Dit en dan met zijn allen met de metro of trein richting bijlmerquote:
Ligt eraan, als iedereen rond hetzelfde tijdstip komtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en 15minuten lopen en 30minuten zoeken naar een nachtbus
Ik kom niet op CS.quote:
Gisteren een meet gehad.quote:
quote:
Ik heb niks gedaan manquote:
En duur manquote:
maar wel geile gothicmeisjes in de bus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En duur man
Zaandam zou 4euro zijn en 1 halte verder opeens 7euro, maarja had halte verderop al genoemd
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar wel geile gothicmeisjes in de bus._!
Je hebt gelijk, ik laat de mijne ook wel thuis, als ze me vertrouwtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef leeell het volgende:
Tevens gaat mn vriendin niet mee hoor, wat is gaande, ik dacht stoere rokende mannen ( en de occasional bad-ass vrouwelijke user)
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef leeell het volgende:
Tevens gaat mn vriendin niet mee hoor, wat is gaande, ik dacht stoere rokende mannen ( en de occasional bad-ass vrouwelijke user)
ik wil ook zo'n jas, dan kan ik me echt als een neger gaan gedragenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En stoere negers in vuilniszakjassen
En een kutwijf verderop die haar klep maar niet hield
Geen hoeren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven idd
Exact! Behalve die van mij, want we zijn getrouwd en hebben derhalve geen sex meer!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven idd
Check leeell zijn post, de bad ass vrouwelijke rokers mogen wel gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen hoeren?Ik mag ook niet komen?
Oh, die van mij rookt ook zware shag en heeft Celtic slippers, dus dat is oké?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Check leeell zijn post, de bad ass vrouwelijke rokers mogen wel gewoon
Jij zou gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, die van mij rookt ook zware shag en heeft Celtic slippers, dus dat is oké?
Sowieso Celticquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, die van mij rookt ook zware shag en heeft Celtic slippers, dus dat is oké?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
vrouwen met zware shag doet mij denken aan lingo
staan al eeuwen in ABO, stuur je morgen wel een foto, zit mobielquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij zou gaan![]()
Tevens, pics van je rokende vrouw?
ps. vraag wel toestemming
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
staan al eeuwen in ABO, stuur je morgen wel een foto, zit mobiel
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
vrouwen met zware shag doet mij denken aan lingo
Je hebt wel echt een stoere UI trouwens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]Whehehe inderdaad, maar die van mij is een slanke den
steven heeft het kunnen zien op fb als hij oplette
Ben ik badass dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Check leeell zijn post, de bad ass vrouwelijke rokers mogen wel gewoon
Ik en opletten is niet echt een goede combiquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
ja tochquote:
Statham is mijn heldquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je hebt wel echt een stoere UI trouwens.
Ik was die winterversie al aan het maken voor je maar krijg hem niet fatsoenlijk omdat hij uit meerdere delen bestaat, dan krijg ik meer een soort sneeuwstorm in plaats van beetje sneeuwquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Statham is mijn heldwinterversie komt er aan trouwens.
Meh, bij Johan postte ik nog iets van "eens met Steven", dus ik koos niet voor 2,3,4,5 of 6quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik en opletten is niet echt een goede combi
Ik heb gewoon in us gestaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
Steven heeft nooit pics gepost van zich eh
Aaaaaaiiiighhhtttt!quote:
dat kan fok ook niet aan, jewaids.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
Steven heeft nooit pics gepost van zich eh
linkquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon in us gestaan
Maar ik heb geen rookfoto van mij zelf
hehehe nu weet ik het iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, bij Johan postte ik nog iets van "eens met Steven", dus ik koos niet voor 2,3,4,5 of 6
fb?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
is 3maanden geleden ofzo man maar zal wel foto posten uno momentoquote:
Man, ik maak zelf UI's voor anderen, bespaar je de moeitequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik was die winterversie al aan het maken voor je maar krijg hem niet fatsoenlijk omdat hij uit meerdere delen bestaat, dan krijg ik meer een soort sneeuwstorm in plaats van beetje sneeuw
Ik was ook dik aan het spacen toenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef leeell het volgende:
nvm heb al, die kon ik idd al
vage foto desalniettemin
Ik wou lief zijn voor jequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man, ik maak zelf UI's voor anderen, bespaar je de moeite
Maak eens goeie dan voor mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man, ik maak zelf UI's voor anderen, bespaar je de moeite
en voor mij dan ook aubquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak eens goeie dan voor mij
Deze heb ik al te lang eigelijk
"al" gevondenquote:
toch bedanktquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik wou lief zijn voor je
Maar dit gaat nog sneller dan de nachtbagger hiero joh
Doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is 3maanden geleden ofzo man maar zal wel foto posten uno momento
ik zal morgen eens gaan knutselen, je bent al bekend met m'n photoshopsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak eens goeie dan voor mij
Deze heb ik al te lang eigelijk
skere boiquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beetje rekening houden met traag internet.
quote:
hehe idd ja en thanksquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ik zal morgen eens gaan knutselen, je bent al bekend met m'n photoshops
quote:
quote:
Nogmaals, pilletje sloeg in enzoquote:
hahah ben gestopt ouwequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef leeell het volgende:
ik neem aan dat Steven 2 december dan ook wat te nakken meeneemt
Doe maar niet, doe ik al 3 jaar niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef leeell het volgende:
ik neem aan dat Steven 2 december dan ook wat te nakken meeneemt
Lekker klapperen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals, pilletje sloeg in enzo
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
hehehehe een sos en rookmeet wordt het zodrekt nog
Ik wist niet meer wat links of rechts wasquote:
Echt hequote:
Geloof er helemaal niks van!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahah ben gestopt ouwe
Maarja wie weet![]()
Gisteren niet gedaan iig
Gisteren had niemand er moeite mee iigquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Oh, daar kan ik wel mee door een deur inderdaad. Even een vraag: iedereen wel bekend met de term pulletjes behalve Steven en ik zelf?
Je was er zelf bijquote:
Dan komt het helemaal goed hehe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren had niemand er moeite mee iig
Nee man, van mij hoeft dat ook totaal nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef leeell het volgende:
maarja, sowieso niet nakken 13.gif
met je soshoofd
Whut?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Oh, daar kan ik wel mee door een deur inderdaad. Even een vraag: iedereen wel bekend met de term pulletjes behalve Steven en ik zelf?
Jij bent een beetje raar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wat links of rechts was
Ging ff pissen bij de wc tegen de schranz tent en kon daarna gewoon de tent niet meer vinden, 4rondjes over een terrein gelopen om erachter te komen dat het gewoon er tegen over was weer
Ik bedoel meer dat stoppen. Iets met vakantie enzo.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
2 december wordt het ja? Dan kom ik sowieso als zwarte piet verkleed. Net zo zwart van buiten als van binnen in mijn longen.
Heb al een week vakantie en nog geen last van gehadquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat stoppen. Iets met vakantie enzo.
[..]
Hier ook grotendeels bier. Zo nu en dan een fles sterk erbij als je echt hard wil escaleren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
Ik gebruik trouwens niets anders dan bier. Maar hier in de streek is een kratje pp genoeg op een goede avond
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef leeell het volgende:
sowieso geen geld om daar te gaan zuipen
pakje shag en pakje camel en ik kom de meet wel door
Jij snapt hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier ook grotendeels bier. Zo nu en dan een fles sterk erbij als je echt hard wil escaleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |