Is dat van die Zweedse politie?! Of Zweedse film?!quote:
Kunnen we al?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Kut EA servers, ben je lekker bezig, heb je bijna je mortars flikkert de bende er weer uit
Nee en Ja....quote:
Het is verdomme zondagavond...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee en Ja....
Net deed ie het, maar tegen het einde van de game viel ie weer weg, dus ik ga voor de zekerheid ff wachten, anders wordt ik helemaal gek.
Je kunt echt veel te veel shit unlocken, te veel om bij te houdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Kut EA servers, ben je lekker bezig, heb je bijna je mortars flikkert de bende er weer uit
Ja dat er niemand naar het strand kwam?! Nja dat ging wel rap, maar true wel saai. en Rush duurt meestal wel iets langer dan CQquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Frankii het volgende:
Vond die laatste potjes Rush echt geen flikker aan trouwens.
Toen ik die joekel helemaal wegvaagde toen ik die mortier rookpluim zag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:40 schreef KneusTeun het volgende:
Vond dat potje wel mooi op dat eiland toen wij aanvielen, dat bos en sjaak nog bij de tegenstanders zaten. Die was wel nice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |