Wat doet hun huidskleur ertoe dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben daarom wel blij met jongens als De Vrij en Clasie.
Ik zag bijvoorbeeld laatst de opstelling van onder de 17 er liep geen blanke jongen tussen ...
Ja, wordt anders een lange terugreis hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
Morgen gaan we vlammen, ik voel het.
(meestal spelen we dan kut)
quote:Zagorin, finalist namens de Verenigde Staten tijdens het WK bridge dat tot en met 29 oktober wordt gespeeld in Veldhoven, heeft tijdens de finale van de Bermuda Bowl in een Feyenoord-shirt gespeeld. Waar de teams normaal gesproken de kleuren van hun eigen land dragen, koos de Amerikaanse topspeler in het bridge ervoor om het rood-wit van Feyenoord te dragen.
Zagorin kocht het shirt toen hij ging winkelen in Eindhoven. Hoewel hij weinig verwantschap heeft met het Nederlandse voetbal, was hij direct onder de indruk van het shirt, zo liet hij na afloop van de finale weten. Bovendien hoopte hij dat het shirt hem geluk zou brengen in de finale tegen Nederland.
Heb er nou alweer spijt van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja, wordt anders een lange terugreis he
Als je al op tijd in de Euroborg bent is dat al een hele prestatie. En wat Muto zegt: ze zullen wel weer de toeristische route nemen ja. Het eten is daar wel goed te doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er nou alweer spijt van.
Denk zullen wel rond half 12 wegrijden, uurtje of 2 daar.
Godverdomme om 10.15 al bij de Kuip zijn. Gaat toch nergens over.
Mooi hè, zo snel als die club al in z'n hart zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:26 schreef Euribob het volgende:
Godver, heb die Fer gescoord.![]()
Hebben jullie ook het hartje dat ie maakte gezien? Brrr..
Miss voor zijn vriendin?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi hè, zo snel als die club al in z'n hart zit.
[ afbeelding ]
Zit liever in een thuisvak, dan in het uitvak.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga vandaag ook naar de Euroborg, helaas zit ik wel in een boerenvak
zit voetbaltalent in de kleur tegenwoordig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben daarom wel blij met jongens als De Vrij en Clasie.
Ik zag bijvoorbeeld laatst de opstelling van onder de 17 er liep geen blanke jongen tussen ...
Ik denk dat dat meer voor zijn chickie was bedoeld, die dan ergens op de tribune zit.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi hè, zo snel als die club al in z'n hart zit.
[ afbeelding ]
Het zijn eigenlijk dubbele punten, want Groningen mikt op dezelfde ranglijstposities als Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:14 schreef Muto het volgende:
Op de ranglijst is er vandaag een groot verschil tussen winst/verlies. Eigenlijk telt alleen de winst vandaag.
Dat zal wel ja. Volgens mij denken ze er niet zoveel bij, het is een soort reflex want iedereen doet het dus Fer ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer voor zijn chickie was bedoeld, die dan ergens op de tribune zit.....
Nee, maar het is wel fijn om er ook een stel nuchtere grote kerels bij te hebben in plaats van alleen van die 'straat-bazen' als Biseswar, Wijnaldum en Fer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit voetbaltalent in de kleur tegenwoordig?
Nederland veranderd. De clubs veranderen mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel fijn om er ook een stel nuchtere grote kerels bij te hebben in plaats van alleen van die 'straat-bazen' als Biseswar, Wijnaldum en Fer.
Mwoah. Ajax is voor 80 % blank.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nederland veranderd. De clubs veranderen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |