Ik ben voorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Celtic/Ajax shirts aantrekken en rellen Steven?
Jij hoeft alleen maar je tat te showen.quote:
Je bedoelt de Engelse Steven van gisteren die de hele tijd mijn aandacht zocht en naar mij zat te knipogen zekerquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe heet die homo kroeg op het Rembrandtplein ook alweer?
Tante Roosje geloof ik, niks voor jou Steven?
Knipogen? dat doe je toch alleen naar HW?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bedoelt de Engelse Steven van gisteren die de hele tijd mijn aandacht zocht en naar mij zat te knipogen zeker
Ik denk niet dat hij een account heeft op fok
voor de goede orde, ik deed dat niet, dat was die gast aan de tafel achter ons die mij schijnbaar leuk en lief vond en mij hommosexmaagdelijkheid wou ontnemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Knipogen? dat doe je toch alleen naar HW?
Ik knipoog wel naar HW.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
voor de goede orde, ik deed dat niet, dat was die gast aan de tafel achter ons die mij schijnbaar leuk en lief vond en mij hommosexmaagdelijkheid wou ontnemen
Zullen we het op de Groene Paal houden ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
[ROO Tabak-SC] #2 We kachelen door hier dames
Even de locatie nog bepalen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
We houden het op de Groene Paal
Nou, hup, in de OP danquote:
idd...quote:
Prima, m'n vrouw wou ook al mee vanwege de Guinness. Wij zijn trouwens niet van die "koetsjiekoetsjiekoe kus kus kus"-typesquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef SpermaDonor het volgende:
Deze keer neem ik die zeikstraal van mijn vriendin wel mee denk ik.
Echt niet!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef LompeHork het volgende:
17:00 is prima, ik ben misschien wat later (rond 18/19:00)
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij zijn trouwens niet van die "koetsjiekoetsjiekoe kus kus kus"-typesdaar hebben we een schijthekel aan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef SpermaDonor het volgende:
Deze keer neem ik die zeikstraal van mijn vriendin wel mee denk ik.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Echt niet!!
Gewoon 17uur, niet proberen om onder het 1e rondje uit te komen hè
Ik wist niet dat je kwaad zou wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat eerste rondje zal mij een worst wezen, als ik later ben, ben ik later. Dat eerste rondje krijgen jullie daarna dan wel terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |