Vind het een goede speler, baseer ik op wat ik van hem gezien heb. Waarom ben jij onnodig recalcitrant overal over?quote:
Moet wel wat in die taart gezeten hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Devv het volgende:
Taart voor Feyenoord-spelers na remise bij Ajax
Go Ahead Eagles stunt tegen Feyenoord
[ afbeelding ]
Moet je nagaan hoe snel de wind soms kan draaien.
Ahjoh, van Ajax was een wanprestatie, maarja ff Feyenoord uitlachen kan toch gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:28 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vind dat geloten topic idee van een paar posts geleden helemaal geen gek idee! Graag zelfs, en dan die Ajacieden, vergeet vorige week vooral niet!
OT:
Hup Feijenoord, donderpreek Koeman en we trekken het recht!
Zeker zou ik het doen, maar niet in het rivaliserende topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, van Ajax was een wanprestatie, maarja ff Feyenoord uitlachen kan toch gewoonZouden jullie ook doen
Ik ga toch niet mijn eigen club uitlachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, van Ajax was een wanprestatie, maarja ff Feyenoord uitlachen kan toch gewoonZouden jullie ook doen
Toen waren er ook genoeg van andere clubs en zeker van Feyenoord om ons in het Ajax topic uit te lachen, is toch geen probleem?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:28 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vind dat geloten topic idee van een paar posts geleden helemaal geen gek idee! Graag zelfs, en dan die Ajacieden, vergeet vorige week vooral niet!
OT:
Hup Feijenoord, donderpreek Koeman en we trekken het recht!
Als het Ajax wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn eigen club uitlachen
Geblesseerd. Wordt nooit meer wat met hem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef PIETR het volgende:
Die Mulder krijgt één keer (lichte) kritiek van Koeman en is direct al zn zelfvertrouwen kwijt, voor zover hij dat al had. Wat is hij mentaal zwak zeg, echt een slappeling. Hoe zit het eigenlijk met Darley? Hoor je ook niks meer van ..
ach we weten hoe we jullie op stang kunnen jagen en hier woedend laten worden. doe ik vandaag eens nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee nooit mattie. Ik lach alleen om AZ als die straks broekie krijgen bij heracles.quote:
Darley is toch nog gebleseerd? Zou wel mooi zijn als die weer kan spelen binnenkort, want ik vraag me af of Lamprou het nou zo veel beter zou doen dan Mulder op dit moment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef PIETR het volgende:
Die Mulder krijgt één keer (lichte) kritiek van Koeman en is direct al zn zelfvertrouwen kwijt, voor zover hij dat al had. Wat is hij mentaal zwak zeg, echt een slappeling. Hoe zit het eigenlijk met Darley? Hoor je ook niks meer van ..
Darley, wat een wedstrijd toen tegen NEC. Maar nu Lamprou de 'bekerkeeper' is, is Darley 3de of geblesseerd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef PIETR het volgende:
Wrom niet ? Zelfspot is een groot goed. Ik maak continue garpjes over Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn eigen club uitlachen
haha zielig hoor als het even tegen zit zet je je tv uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Siyara het volgende:
Heb net ook m'n tv gefrustreerd uitgezet. Wat een klotezooi weer.
Als het even tegenzit wil je bij het Maasgebouw protesteren. Wie is er nu zielig?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:35 schreef 010-hooligan het volgende:
[..]
haha zielig hoor als het even tegen zit zet je je tv uit
Zo omschrijf je minimaal de helft van de users op Fok. Trollen gebeurt in elk topic, bij onderwerp. Gewoon dat soort onzin negeren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef Typisch het volgende:
Mensen die aandacht tekort hebben en dat op internet komen halen, wat triest zeg.
Successupporter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef Stringer het volgende:
Ik ben klaar met dit kankerelftal. Zie na de kerst wel weer of ik naar de Kuip ga.
Alsof dit de schuld is van Koeman. Ligt gewoon aan het spelersmateriaal. Het is het gewoon net niet en dan hebben wij ook nog een gehandicapte keeper dit minder kan dan een gehandicapte keeper.quote:
Tegen wat kneus...! Ga jezelf aftrekken manquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:42 schreef 010-hooligan het volgende:
ik ga na de wedstrijd demonsteren bij de kuip wie komt er nog meer
Krijg een ziekte, pijnlijk en lang.quote:
tegen het algemene besturen en salaris van spelers moeten hogerquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Tegen wat kneus...! Ga jezelf aftrekken man
Pleur op man. Koeman is verantwoordelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof dit de schuld is van Koeman.
en dan, wat wil je dan zien? Weer een trainer die het niet redt? En weer een?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pleur op man. Koeman is verantwoordelijk.
Wat doet hij fout dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pleur op man. Koeman is verantwoordelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |