Jawel, ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja
en niemand behalve ons heeft bfbc2
Vind ik wel heel erg leuk om weer eens te spelen! Tipje voor vanavondquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bljift ook wel leuk toch? maarja alleen sold heeft hem verder geloof ik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg leuk om weer eens te spelen! Tipje voor vanavond
sorryquote:Op donderdag 1 september 2011 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb het over 1943. Constant de vliegtuigen stelen voor het gezicht van je teammates![]()
Als het net zoals bc2 is dan is het al goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat BF 3 op de consoles een beetje een teleurstelling gaat worden.
Ik heb alleen BC1 en BF 1943quote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb wel bc2 maja.
Dat is ook niet boeiend meer.
Voor vele graphicshoertjes wel die denken dat die PC beelden representatief zijn voor de consoleversiesquote:Op donderdag 1 september 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat BF 3 op de consoles een beetje een teleurstelling gaat worden.
Ik heb BFBC1, die Rossdale nu heeft. Ik heb Paradise City van hem maar die is kapot. Moest ik je nog vertellenquote:
Kapot? Noes!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb BFBC1, die Rossdale nu heeft. Ik heb Paradise City van hem maar die is kapot. Moest ik je nog vertellen![]()
En ik heb BFBC2 en BF1943.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |