Jongeh, gast. Man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:15 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet zo geod hoe ik moet reageren, aangezien je het tegenargument zelf al gebruikt.
De legende my man, de legende.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fawaka michhas. Waar zijn die sletten dan?
Ik zie dat je zin hebt in 3 worsten..
Why do you ask, my huisboy?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
De legende my man, de legende.
Eet je wel eens kouseband?
Dat waardeer ik en ik weet dat ik soms zeur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:33 schreef Michhas het volgende:
Stoma, ik vind je wel tof, ondanks dat je af en toe zeurt.
Een liefde broeder.
Hoe gaat dat in zn werking dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat waardeer ik en ik weet dat ik soms zeur.![]()
Ga me alleen geen woorden in de mond leggen. De mensen waar ik het over heb weten wie ik bedoel
Ik ook maar ga me zelf zo uit bed slepen want de battle moet uitgevochten worden. Je maten sterven op het slagveld kneus terwijl jij als een wijf in bed ligt te rotten met een kopje fucking rooibos thee en een lange vingerquote:
Kneus heeft geen kater! Hij voelt de tand des levens aan hem knagen met de boodschap dat ook hij een oude kerel aan het worden is. Verzet je niet kneus, deze force is te groot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen die toegeven aan de kater.Groei een paar ballen en kom uit bed.
Migraine is veel erger inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef KoningStoma het volgende:
Kater hoofdpijn stelt niets voor, watjes.
Ik speel gewoon BF3, maar was gewoon een zware nachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen die toegeven aan de kater.Groei een paar ballen en kom uit bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |