Nee, jij speelt duidelijk geen BFquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch moeilijk saai als je net 1 kill per minuut hebt. De rest van de tijd ben je aan het rennen
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, jij speelt duidelijk geen BFVoor een kill krijg je 100 punten en de overige 7116 punten haal je niet door de rest van de tijd te rennen.
Fuck cod4, die connectie is gewoon te opgefockt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.
Neen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.
Nee, dat is het ook denk ik het grote verschil tussen BF en CoD: bij BF speel je eigenlijk altijd voor de overwinning, bij CoD veel minder. Bij CoD ga ik in ieder geval bijna altijd voor de kills (in welke gamemode dan ook) en bij BF boeien die me veel minder, omdat je op andere manieren veel meer punten kunt halen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds winnen zonder een schot te lossen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook denk ik het grote verschil tussen BF en CoD: bij BF speel je eigenlijk altijd voor de overwinning, bij CoD veel minder. Bij CoD ga ik in ieder geval bijna altijd voor de kills (in welke gamemode dan ook) en bij BF boeien die me veel minder, omdat je op andere manieren veel meer punten kunt halen.
Van de A-91? ding is superb! die van de scar is wel kut.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Die iron sight is alleen zo klote...
Red dot doet wonderen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Die iron sight is alleen zo klote...
quote:
Is UMP dan als 2e gun beschikbaar? Ik heb hem nog niet getest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:00 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe ook alle classes bij proberen te houden. Alleen recon heb ik half zo veel tijd in zitten als de rest maar sinds ik de ump heb gebruik ik die wel wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |