Over 2 uur pas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer bier moet drinken.
Bak spinazie klaarmaken voor haar, zelf een heerlijk vleeschmaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Over 2 uur pas.
En ik moet vanavond vegetarisch koken voor mijn zus.
In de ster in Nieuwkuijk wel. En ja, die naam zegt al meer dan genoeg. Zo pauper als een pikzwarte ster.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens dat is toch geen carnavals muziek wat jullie posten
Je bent al om, halen maar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ja nu voel ik BF3 ook jeuken.![]()
Ik weet dat de beta kut was vergeleken met het spel zelf, maar ik kan het gewoon niet vergeten.
Elke cent waard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet dat de beta kut was vergeleken met het spel zelf, maar ik kan het gewoon niet vergeten.
Ik denk dat je niet teleurgesteld zal wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Gast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |