De legende my man, de legende.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fawaka michhas. Waar zijn die sletten dan?
Ik zie dat je zin hebt in 3 worsten..
Why do you ask, my huisboy?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
De legende my man, de legende.
Eet je wel eens kouseband?
Dat waardeer ik en ik weet dat ik soms zeur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:33 schreef Michhas het volgende:
Stoma, ik vind je wel tof, ondanks dat je af en toe zeurt.
Een liefde broeder.
Hoe gaat dat in zn werking dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat waardeer ik en ik weet dat ik soms zeur.![]()
Ga me alleen geen woorden in de mond leggen. De mensen waar ik het over heb weten wie ik bedoel
Ik ook maar ga me zelf zo uit bed slepen want de battle moet uitgevochten worden. Je maten sterven op het slagveld kneus terwijl jij als een wijf in bed ligt te rotten met een kopje fucking rooibos thee en een lange vingerquote:
Kneus heeft geen kater! Hij voelt de tand des levens aan hem knagen met de boodschap dat ook hij een oude kerel aan het worden is. Verzet je niet kneus, deze force is te groot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen die toegeven aan de kater.Groei een paar ballen en kom uit bed.
Migraine is veel erger inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef KoningStoma het volgende:
Kater hoofdpijn stelt niets voor, watjes.
Ik speel gewoon BF3, maar was gewoon een zware nachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen die toegeven aan de kater.Groei een paar ballen en kom uit bed.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
Jaja, ik weet nog wel, in mijn vorige leven. Toen ik net zo oud was als Rossdale en we samen op de Romeinen afliepen. Ik met mijn machtige hamer, en Ross met zijn zware dubbelzijdige bijl. Na de gewonnen veldslag ging het los en dronken we het bloed van de vijanden met zelfgestookte Germaanse dranken erdoorheen. s-Ochtends was het altijd weer raak. Het ging zelfs een keer zo ver dat Ross een van z´n tenen afhakte met de bijl om de ochtendkop te vergeten.
Toen stierf ik in een veldslag tegen de Galliers en Nu ben ik eindelijk terug, en is Rossdale tot mijn groot verdriet oud en zwak geworden. Jaja, dat waren nog eens tijden, toen Rossdale nog door het leven ging als Krabor de Machtige.
Nu zijn die tijden allemaal vervlogen.
Hoe krijg je die shit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
Trouwens die sqaud specializations moeten we hebben! dan kan je gewoon alles!
store en redeem code?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe krijg je die shit?
Moet trouwens nog steeds mijn wehkamp code nog eens invoeren maar geen idee waar
Moet je even aan Stoma vragen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar hitmarkers met de Intervention![]()
kort bij of op grotere afstand, ze overleven het altijd...
Pierre we missen je allemaal op de Battlefield.quote:
ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Pierre we missen je allemaal op de Battlefield.
De bommen, mortieren, C4, granaten, RPG-7's, Grenade launchers, Javelins, AT4 en AT raketten staan op je te wachten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De bommen, mortieren, C4, granaten, RPG-7's, Grenade launchers, Javelins, AT4 en AT raketten staan op je te wachten.
Dus gewoon verkapt mw2 in bf3?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan je die shit ook allemaal tegelijk meenemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het wel ben aan het koken dus ik moet even mijn saus in de gaten houdenquote:
Hoe was de kip nog gelukt trouwens? Kromme zin, ik bedoel natuurlijk: Was de kip nog gelukt? Of hoe was de kip bevallen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk het wel ben aan het koken dus ik moet even mijn saus in de gaten houden. Daarna ben ik weer game
Goddelijk had soort van honing mosterd marinade gemaakt. Vandaag ga ik voor de provinciaalse sukadequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe was de kip nog gelukt trouwens?
Provencaals neem ik aan? Of maak je Limburgse sukade?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddelijk had soort van honing mosterd marinade gemaakt. Vandaag ga ik voor de provinciaalse sukade
Ja zie je! Dat is zo goddelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had wel die boter krullen van je gebruikt kip was echt heel mals
Autocorrectie op mijn HTCquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Provencaals neem ik aan? Of maak je Limburgse sukade?
Ze legde 6 eieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe was de kip nog gelukt trouwens? Kromme zin, ik bedoel natuurlijk: Was de kip nog gelukt? Of hoe was de kip bevallen?
Beef Teryaki? Ook altijd lekker met wat noodles of bami!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja zie je! Dat is zo goddelijkHeb je nog een idee wat ik vanavond zou kunnen maken? Ben een beetje inspiratieloos.
Ik ben stoned en ik moest hard lachen.quote:
Die moet je vrijspelen. Maar als je dat allemaal hebt kun je dus sprint, ammo en flak allemaal hebben!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe krijg je die shit?
Moet trouwens nog steeds mijn wehkamp code nog eens invoeren maar geen idee waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |