Echt he?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ooooh shit !!!!
Wel handig kun je terwijl je wordt beschoten door tanks, vliegtuigen en mortieren gewoon snel even kijken of je mascara, lipgloss en je haar nog goed zit.
MW3 wordt ook gewoon kneiter hard de gameplay die ik tot nu toe heb gezien is soepel, het levelen van de geweren is ook een grote stap vooruit en de manier van pointstreaks verkrijgen is ook een slimme zet geweest. Het enige waar je BF3 en MW3 mee kan vergelijken is dat het beide FPS games zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
CoD heeft afgedaan voor mij, en dat terwijl ik een fanboy was.
Nee, dat is omdat jij een slecht imago hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
Wat raar. Elke keer als ik iets negatiefs zeg over mw3 breekt de hel los hier, maar nu er hier steeds meer mensen hetzelfde doen gebeurt er niets.
Ik niet, ik ben altijd lief tegen jouquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie zijn gewoon een stelletje hypocrieten met dubbele standaarden [ afbeelding ]
Dat komt omdat ze nu BF3 hebben, maar goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
Wat raar. Elke keer als ik iets negatiefs zeg over mw3 breekt de hel los hier, maar nu er hier steeds meer mensen hetzelfde doen gebeurt er niets.
Nee, jij nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd lief tegen jou![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op xbox360 iso? Ik zat gister even op hun irc channel. Best gezellig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nu BF3 hebben, maar goed
[ afbeelding ]
wel fakemaar goed het is weer lachen daar
Wordt ook echt wel vet, maar ik vind battlefield zodanig vet op het moment dat ik gewoon niet de behoefte heb om nog een andere shooter te spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW3 wordt ook gewoon kneiter hard de gameplay die ik tot nu toe heb gezien is soepel, het levelen van de geweren is ook een grote stap vooruit en de manier van pointstreaks verkrijgen is ook een slimme zet geweest. Het enige waar je BF3 en MW3 mee kan vergelijken is dat het beide FPS games zijn.

Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op xbox360 iso? Ik zat gister even op hun irc channel. Best gezellig.
Jij kan niet vliegen manquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja en stef, in Battlefield is het een stuk moeilijker om neergehaald te worden als je in een chopper zit dan in MW2. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja! Maar irc gvd dat is lang geleden
[..]
Jij kan niet vliegen man
Ja maar dat ging dus niet goed eikelquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Ik kan zwaar goed vliegen, maar ik probeerde michhas gewoon te squashen als een vlieg, die zijn net zo vervelend als hij met z´n mortieren.
Vanmiddag 3 gasten die in de lucht vlogen en dan nog dik negatief gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jezus, kk debiele hackers in cod4. Gaan ze uit de map.
BF is geen CoD, naab.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
15 min spelen en met 10-7 eindigen?
Is toch moeilijk saai als je net 1 kill per minuut hebt. De rest van de tijd ben je aan het rennenquote:
Nee, jij speelt duidelijk geen BFquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch moeilijk saai als je net 1 kill per minuut hebt. De rest van de tijd ben je aan het rennen
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, jij speelt duidelijk geen BFVoor een kill krijg je 100 punten en de overige 7116 punten haal je niet door de rest van de tijd te rennen.
Fuck cod4, die connectie is gewoon te opgefockt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.
Neen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel veel meer punten krijgt door Kills bij headquarters en dergelijke.
Nee, dat is het ook denk ik het grote verschil tussen BF en CoD: bij BF speel je eigenlijk altijd voor de overwinning, bij CoD veel minder. Bij CoD ga ik in ieder geval bijna altijd voor de kills (in welke gamemode dan ook) en bij BF boeien die me veel minder, omdat je op andere manieren veel meer punten kunt halen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds winnen zonder een schot te lossen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook denk ik het grote verschil tussen BF en CoD: bij BF speel je eigenlijk altijd voor de overwinning, bij CoD veel minder. Bij CoD ga ik in ieder geval bijna altijd voor de kills (in welke gamemode dan ook) en bij BF boeien die me veel minder, omdat je op andere manieren veel meer punten kunt halen.
Van de A-91? ding is superb! die van de scar is wel kut.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Die iron sight is alleen zo klote...
Red dot doet wonderen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Die iron sight is alleen zo klote...
quote:
Is UMP dan als 2e gun beschikbaar? Ik heb hem nog niet getest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:00 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe ook alle classes bij proberen te houden. Alleen recon heb ik half zo veel tijd in zitten als de rest maar sinds ik de ump heb gebruik ik die wel wat meer.
Is dat van die Zweedse politie?! Of Zweedse film?!quote:
Kunnen we al?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Kut EA servers, ben je lekker bezig, heb je bijna je mortars flikkert de bende er weer uit
Nee en Ja....quote:
Het is verdomme zondagavond...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee en Ja....
Net deed ie het, maar tegen het einde van de game viel ie weer weg, dus ik ga voor de zekerheid ff wachten, anders wordt ik helemaal gek.
Je kunt echt veel te veel shit unlocken, te veel om bij te houdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Kut EA servers, ben je lekker bezig, heb je bijna je mortars flikkert de bende er weer uit
Ja dat er niemand naar het strand kwam?! Nja dat ging wel rap, maar true wel saai. en Rush duurt meestal wel iets langer dan CQquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Frankii het volgende:
Vond die laatste potjes Rush echt geen flikker aan trouwens.
Toen ik die joekel helemaal wegvaagde toen ik die mortier rookpluim zag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:40 schreef KneusTeun het volgende:
Vond dat potje wel mooi op dat eiland toen wij aanvielen, dat bos en sjaak nog bij de tegenstanders zaten. Die was wel nice!
Zal jullie ook weer eens proberen te joinen maar ging lastig. Speel nu vaak met cokow, die weet ook wel veel punten binnen te harken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:40 schreef KneusTeun het volgende:
Vond dat potje wel mooi op dat eiland toen wij aanvielen, dat bos en sjaak nog bij de tegenstanders zaten. Die was wel nice!
Ik heb dus niks gemist vandaag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:01 schreef KneusTeun het volgende:
Joinen is gewoon een ramp!
Ik wou jou eerst joinen, maar dat ging weer is niet
Wel wat epische potjes, kk in da choppa!quote:
Da fuck hoe kom je daar aanquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Leaked gif of Stoma. Numa numa yeee.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel wat epische potjes, kk in da choppa!
Ben nu al kapot en mijn mega drukke week moet nog beginnenquote:
Begint lekker danquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ben nu al kapot en mijn mega drukke week moet nog beginnen
blauw, oranje en rood tellen ook in BF 3 hoorquote:
Hell no, Sint Maarten FTW.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt jammer dat ze dat hier niet zo uitgebreid vieren.
Toen ik jou en Bozz met mijn stinger knoepertjeshard uit de lucht schoot en we op die manier de pot wonnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen ik die joekel helemaal wegvaagde toen ik die mortier rookpluim zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |