Op elk forum is het hetzelfde, de joden regeren en er heerst vriendjes politiekquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:48 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
IK STA ER AL PIK MET SPANDOEK KOM NU OOK DAN
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
Je houdt van de club om de naam, het stadion, het sentiment en de mede-supporters. En soms ook dankzij de spelers, maar bij dit elftal totaal niet. Je houdt van de club, ondanks de spelers.
Ja, gek he? En het niveau in jullie live-topic is hoog zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel triest niveau hier. Alleen maar schelden en vloeken is het hier.
vind je het gek met al die kanker joden hierquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Reactie van het topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
Je houdt van de club om de naam, het stadion, het sentiment en de mede-supporters. En soms ook dankzij de spelers, maar bij dit elftal totaal niet. Je houdt van de club, ondanks de spelers.
mogen wij lekker op ons eigen stukkie? Ja okay goed zo en nu weer opgehoepeld naar je neuzentopicquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
In het ajax topic is het anders, bij de eerste de beste nederlaag zijn ze voor een andere club.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het ajax topic is het anders, bij de eerste de beste nederlaag zijn ze voor een andere club.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef Stringer het volgende:
Ik ben klaar met dit kankerelftal. Zie na de kerst wel weer of ik naar de Kuip ga.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, gek he? En het niveau in jullie live-topic is hoog zeker.
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het ajax topic is het anders, bij de eerste de beste nederlaag zijn ze voor een andere club.
Ritmo, Jouw gebrekkige reactieniveau helpt er ook aan mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, gek he? En het niveau in jullie live-topic is hoog zeker.
Nepsupportersquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef Stringer het volgende:
Ik ben klaar met dit kankerelftal. Zie na de kerst wel weer of ik naar de Kuip ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |