgebouw bestormen?
Kijk Happel ik snap dat je die regels moet forceren maar je kan toch niet verwachten dat wij in dat live topic met al die trolls op Feyenoord gaan zitten zeiken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord staat binnen 20 minuten 3-0 achter en dan ga je zeiken over in welk topic we posten (een discussie die elke week gevoerd wordt, dus je kan je afvragen wat het nut van de regel is). Zeer ergerlijk.
Gelukkig staan we niet elke week na 20 minuten met 3-0 achterquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord staat binnen 20 minuten 3-0 achter en dan ga je zeiken over in welk topic we posten (een discussie die elke week gevoerd wordt, dus je kan je afvragen wat het nut van de regel is). Zeer ergerlijk.
dit reken ik koeman niet eens meer aan. Mentaliteit ditquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef inZanity het volgende:
Nou het Koeman effect is ook snel uitgewerkt..Was ook te mooi waar te zijn natuurlijk..
Alsof Koeman er wat aan kan doen dat ze niet verdedigen en Mulder alleen maar ballen heeft die recht op hem af komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef inZanity het volgende:
Nou het Koeman effect is ook snel uitgewerkt..Was ook te mooi waar te zijn natuurlijk..
forum@fok.nl. Be my guest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hoe kan je die mods reporten?
Als het maar niet normaal kan moet het maar op de nazi-manier.
Zit zowat alles in mijn eentje te doen hier. Moet wat, hè. Maar ik laat het wel gaan, toch geen zin om hier nog wat van te maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Kijk Happel ik snap dat je die regels moet forceren maar je kan toch niet verwachten dat wij in dat live topic met al die trolls op Feyenoord gaan zitten zeiken? Die regel moet echt anders want dit wekt bij alles en iedereen alleen maar ergenis op![]()
Tyft gewoon een eind weg, lul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:04 schreef bianconeri het volgende:
Waarom wil iedereen het hier op de mods afreageren??
Ongelofelijk zeg, worden ze weggespeeld tegen Groningen en iedereen wordt pissig en gaat iets/iemand zoeken om het op af te reageren.
Als je beetje realistisch bent had je als Feyenoorder geen enkel punt verwacht in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |