SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alles met clipstudio erbij is bij voorbaat al legendarischquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En weer richting de betere carnavalsmuziek.
Bier, gezelligheid, uberfoute muziek, gekke pakken en uitdagend geklede damesquote:
welkom in mijn gemiddelde stapavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bier, gezelligheid, uberfoute muzi en uitdagend geklede dames
Die pakken van de Yipyip-monster ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bier, gezelligheid, uberfoute muziek, gekke pakken en uitdagend geklede dames
Oke, hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens dat is toch geen carnavals muziek wat jullie posten
Je bedoelt BF3.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Fsmxi het volgende:
Bureau beetje opgeruimd, ligt daar ergens tussen een stapel papier 50 euro
Gelijk maar verstandig in aandelen geïnvesteerd
Nietus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik binnenkort gaan maken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die pakken van de Yipyip-monster ofzo
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nietus!AAAAAIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGHHHHHHHTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Zolang er nog ruimte is doe ik mee, 1 avond in Breda, 1 avond in Tilburg!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die wil ik binnenkort gaan maken!Doe je nog serieus mee? Dat zou uberbaas zijn
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nietus!BaasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist ja, die wil ik maken!quote:
Ik denk dat je meer bier moet drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:22 schreef Frankii het volgende:
Alle stof van deze tentamenweek vliegt nu door mijn hoofd, en dan ook nog eens proberen te werken met slaaptekort.
Blehh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |