SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alles met clipstudio erbij is bij voorbaat al legendarischquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En weer richting de betere carnavalsmuziek.
Bier, gezelligheid, uberfoute muziek, gekke pakken en uitdagend geklede damesquote:
welkom in mijn gemiddelde stapavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bier, gezelligheid, uberfoute muzi en uitdagend geklede dames
Die pakken van de Yipyip-monster ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bier, gezelligheid, uberfoute muziek, gekke pakken en uitdagend geklede dames
Oke, hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens dat is toch geen carnavals muziek wat jullie posten
Je bedoelt BF3.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Fsmxi het volgende:
Bureau beetje opgeruimd, ligt daar ergens tussen een stapel papier 50 euro
Gelijk maar verstandig in aandelen geïnvesteerd
Nietus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik binnenkort gaan maken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die pakken van de Yipyip-monster ofzo
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nietus!AAAAAIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGHHHHHHHTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Zolang er nog ruimte is doe ik mee, 1 avond in Breda, 1 avond in Tilburg!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die wil ik binnenkort gaan maken!Doe je nog serieus mee? Dat zou uberbaas zijn
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nietus!BaasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist ja, die wil ik maken!quote:
Ik denk dat je meer bier moet drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:22 schreef Frankii het volgende:
Alle stof van deze tentamenweek vliegt nu door mijn hoofd, en dan ook nog eens proberen te werken met slaaptekort.
Blehh
Over 2 uur pas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer bier moet drinken.
Bak spinazie klaarmaken voor haar, zelf een heerlijk vleeschmaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Over 2 uur pas.
En ik moet vanavond vegetarisch koken voor mijn zus.
In de ster in Nieuwkuijk wel. En ja, die naam zegt al meer dan genoeg. Zo pauper als een pikzwarte ster.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens dat is toch geen carnavals muziek wat jullie posten
Je bent al om, halen maar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ja nu voel ik BF3 ook jeuken.![]()
Ik weet dat de beta kut was vergeleken met het spel zelf, maar ik kan het gewoon niet vergeten.
Elke cent waard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet dat de beta kut was vergeleken met het spel zelf, maar ik kan het gewoon niet vergeten.
Ik denk dat je niet teleurgesteld zal wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Gast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
quote:
Bestaat die tent nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In de ster in Nieuwkuijk wel. En ja, die naam zegt al meer dan genoeg. Zo pauper als een pikzwarte ster.
En toch elk jaar weer erheen, puur omdat het zo awesome is.
Zoals je af en toe bij MW2 aan het zeiken bent, zou ik BF3 niet halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, maar het is praktisch alleen open met carnaval en 11 steruren.quote:
Score: 2-18, check.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef badboynova het volgende:
bier in huis check.
Bf3 in huis check.
we deploy in 15 minutes.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Eh... Wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]Als je hem haalt dan lach ik je keihard in je gezicht uit als ik je ooit op een meet tegenkom
Wat een ventquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ho eens... Wanneer heb ik BF 3 afgezeken?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik word meteen 3 keer gespawnkilled in BF3Leuk spel...
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat BF 3 op de consoles een beetje een teleurstelling gaat worden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stroef. Dat beschrijft de BF games perfect. Ik zei altijd "buggy" enzo.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stroef. Het lopen en rondkijken voelt stroef en onafgemaakt. Het ziet er prima uit voor een spel met grote maps enzo, maar het voelt niet gepolijst.
kiek die mongols gaan in dat filmpjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is toch ook zo? Of zijn er serieus mensen die de beta lekker vonden spelen? En sinds wanneer is een handje vol posts met valide kritiek hetzelfde als iets "helemaal afzeiken"?
Droom maar lekker verder. Zolang je maar even kan lachen om stomaatje.
Even ter referentie:
Reageer je nou op mij?! Nja eigenlijk was het meer van, ga er dan niet op in als je er niet tegen kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef KoningStoma het volgende:
Pleur nou eens op met die denigrerende zooi. Er zijn hier mensen die me steeds meer de strot uit komen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zit er niet mee. Ik maak even iets duidelijk en meteen ben ik aan het klagen en aan het zeiken. Jullie kunnen het dak op
IK KREEG 200% XP, DAT WAS ECHT FANTASTISCHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
IK KREEG 200% XP, DAT WAS ECHT FANTASTISCHZo, jij hebt je xbox ook weer afgestoft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Jongeh, gast. Man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:15 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet zo geod hoe ik moet reageren, aangezien je het tegenargument zelf al gebruikt.
De legende my man, de legende.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fawaka michhas. Waar zijn die sletten dan?
Ik zie dat je zin hebt in 3 worsten..
Why do you ask, my huisboy?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
De legende my man, de legende.
Eet je wel eens kouseband?
Dat waardeer ik en ik weet dat ik soms zeur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:33 schreef Michhas het volgende:
Stoma, ik vind je wel tof, ondanks dat je af en toe zeurt.
Een liefde broeder.
Hoe gaat dat in zn werking dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat waardeer ik en ik weet dat ik soms zeur.![]()
Ga me alleen geen woorden in de mond leggen. De mensen waar ik het over heb weten wie ik bedoel
Ik ook maar ga me zelf zo uit bed slepen want de battle moet uitgevochten worden. Je maten sterven op het slagveld kneus terwijl jij als een wijf in bed ligt te rotten met een kopje fucking rooibos thee en een lange vingerquote:
Kneus heeft geen kater! Hij voelt de tand des levens aan hem knagen met de boodschap dat ook hij een oude kerel aan het worden is. Verzet je niet kneus, deze force is te groot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen die toegeven aan de kater.Groei een paar ballen en kom uit bed.
Migraine is veel erger inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef KoningStoma het volgende:
Kater hoofdpijn stelt niets voor, watjes.
Ik speel gewoon BF3, maar was gewoon een zware nachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen die toegeven aan de kater.Groei een paar ballen en kom uit bed.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
Jaja, ik weet nog wel, in mijn vorige leven. Toen ik net zo oud was als Rossdale en we samen op de Romeinen afliepen. Ik met mijn machtige hamer, en Ross met zijn zware dubbelzijdige bijl. Na de gewonnen veldslag ging het los en dronken we het bloed van de vijanden met zelfgestookte Germaanse dranken erdoorheen. s-Ochtends was het altijd weer raak. Het ging zelfs een keer zo ver dat Ross een van z´n tenen afhakte met de bijl om de ochtendkop te vergeten.
Toen stierf ik in een veldslag tegen de Galliers en Nu ben ik eindelijk terug, en is Rossdale tot mijn groot verdriet oud en zwak geworden. Jaja, dat waren nog eens tijden, toen Rossdale nog door het leven ging als Krabor de Machtige.
Nu zijn die tijden allemaal vervlogen.
Hoe krijg je die shit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
Trouwens die sqaud specializations moeten we hebben! dan kan je gewoon alles!
store en redeem code?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe krijg je die shit?
Moet trouwens nog steeds mijn wehkamp code nog eens invoeren maar geen idee waar
Moet je even aan Stoma vragen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar hitmarkers met de Intervention![]()
kort bij of op grotere afstand, ze overleven het altijd...
Pierre we missen je allemaal op de Battlefield.quote:
ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Pierre we missen je allemaal op de Battlefield.
De bommen, mortieren, C4, granaten, RPG-7's, Grenade launchers, Javelins, AT4 en AT raketten staan op je te wachten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De bommen, mortieren, C4, granaten, RPG-7's, Grenade launchers, Javelins, AT4 en AT raketten staan op je te wachten.
Dus gewoon verkapt mw2 in bf3?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan je die shit ook allemaal tegelijk meenemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het wel ben aan het koken dus ik moet even mijn saus in de gaten houdenquote:
Hoe was de kip nog gelukt trouwens? Kromme zin, ik bedoel natuurlijk: Was de kip nog gelukt? Of hoe was de kip bevallen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk het wel ben aan het koken dus ik moet even mijn saus in de gaten houden. Daarna ben ik weer game
Goddelijk had soort van honing mosterd marinade gemaakt. Vandaag ga ik voor de provinciaalse sukadequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe was de kip nog gelukt trouwens?
Provencaals neem ik aan? Of maak je Limburgse sukade?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddelijk had soort van honing mosterd marinade gemaakt. Vandaag ga ik voor de provinciaalse sukade
Ja zie je! Dat is zo goddelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had wel die boter krullen van je gebruikt kip was echt heel mals
Autocorrectie op mijn HTCquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Provencaals neem ik aan? Of maak je Limburgse sukade?
Ze legde 6 eieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe was de kip nog gelukt trouwens? Kromme zin, ik bedoel natuurlijk: Was de kip nog gelukt? Of hoe was de kip bevallen?
Beef Teryaki? Ook altijd lekker met wat noodles of bami!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja zie je! Dat is zo goddelijkHeb je nog een idee wat ik vanavond zou kunnen maken? Ben een beetje inspiratieloos.
Ik ben stoned en ik moest hard lachen.quote:
Die moet je vrijspelen. Maar als je dat allemaal hebt kun je dus sprint, ammo en flak allemaal hebben!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe krijg je die shit?
Moet trouwens nog steeds mijn wehkamp code nog eens invoeren maar geen idee waar
Omdat ik een baas ben blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:24 schreef Bozz187 het volgende:
why the fuck staat potatoe 4 keer in de top player list van !fok mw2 platoon??
Was helemaal niet aan het gamen. Maatje van me kwam online en die wou spelen maar die ging meteen weerquote:
Shiiieett.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was helemaal niet aan het gamen. Maatje van me kwam online en die wou spelen maar die ging meteen weer
Ze haten je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Frankii het volgende:
Snap niet waarom niet ik top engineer ben, mijn spm is 285 en die van Teun 260.
Team humvee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef SoldMayor het volgende:
Zo even 3 dagen ge nolifed.. nu is het wel even mooi geweest.
En MW3? die hoef ik voorlopig niet meer.
Morgenquote:
Ik wou net zeggen, jij bent er vroeg bijquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen
Gisteren met enorme hoofdpijn in bed gaan liggen en vandaag zo'n 14 uur later pas weer ontwaaktHoezo slaaptekort? Normaal lukt het me echt niet om langer dan 6 a 7 uur in bed te liggen.
Ja, het mag weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:30 schreef Rossdale het volgende:
Dankzij wintertijdWeer vrolijk aan het werk?
sommyquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Yooo, goedemorgen.
Heb me trouwens ook aangemeld voor bf3 platoon, wie moet accepteren?
Inderdaad, Stoma postte het al in het MW3-topic.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://venturebeat.com/20(...)spreading-exclusive/
is weer vlug
MW3.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://venturebeat.com/20(...)spreading-exclusive/
is weer vlug
quote:
Thxquote:
Je voelde het gewoon aankomen dat het weer mis ging.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:52 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga denk ik MW3 maar kopen op 23 november.
Aangezien ik komende woensdag een eindexamen werkstuk deel 1 krijg uitgereikt en dan tot 22 november de tijd heb om dat te maken.
En ik kem mezelf... als ik dat werkstuk moet maken en ik heb MW3 al dan kan ik dus een jaar over doen.
Terechte spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dat vind ik echt zo handig he, dan zie je helemaal niemand tot je ineens een bouwlamp in je knar geschenen krijgt. Je hoeft alleen maar precies in het midden van die flash te schieten en je hebt killsquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
Wel heerlijl trouwens dat BF3 zijn eigen verneukte kk aids hoere ding heeft!!!
MW2 heeft commando pro waar ik me eigen de tering aan erger en BF3 heeft gewoon een attachment die als bouwlamp onder je wapen functioneerd en waardoor je dus gewoon helemaal geen tering ziet als iemand dat onder zijn wapen heeft hangen.
Wanneer je level 30 wordt unlock je de Tactical Mirror:quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
Wel heerlijl trouwens dat BF3 zijn eigen verneukte kk aids hoere ding heeft!!!
MW2 heeft commando pro waar ik me eigen de tering aan erger en BF3 heeft gewoon een attachment die als bouwlamp onder je wapen functioneerd en waardoor je dus gewoon helemaal geen tering ziet als iemand dat onder zijn wapen heeft hangen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wanneer je level 30 wordt unlock je de Tactical Mirror:
[ afbeelding ]Ooooh shit !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig kun je terwijl je wordt beschoten door tanks, vliegtuigen en mortieren gewoon snel even kijken of je mascara, lipgloss en je haar nog goed zit.![]()
Echt he?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ooooh shit !!!!
Wel handig kun je terwijl je wordt beschoten door tanks, vliegtuigen en mortieren gewoon snel even kijken of je mascara, lipgloss en je haar nog goed zit.
MW3 wordt ook gewoon kneiter hard de gameplay die ik tot nu toe heb gezien is soepel, het levelen van de geweren is ook een grote stap vooruit en de manier van pointstreaks verkrijgen is ook een slimme zet geweest. Het enige waar je BF3 en MW3 mee kan vergelijken is dat het beide FPS games zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
CoD heeft afgedaan voor mij, en dat terwijl ik een fanboy was.
Nee, dat is omdat jij een slecht imago hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
Wat raar. Elke keer als ik iets negatiefs zeg over mw3 breekt de hel los hier, maar nu er hier steeds meer mensen hetzelfde doen gebeurt er niets.
Ik niet, ik ben altijd lief tegen jouquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie zijn gewoon een stelletje hypocrieten met dubbele standaarden [ afbeelding ]
Dat komt omdat ze nu BF3 hebben, maar goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
Wat raar. Elke keer als ik iets negatiefs zeg over mw3 breekt de hel los hier, maar nu er hier steeds meer mensen hetzelfde doen gebeurt er niets.
Nee, jij nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd lief tegen jou![]()
![]()
![]()
Op xbox360 iso? Ik zat gister even op hun irc channel. Best gezellig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nu BF3 hebben, maar goed
[ afbeelding ]
wel fakemaar goed het is weer lachen daar
Wordt ook echt wel vet, maar ik vind battlefield zodanig vet op het moment dat ik gewoon niet de behoefte heb om nog een andere shooter te spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW3 wordt ook gewoon kneiter hard de gameplay die ik tot nu toe heb gezien is soepel, het levelen van de geweren is ook een grote stap vooruit en de manier van pointstreaks verkrijgen is ook een slimme zet geweest. Het enige waar je BF3 en MW3 mee kan vergelijken is dat het beide FPS games zijn.
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op xbox360 iso? Ik zat gister even op hun irc channel. Best gezellig.
Jij kan niet vliegen manquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja en stef, in Battlefield is het een stuk moeilijker om neergehaald te worden als je in een chopper zit dan in MW2. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja! Maar irc gvd dat is lang geleden
[..]
Jij kan niet vliegen man
Ja maar dat ging dus niet goed eikelquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Ik kan zwaar goed vliegen, maar ik probeerde michhas gewoon te squashen als een vlieg, die zijn net zo vervelend als hij met z´n mortieren.
Vanmiddag 3 gasten die in de lucht vlogen en dan nog dik negatief gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jezus, kk debiele hackers in cod4. Gaan ze uit de map.
BF is geen CoD, naab.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
15 min spelen en met 10-7 eindigen?
Is toch moeilijk saai als je net 1 kill per minuut hebt. De rest van de tijd ben je aan het rennenquote:
Nee, jij speelt duidelijk geen BFquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch moeilijk saai als je net 1 kill per minuut hebt. De rest van de tijd ben je aan het rennen
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, jij speelt duidelijk geen BFVoor een kill krijg je 100 punten en de overige 7116 punten haal je niet door de rest van de tijd te rennen.
Fuck cod4, die connectie is gewoon te opgefockt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.
Neen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.
Nee, dat is het ook denk ik het grote verschil tussen BF en CoD: bij BF speel je eigenlijk altijd voor de overwinning, bij CoD veel minder. Bij CoD ga ik in ieder geval bijna altijd voor de kills (in welke gamemode dan ook) en bij BF boeien die me veel minder, omdat je op andere manieren veel meer punten kunt halen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds winnen zonder een schot te lossen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook denk ik het grote verschil tussen BF en CoD: bij BF speel je eigenlijk altijd voor de overwinning, bij CoD veel minder. Bij CoD ga ik in ieder geval bijna altijd voor de kills (in welke gamemode dan ook) en bij BF boeien die me veel minder, omdat je op andere manieren veel meer punten kunt halen.
Van de A-91? ding is superb! die van de scar is wel kut.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Die iron sight is alleen zo klote...
Red dot doet wonderen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Die iron sight is alleen zo klote...
quote:
Is UMP dan als 2e gun beschikbaar? Ik heb hem nog niet getest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:00 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe ook alle classes bij proberen te houden. Alleen recon heb ik half zo veel tijd in zitten als de rest maar sinds ik de ump heb gebruik ik die wel wat meer.
Is dat van die Zweedse politie?! Of Zweedse film?!quote:
Kunnen we al?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Kut EA servers, ben je lekker bezig, heb je bijna je mortars flikkert de bende er weer uit
Nee en Ja....quote:
Het is verdomme zondagavond...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee en Ja....
Net deed ie het, maar tegen het einde van de game viel ie weer weg, dus ik ga voor de zekerheid ff wachten, anders wordt ik helemaal gek.
Je kunt echt veel te veel shit unlocken, te veel om bij te houdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Kut EA servers, ben je lekker bezig, heb je bijna je mortars flikkert de bende er weer uit
Ja dat er niemand naar het strand kwam?! Nja dat ging wel rap, maar true wel saai. en Rush duurt meestal wel iets langer dan CQquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Frankii het volgende:
Vond die laatste potjes Rush echt geen flikker aan trouwens.
Toen ik die joekel helemaal wegvaagde toen ik die mortier rookpluim zag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:40 schreef KneusTeun het volgende:
Vond dat potje wel mooi op dat eiland toen wij aanvielen, dat bos en sjaak nog bij de tegenstanders zaten. Die was wel nice!
Zal jullie ook weer eens proberen te joinen maar ging lastig. Speel nu vaak met cokow, die weet ook wel veel punten binnen te harken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:40 schreef KneusTeun het volgende:
Vond dat potje wel mooi op dat eiland toen wij aanvielen, dat bos en sjaak nog bij de tegenstanders zaten. Die was wel nice!
Ik heb dus niks gemist vandaag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:01 schreef KneusTeun het volgende:
Joinen is gewoon een ramp!
Ik wou jou eerst joinen, maar dat ging weer is niet
Wel wat epische potjes, kk in da choppa!quote:
Da fuck hoe kom je daar aanquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Leaked gif of Stoma. Numa numa yeee.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel wat epische potjes, kk in da choppa!
Ben nu al kapot en mijn mega drukke week moet nog beginnenquote:
Begint lekker danquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ben nu al kapot en mijn mega drukke week moet nog beginnen
blauw, oranje en rood tellen ook in BF 3 hoorquote:
Hell no, Sint Maarten FTW.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt jammer dat ze dat hier niet zo uitgebreid vieren.
Toen ik jou en Bozz met mijn stinger knoepertjeshard uit de lucht schoot en we op die manier de pot wonnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen ik die joekel helemaal wegvaagde toen ik die mortier rookpluim zag.
Maar hij is gewoon supertof Pierre, beter dan MWquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:04 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen
Hou eens op met mij lekker te maken voor BFIk word jaloers als ik lees over al die bommen, granaten en raketten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |