Ja dat er niemand naar het strand kwam?! Nja dat ging wel rap, maar true wel saai. en Rush duurt meestal wel iets langer dan CQquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Frankii het volgende:
Vond die laatste potjes Rush echt geen flikker aan trouwens.
Toen ik die joekel helemaal wegvaagde toen ik die mortier rookpluim zag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:40 schreef KneusTeun het volgende:
Vond dat potje wel mooi op dat eiland toen wij aanvielen, dat bos en sjaak nog bij de tegenstanders zaten. Die was wel nice!
Zal jullie ook weer eens proberen te joinen maar ging lastig. Speel nu vaak met cokow, die weet ook wel veel punten binnen te harken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:40 schreef KneusTeun het volgende:
Vond dat potje wel mooi op dat eiland toen wij aanvielen, dat bos en sjaak nog bij de tegenstanders zaten. Die was wel nice!
Ik heb dus niks gemist vandaag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:01 schreef KneusTeun het volgende:
Joinen is gewoon een ramp!
Ik wou jou eerst joinen, maar dat ging weer is niet
Wel wat epische potjes, kk in da choppa!quote:
Da fuck hoe kom je daar aanquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Leaked gif of Stoma. Numa numa yeee.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel wat epische potjes, kk in da choppa!
Ben nu al kapot en mijn mega drukke week moet nog beginnenquote:
Begint lekker danquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ben nu al kapot en mijn mega drukke week moet nog beginnen
blauw, oranje en rood tellen ook in BF 3 hoorquote:
Hell no, Sint Maarten FTW.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt jammer dat ze dat hier niet zo uitgebreid vieren.
Toen ik jou en Bozz met mijn stinger knoepertjeshard uit de lucht schoot en we op die manier de pot wonnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen ik die joekel helemaal wegvaagde toen ik die mortier rookpluim zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |