SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alles met clipstudio erbij is bij voorbaat al legendarischquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En weer richting de betere carnavalsmuziek.
Bier, gezelligheid, uberfoute muziek, gekke pakken en uitdagend geklede damesquote:
welkom in mijn gemiddelde stapavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bier, gezelligheid, uberfoute muzi en uitdagend geklede dames
Die pakken van de Yipyip-monster ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bier, gezelligheid, uberfoute muziek, gekke pakken en uitdagend geklede dames
Oke, hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens dat is toch geen carnavals muziek wat jullie posten
Je bedoelt BF3.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Fsmxi het volgende:
Bureau beetje opgeruimd, ligt daar ergens tussen een stapel papier 50 euro
Gelijk maar verstandig in aandelen geïnvesteerd
Nietus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik binnenkort gaan maken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die pakken van de Yipyip-monster ofzo
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nietus!AAAAAIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGHHHHHHHTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Zolang er nog ruimte is doe ik mee, 1 avond in Breda, 1 avond in Tilburg!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die wil ik binnenkort gaan maken!Doe je nog serieus mee? Dat zou uberbaas zijn
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nietus!BaasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist ja, die wil ik maken!quote:
Ik denk dat je meer bier moet drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:22 schreef Frankii het volgende:
Alle stof van deze tentamenweek vliegt nu door mijn hoofd, en dan ook nog eens proberen te werken met slaaptekort.
Blehh
Over 2 uur pas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer bier moet drinken.
Bak spinazie klaarmaken voor haar, zelf een heerlijk vleeschmaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Over 2 uur pas.
En ik moet vanavond vegetarisch koken voor mijn zus.
In de ster in Nieuwkuijk wel. En ja, die naam zegt al meer dan genoeg. Zo pauper als een pikzwarte ster.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens dat is toch geen carnavals muziek wat jullie posten
Je bent al om, halen maar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ja nu voel ik BF3 ook jeuken.![]()
Ik weet dat de beta kut was vergeleken met het spel zelf, maar ik kan het gewoon niet vergeten.
Elke cent waard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet dat de beta kut was vergeleken met het spel zelf, maar ik kan het gewoon niet vergeten.
Ik denk dat je niet teleurgesteld zal wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Gast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
quote:
Bestaat die tent nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In de ster in Nieuwkuijk wel. En ja, die naam zegt al meer dan genoeg. Zo pauper als een pikzwarte ster.
En toch elk jaar weer erheen, puur omdat het zo awesome is.
Zoals je af en toe bij MW2 aan het zeiken bent, zou ik BF3 niet halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, maar het is praktisch alleen open met carnaval en 11 steruren.quote:
Score: 2-18, check.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef badboynova het volgende:
bier in huis check.
Bf3 in huis check.
we deploy in 15 minutes.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Eh... Wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]Als je hem haalt dan lach ik je keihard in je gezicht uit als ik je ooit op een meet tegenkom
Wat een ventquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ho eens... Wanneer heb ik BF 3 afgezeken?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik word meteen 3 keer gespawnkilled in BF3Leuk spel...
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat BF 3 op de consoles een beetje een teleurstelling gaat worden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stroef. Dat beschrijft de BF games perfect. Ik zei altijd "buggy" enzo.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stroef. Het lopen en rondkijken voelt stroef en onafgemaakt. Het ziet er prima uit voor een spel met grote maps enzo, maar het voelt niet gepolijst.
kiek die mongols gaan in dat filmpjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is toch ook zo? Of zijn er serieus mensen die de beta lekker vonden spelen? En sinds wanneer is een handje vol posts met valide kritiek hetzelfde als iets "helemaal afzeiken"?
Droom maar lekker verder. Zolang je maar even kan lachen om stomaatje.
Even ter referentie:
Reageer je nou op mij?! Nja eigenlijk was het meer van, ga er dan niet op in als je er niet tegen kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef KoningStoma het volgende:
Pleur nou eens op met die denigrerende zooi. Er zijn hier mensen die me steeds meer de strot uit komen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zit er niet mee. Ik maak even iets duidelijk en meteen ben ik aan het klagen en aan het zeiken. Jullie kunnen het dak op
IK KREEG 200% XP, DAT WAS ECHT FANTASTISCHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
IK KREEG 200% XP, DAT WAS ECHT FANTASTISCHZo, jij hebt je xbox ook weer afgestoft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Jongeh, gast. Man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:15 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet zo geod hoe ik moet reageren, aangezien je het tegenargument zelf al gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |