Kwaad? Ik? Dit is niets jongemanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad zou worden
Maar hier houden we je aan hè.
Klopt, maar ik heb beloofd dat blauw het eerste rondje zou betalenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon potje maken toch
is het makkelijkst
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kwaad? Ik? Dit is niets jongeman
Maar dat is meer dan prima!
[..]
Klopt, maar ik heb beloofd dat blauw het eerste rondje zou betalendaarna komt die pot inderdaad wel, gewoon zoals gewoonlijk.
Ligt aan de volwassenheid van de ROOkers natuurlijk. Als er alleen 18/19-jarigen op af komen wordt het moeilijk denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gisteren ging het ook goed dusss.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt aan de volwassenheid van de ROOkers natuurlijk. Als er alleen 18/19-jarigen op af komen wordt het moeilijk denk ik
Als jij een beter locatie weet dan sta ik daar ook voor open hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
Waarom bij de ArenA dan? Wat heeft dat als voordeel? Ontzettend onhandig treinstation.
Ehh waarschijnlijk heb ik daar overheen gelezen maar welke was dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Heb al suggesties gedaan vlak bij Centraal, maar daar werd niet echt op gereageerd.
wat dastan zegtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
Is de Prinsengracht niet een beetje ver van het station? Een poll is prima trouwens!
Fuuu... haal die faal is uit je postquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net uitgenodigd door Spremadonor, misschien dat ik wel even langs kom
en 15minuten lopen en 30minuten zoeken naar een nachtbusquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Arena is beter, scheelt me 10 min treinen.
Voor mij ook hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
Arena is voor mij twee keer extra overstappen en dubbele reistijd.
Maar ach, je moet er wat voor over hebben.
gwn meeten op CS tog?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
Arena is voor mij twee keer extra overstappen en dubbele reistijd.
Maar ach, je moet er wat voor over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |