En daar ben jij blij mee? Ik zie toch liever Guidetti, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:50 schreef inZanity het volgende:
Ah Fernandez speelt dus waarschijnlijk, en geen Guidetti
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:50 schreef inZanity het volgende:
Ah Fernandez speelt dus waarschijnlijk, en geen Guidetti
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:54 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Guidetti, eerlijk gezegd.
ik durf te stellen dat jij gelijk hebt ....quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik durf te stellen dat die Dani Fernandez echt een prutser is .
Spelers van Feyenoord bespreken is wat anders dan wedstrijden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:41 schreef Happel het volgende:
Nog maar een keer. Bespreken van wedstrijden live kan hier: Live Eredivisieverslagen #83: Sjonnies naar livetopic TWENTE-PSV
Ligt eraan of het gerelateerd is aan de wedstrijd of niet. Niet iedereen wil weten wat de uitslag is, wanneer die in een topic als dit komt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Spelers van Feyenoord bespreken is wat anders dan wedstrijden.
Iedereen die tijdens een wedstrijd van Feyenoord een Feyenoord topic gaat lopen lezen zonder de uitslag te willen weten is een randdebiel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt eraan of het gerelateerd is aan de wedstrijd of niet. Niet iedereen wil weten wat de uitslag is, wanneer die in een topic als dit komt.
Ik doel overigens niet op die berichten over Fernandez...
Randdebiel of niet, geen live bespreking van de wedstrijd hier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Iedereen die tijdens een wedstrijd van Feyenoord een Feyenoord topic gaat lopen lezen zonder de uitslag te willen weten is een randdebiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |