Wadway, tell mequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik zeg Wadway, op een vrijdagavond, dan nodig ik nog wat vaste KLB/ONZ-ers uit die roken.
Wadwat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik zeg Wadway, op een vrijdagavond, dan nodig ik nog wat vaste KLB/ONZ-ers uit die roken.
Westfriesland, Noord-Hollandquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wadway, tell meken het niet namelijk
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wlquote:
Ditquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Omdat ze daar wel wat omzet kunnen gebruiken, er komt bijna niemand.
Overrated, zijn er maximaal 42, ze tellen ook bezoekers mee in de statistieken die jij post. Je wilt het gewoon wel, je weet het!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef cherrycoke het volgende:
een dorp met 420 inwoners gezellig
Nee, daar kan ik de weg niet vinden. Grote stad enzo.quote:
cafe mag je niet binnen rokenquote:
Kom dan maar naar Amsterdam, daar weet ik er genoeg waar het is toegestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
cafe mag je niet binnen roken
Amsterdam vind ik wel oké om naar toe te gaan, maar ik ga niet 2 uur rijden naar fucking Frieslandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Amsterdam, daar weet ik er genoeg waar het is toegestaan.
Nee, het was niet Friesland, had verkeerd gelezen. Ligt in `West-Friesland`, wat gewoon Noord-Holland blijkt te zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik wel oké om naar toe te gaan, maar ik ga niet 2 uur rijden naar fucking Friesland
Friesland? Niemand heeft het over Friesland. Steven, zeg er eens wat van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik wel oké om naar toe te gaan, maar ik ga niet 2 uur rijden naar fucking Friesland
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, het was niet Friesland, had verkeerd gelezen. Ligt in `West-Friesland`, wat gewoon Noord-Holland blijkt te zijn.
Ow zie het al jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, het was niet Friesland, had verkeerd gelezen. Ligt in `West-Friesland`, wat gewoon Noord-Holland blijkt te zijn.
Nu nog ff een datumpje prikkenquote:
SSBquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Ik ook, mijn vrouw ook want die moet rijdenen dan kan ik SSB ook wel charteren.
Ah, zal wel voor januari worden, zonde wel. Je zit op de vaart?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Vincpod het volgende:
Als het na januari wordt gehouden ben ik ook van de partij, moet helaas nog 3 maandjes varen
Je moet aan de lokale horeca denken, wij gunnen hun wat, bedoel een pleziertje en wat extra omzet en de mensen kennen ons niet en wij als anonieme fokkers willen dat toch graagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Friesland? Niemand heeft het over Friesland. Steven, zeg er eens wat van.
[..]
Jammer! En ja ik zit op de wilde vaartquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, zal wel voor januari worden, zonde wel. Je zit op de vaart?
wordt toch amsterdam wssquote:
quote:
Meh, dan die pub op de hoek, bij de HMH in de buurt, met die bovenverdieping waar je gewoon je peuk aan mag steken.quote:
Je hebt er meer daarzo met rookruimtesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, dan die pub op de hoek, bij de HMH in de buurt, met die bovenverdieping waar je gewoon je peuk aan mag steken.
Midden november?quote:
Ik ga even zoeken naar een naam, ben dat even kwijt. Was toen ik er kwam wel een puike tent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt er meer daarzo met rookruimtes
kijk ff in gc in dat topic van he!twave die doet het in die irish pub aan de oude kolk dijk in adamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken naar een naam, ben dat even kwijt. Was toen ik er kwam wel een puike tent.
ziet er idd goed uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Ierse Pub Molly Malone's in a'dam. ?
Zat ff mobiel dan is FOK! irritant.
Is niet origineel hoorquote:
2 December ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef LompeHork het volgende:
Doe het een week later en ik ben van de partij!
quote:
quote:
Nu de tijdquote:
Ja van mij, en jij krijgt cola omdat je moet rijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nu de tijd
ojah, eerste biertjes krijgen we van de blauwe toch ?
Ik kom je wel halen, en breng je. Ook weer thuis als je wilt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Doe in Utrecht, anders kom ik niet.
En afgaan op elkaars stem, want door de rook zien we allicht geen hand voor onze ogen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Kutstudent het volgende:
Met z'n allen in een dicht en veel te klein hok gaan zitten stinken.
Ziet er goed uit, ik doelde trouwens op Dan Murphy'squote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Ierse Pub Molly Malone's in a'dam. ?
Zat ff mobiel dan is FOK! irritant.
Wat een lompe hork ben je ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:33 schreef LompeHork het volgende:
Je kunt ook gewoon afgaan op tafels die overhoop worden gegooid als de service niet te pruimen is; dat ben ik.
geweldig wat een trieste beschrijvingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Dastan het volgende:
http://www.cleanairnederland.nl/asp/rookverbod_horeca_lijst.asp
Hoe de tegenstanders ons toch nog te hulp kunnen schieten.
Overzicht van de rookcafés.
Whehehe, lijst is lang niet geupdate trouwens, waar ik woon mag allang overal weer gerookt worden (met een paar kleine uitzonderingen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Dastan het volgende:
http://www.cleanairnederland.nl/asp/rookverbod_horeca_lijst.asp
Hoe de tegenstanders ons toch nog te hulp kunnen schieten.
Overzicht van de rookcafés.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef leeell het volgende:
[..]
geweldig wat een trieste beschrijving
Vooral doenquote:Amsterdam, Alle Horeca, 0, 0.
28-1-2011: Mag ik een tip geven als u in een gelegenheid bent waar opeens gerookt wordt: gewoon weglopen zonder te betalen en geen seconde in de rook gaan zitten. Als de ene wet (roken) niet geldt waarom geldt de andere (betalen) dan nog wel? Gewoon weglopen dus en als ze moeilijk doen dan dreigen met een gezondheidsclaim vanwege het verplicht in de rook verblijven.
quote:De lucht kan je er snijden.
quote:Na vijf minuten ruik je tot op je ondergoed naar rook.
quote:ben er gillend weggelopen.
quote:Enige plek voor wat lucht is bij de deur naar buiten.
quote:Ik wist niet hoe snel ik hier weg moest komen.
Klinkt als een leuke tent.quote:Enorme rookwalmen komen je hiet tegemoet.
+1.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:48 schreef LompeHork het volgende:
Even een topic hiervoor aanmaken hoor. Wacht even, dit zijn echt pareltjes!
quote:
Kom je me in Nijmegen halen ja?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik kom je wel halen, en breng je. Ook weer thuis als je wilt?
Ik kom je dan wel ophalen. Yquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Kom je me in Nijmegen halen ja?
OP aanpassen met tijd en datum en degene die komen ?quote:
Puikquote:
Maar even wachten tot er meer mensen akkoord zijn lijkt mij het bestequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
OP aanpassen met tijd en datum en degene die komen ?
Dan moet je vooral dit topic in CT zetten, sticky is beter zichtbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puik
[..]
Maar even wachten tot er meer mensen akkoord zijn lijkt mij het beste
Daarnaast zien de mensen die interesse hebben de kicks wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De vaste gasten vinden het wele.v.t. kun je ze tippen
Dan moeten ze wel erin gepost hebben hèquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef LompeHork het volgende:
Neuh:
[..]
Daarnaast zien de mensen die interesse hebben de kicks wel.
Ik wist het niet meer zeker vandaar die vraagtekenquote:
Ik pik je wel op joh...quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet t nog niet zeker, hangt er vanaf of ik dat weekend een wedstrijd heb.
de wedstrijden zijn op zondag, kan dan niet op zaterdag helemaal los gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik pik je wel op joh...
Alleen we moeten ff een andere kroeg zoeken, hier mag je niet roken
2 december is op een vrijdag lieve schatquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
de wedstrijden zijn op zondag, kan dan niet op zaterdag helemaal los gaan.
Het is een ROO meet schat, je moet daar naar buiten om te roken.quote:
nou en. Het is er wel leuk en goede spareribs.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het is een ROO meet schat, je moet daar naar buiten om te roken.
Kom je nu toch eigenlijk?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nou en. Het is er wel leuk en goede spareribs.
Weet ik nog niet, heb mijn rooster voor de volgende periode nog niet gezien. Als het een beetje haalbaar is wel. En als mono komt.
Spareribs waren inderdaad erg lekker, dat kipvleugeltje ook wel eiglukquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik vind nog steeds dat we in utrecht de meet moeten doen.
Bij de Arena zit inderdaad wel wat, Steven, laat je eens horen, suggesties?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:05 schreef SpermaDonor het volgende:
We moeten ff op zoek naar een andere café
Stevenmac26 had het erover dat bij A'dam Arena wel rookcafés zitten.
Nah, dan kom ik toch echt niet, mij veel te ver.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik vind nog steeds dat we in utrecht de meet moeten doen.
is een kwartier verder met de trein lieve schat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij de Arena zit inderdaad wel wat, Steven, laat je eens horen, suggesties?
[..]
Nah, dan kom ik toch echt niet, mij veel te ver.
Eh, ik doe over Amsterdam 20 minuten met een intercity, Utrecht doe ik een uur en een kwartier overquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is een kwartier verder met de trein lieve schat.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eh, ik doe over Amsterdam 20 minuten met een intercity, Utrecht doe ik een uur en een kwartier over
Daarnaast gewoon Amsterdam omdat Noord-Holland, Ajax en veel pubs. En ik durf niet buiten de provincie te komen natuurlijk.
Hoorn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
20 minuten naar amsterdam daar ff overstappen en je bent in max. 20 minuten in utrecht
Ik zie het ja, wat een pokke reis zeg als je dat met de trein moet doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoorn.
En als ik de intercity neem naar Amsterdam en dan nog naar Utrecht moet heb ik dat soort wachttijden, daarnaast ben ik gewoon lui en ga ik niet naar Utrecht
Jij vertikt het om een uur en een kwartier in de trein te zitten, dus ik moet dan maar wel lekker anderhalf uur in de trein zitten? Met zo'n mentaliteit sla ik sowieso maar over denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eh, ik doe over Amsterdam 20 minuten met een intercity, Utrecht doe ik een uur en een kwartier over
Daarnaast gewoon Amsterdam omdat Noord-Holland, Ajax en veel pubs. En ik durf niet buiten de provincie te komen natuurlijk.
Voor jou geldt in dat geval dan hetzelfde (Utrecht v.s. Amsterdam), daar ga ik geen discussie over aan. Zoals ik al aangaf ben ik daar inderdaad te lui voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij vertikt het om een uur en een kwartier in de trein te zitten, dus ik moet dan maar wel lekker anderhalf uur in de trein zitten? Met zo'n mentaliteit sla ik sowieso maar over denk ik.
Naar Utrecht ben ik anders alsnog een uur onderweg, het is niet dat ik er niks voor over heb.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor jou geldt in dat geval dan hetzelfde (Utrecht v.s. Amsterdam), daar ga ik geen discussie over aan. Zoals ik al aangaf ben ik daar inderdaad te lui voor.
Ik heb je een ritje aangeboden maar goed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar Utrecht ben ik anders alsnog een uur onderweg, het is niet dat ik er niks voor over heb.
Snap ik! Maar ik ben gewoon een luie boer, dat wist je toch alquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar Utrecht ben ik anders alsnog een uur onderweg, het is niet dat ik er niks voor over heb.
Kom je naar Nijmegen ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snap ik! Maar ik ben gewoon een luie boer, dat wist je toch al![]()
Doen we gewoon de volgende keer bij jou in de buurt van jou, kom ik ook wel mee(dan zorg ik wel voor een "taxi" trouwens) deal?
Prima hoorquote:
Oh, de Groene Paal is inderdaad wel tof, leuke sfeer wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij de ArenA op de hoek zit er een kroeg met een goede rookroomte, weet ff de naam niet meer
Verder heb je cafe de Groene Paal wat wel dope is
En verder zou Utrecht ook kunnen als meer mensen daar een voorkeur voor hebben
Heb je toevallig linkje van die kroegjes in Arena?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij de ArenA op de hoek zit er een kroeg met een goede rookroomte, weet ff de naam niet meer
Verder heb je cafe de Groene Paal wat wel dope is
En verder zou Utrecht ook kunnen als meer mensen daar een voorkeur voor hebben
Hmm zal ff goed zoeken ervoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb je toevallig linkje van die kroegjes in Arena?
dezequote:
Centrum.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
Of in het centrum, zoals ik al zei: P96, loopafstand van Centraal Station met een erg leuke rookruimte.
Ik houd niet van Amsterdam Centrum.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet van Amsterdam Centrum.
quote:
Ja dat doe ik ook niet nog een xquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Alleen de nachtbus vinden is kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puike tent ja, Grolsch en Guinnessen dicht bij het station!
Ze hebben alleen facebook man.quote:
5minuten lopen iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puike tent ja, Grolsch en Guinnessen dicht bij het station!
Zullen we het in Rotterdam doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar verder boeit het mij geen reet waar we het doen, zolang het maar niet in Brabant,Limburg,Friesland,Groningen,Overijssel,Gelderland,Zeeland,Zuid-Holland,Drenthe of Flevoland is
Celtic/Ajax shirts aantrekken en rellen Steven?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we het in Rotterdam doen?
Ik ben voorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Celtic/Ajax shirts aantrekken en rellen Steven?
Jij hoeft alleen maar je tat te showen.quote:
Je bedoelt de Engelse Steven van gisteren die de hele tijd mijn aandacht zocht en naar mij zat te knipogen zekerquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe heet die homo kroeg op het Rembrandtplein ook alweer?
Tante Roosje geloof ik, niks voor jou Steven?
Knipogen? dat doe je toch alleen naar HW?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bedoelt de Engelse Steven van gisteren die de hele tijd mijn aandacht zocht en naar mij zat te knipogen zeker
Ik denk niet dat hij een account heeft op fok
voor de goede orde, ik deed dat niet, dat was die gast aan de tafel achter ons die mij schijnbaar leuk en lief vond en mij hommosexmaagdelijkheid wou ontnemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Knipogen? dat doe je toch alleen naar HW?
Ik knipoog wel naar HW.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
voor de goede orde, ik deed dat niet, dat was die gast aan de tafel achter ons die mij schijnbaar leuk en lief vond en mij hommosexmaagdelijkheid wou ontnemen
Zullen we het op de Groene Paal houden ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
[ROO Tabak-SC] #2 We kachelen door hier dames
Even de locatie nog bepalen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
We houden het op de Groene Paal
Nou, hup, in de OP danquote:
idd...quote:
Prima, m'n vrouw wou ook al mee vanwege de Guinness. Wij zijn trouwens niet van die "koetsjiekoetsjiekoe kus kus kus"-typesquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef SpermaDonor het volgende:
Deze keer neem ik die zeikstraal van mijn vriendin wel mee denk ik.
Echt niet!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef LompeHork het volgende:
17:00 is prima, ik ben misschien wat later (rond 18/19:00)
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij zijn trouwens niet van die "koetsjiekoetsjiekoe kus kus kus"-typesdaar hebben we een schijthekel aan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef SpermaDonor het volgende:
Deze keer neem ik die zeikstraal van mijn vriendin wel mee denk ik.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Echt niet!!
Gewoon 17uur, niet proberen om onder het 1e rondje uit te komen hè
Ik wist niet dat je kwaad zou wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat eerste rondje zal mij een worst wezen, als ik later ben, ben ik later. Dat eerste rondje krijgen jullie daarna dan wel terug
Kwaad? Ik? Dit is niets jongemanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad zou worden
Maar hier houden we je aan hè.
Klopt, maar ik heb beloofd dat blauw het eerste rondje zou betalenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon potje maken toch
is het makkelijkst
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kwaad? Ik? Dit is niets jongeman
Maar dat is meer dan prima!
[..]
Klopt, maar ik heb beloofd dat blauw het eerste rondje zou betalendaarna komt die pot inderdaad wel, gewoon zoals gewoonlijk.
Ligt aan de volwassenheid van de ROOkers natuurlijk. Als er alleen 18/19-jarigen op af komen wordt het moeilijk denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gisteren ging het ook goed dusss.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt aan de volwassenheid van de ROOkers natuurlijk. Als er alleen 18/19-jarigen op af komen wordt het moeilijk denk ik
Als jij een beter locatie weet dan sta ik daar ook voor open hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
Waarom bij de ArenA dan? Wat heeft dat als voordeel? Ontzettend onhandig treinstation.
Ehh waarschijnlijk heb ik daar overheen gelezen maar welke was dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Heb al suggesties gedaan vlak bij Centraal, maar daar werd niet echt op gereageerd.
wat dastan zegtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
Is de Prinsengracht niet een beetje ver van het station? Een poll is prima trouwens!
Fuuu... haal die faal is uit je postquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net uitgenodigd door Spremadonor, misschien dat ik wel even langs kom
en 15minuten lopen en 30minuten zoeken naar een nachtbusquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Arena is beter, scheelt me 10 min treinen.
Voor mij ook hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
Arena is voor mij twee keer extra overstappen en dubbele reistijd.
Maar ach, je moet er wat voor over hebben.
gwn meeten op CS tog?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
Arena is voor mij twee keer extra overstappen en dubbele reistijd.
Maar ach, je moet er wat voor over hebben.
Dit en dan met zijn allen met de metro of trein richting bijlmerquote:
Ligt eraan, als iedereen rond hetzelfde tijdstip komtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en 15minuten lopen en 30minuten zoeken naar een nachtbus
Ik kom niet op CS.quote:
Gisteren een meet gehad.quote:
quote:
Ik heb niks gedaan manquote:
En duur manquote:
maar wel geile gothicmeisjes in de bus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En duur man
Zaandam zou 4euro zijn en 1 halte verder opeens 7euro, maarja had halte verderop al genoemd
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar wel geile gothicmeisjes in de bus._!
Je hebt gelijk, ik laat de mijne ook wel thuis, als ze me vertrouwtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef leeell het volgende:
Tevens gaat mn vriendin niet mee hoor, wat is gaande, ik dacht stoere rokende mannen ( en de occasional bad-ass vrouwelijke user)
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef leeell het volgende:
Tevens gaat mn vriendin niet mee hoor, wat is gaande, ik dacht stoere rokende mannen ( en de occasional bad-ass vrouwelijke user)
ik wil ook zo'n jas, dan kan ik me echt als een neger gaan gedragenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En stoere negers in vuilniszakjassen
En een kutwijf verderop die haar klep maar niet hield
Geen hoeren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven idd
Exact! Behalve die van mij, want we zijn getrouwd en hebben derhalve geen sex meer!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven idd
Check leeell zijn post, de bad ass vrouwelijke rokers mogen wel gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen hoeren?Ik mag ook niet komen?
Oh, die van mij rookt ook zware shag en heeft Celtic slippers, dus dat is oké?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Check leeell zijn post, de bad ass vrouwelijke rokers mogen wel gewoon
Jij zou gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, die van mij rookt ook zware shag en heeft Celtic slippers, dus dat is oké?
Sowieso Celticquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, die van mij rookt ook zware shag en heeft Celtic slippers, dus dat is oké?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
vrouwen met zware shag doet mij denken aan lingo
staan al eeuwen in ABO, stuur je morgen wel een foto, zit mobielquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij zou gaan![]()
Tevens, pics van je rokende vrouw?
ps. vraag wel toestemming
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
staan al eeuwen in ABO, stuur je morgen wel een foto, zit mobiel
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
vrouwen met zware shag doet mij denken aan lingo
Je hebt wel echt een stoere UI trouwens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]Whehehe inderdaad, maar die van mij is een slanke den
steven heeft het kunnen zien op fb als hij oplette
Ben ik badass dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Check leeell zijn post, de bad ass vrouwelijke rokers mogen wel gewoon
Ik en opletten is niet echt een goede combiquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
ja tochquote:
Statham is mijn heldquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je hebt wel echt een stoere UI trouwens.
Ik was die winterversie al aan het maken voor je maar krijg hem niet fatsoenlijk omdat hij uit meerdere delen bestaat, dan krijg ik meer een soort sneeuwstorm in plaats van beetje sneeuwquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Statham is mijn heldwinterversie komt er aan trouwens.
Meh, bij Johan postte ik nog iets van "eens met Steven", dus ik koos niet voor 2,3,4,5 of 6quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik en opletten is niet echt een goede combi
Ik heb gewoon in us gestaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
Steven heeft nooit pics gepost van zich eh
Aaaaaaiiiighhhtttt!quote:
dat kan fok ook niet aan, jewaids.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
Steven heeft nooit pics gepost van zich eh
linkquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon in us gestaan
Maar ik heb geen rookfoto van mij zelf
hehehe nu weet ik het iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, bij Johan postte ik nog iets van "eens met Steven", dus ik koos niet voor 2,3,4,5 of 6
fb?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
is 3maanden geleden ofzo man maar zal wel foto posten uno momentoquote:
Man, ik maak zelf UI's voor anderen, bespaar je de moeitequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik was die winterversie al aan het maken voor je maar krijg hem niet fatsoenlijk omdat hij uit meerdere delen bestaat, dan krijg ik meer een soort sneeuwstorm in plaats van beetje sneeuw
Ik was ook dik aan het spacen toenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef leeell het volgende:
nvm heb al, die kon ik idd al
vage foto desalniettemin
Ik wou lief zijn voor jequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man, ik maak zelf UI's voor anderen, bespaar je de moeite
Maak eens goeie dan voor mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man, ik maak zelf UI's voor anderen, bespaar je de moeite
en voor mij dan ook aubquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak eens goeie dan voor mij
Deze heb ik al te lang eigelijk
"al" gevondenquote:
toch bedanktquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik wou lief zijn voor je
Maar dit gaat nog sneller dan de nachtbagger hiero joh
Doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is 3maanden geleden ofzo man maar zal wel foto posten uno momento
ik zal morgen eens gaan knutselen, je bent al bekend met m'n photoshopsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak eens goeie dan voor mij
Deze heb ik al te lang eigelijk
skere boiquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beetje rekening houden met traag internet.
quote:
hehe idd ja en thanksquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ik zal morgen eens gaan knutselen, je bent al bekend met m'n photoshops
quote:
quote:
Nogmaals, pilletje sloeg in enzoquote:
hahah ben gestopt ouwequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef leeell het volgende:
ik neem aan dat Steven 2 december dan ook wat te nakken meeneemt
Doe maar niet, doe ik al 3 jaar niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef leeell het volgende:
ik neem aan dat Steven 2 december dan ook wat te nakken meeneemt
Lekker klapperen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals, pilletje sloeg in enzo
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
hehehehe een sos en rookmeet wordt het zodrekt nog
Ik wist niet meer wat links of rechts wasquote:
Echt hequote:
Geloof er helemaal niks van!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahah ben gestopt ouwe
Maarja wie weet![]()
Gisteren niet gedaan iig
Gisteren had niemand er moeite mee iigquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Oh, daar kan ik wel mee door een deur inderdaad. Even een vraag: iedereen wel bekend met de term pulletjes behalve Steven en ik zelf?
Je was er zelf bijquote:
Dan komt het helemaal goed hehe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren had niemand er moeite mee iig
Nee man, van mij hoeft dat ook totaal nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef leeell het volgende:
maarja, sowieso niet nakken 13.gif
met je soshoofd
Whut?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Oh, daar kan ik wel mee door een deur inderdaad. Even een vraag: iedereen wel bekend met de term pulletjes behalve Steven en ik zelf?
Jij bent een beetje raar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wat links of rechts was
Ging ff pissen bij de wc tegen de schranz tent en kon daarna gewoon de tent niet meer vinden, 4rondjes over een terrein gelopen om erachter te komen dat het gewoon er tegen over was weer
Ik bedoel meer dat stoppen. Iets met vakantie enzo.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
2 december wordt het ja? Dan kom ik sowieso als zwarte piet verkleed. Net zo zwart van buiten als van binnen in mijn longen.
Heb al een week vakantie en nog geen last van gehadquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat stoppen. Iets met vakantie enzo.
[..]
Hier ook grotendeels bier. Zo nu en dan een fles sterk erbij als je echt hard wil escaleren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
Ik gebruik trouwens niets anders dan bier. Maar hier in de streek is een kratje pp genoeg op een goede avond
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef leeell het volgende:
sowieso geen geld om daar te gaan zuipen
pakje shag en pakje camel en ik kom de meet wel door
Jij snapt hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier ook grotendeels bier. Zo nu en dan een fles sterk erbij als je echt hard wil escaleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |