Dit en dan met zijn allen met de metro of trein richting bijlmerquote:
Ligt eraan, als iedereen rond hetzelfde tijdstip komtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en 15minuten lopen en 30minuten zoeken naar een nachtbus
Ik kom niet op CS.quote:
Gisteren een meet gehad.quote:
quote:
Ik heb niks gedaan manquote:
En duur manquote:
maar wel geile gothicmeisjes in de bus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En duur man
Zaandam zou 4euro zijn en 1 halte verder opeens 7euro, maarja had halte verderop al genoemd
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar wel geile gothicmeisjes in de bus._!
Je hebt gelijk, ik laat de mijne ook wel thuis, als ze me vertrouwtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef leeell het volgende:
Tevens gaat mn vriendin niet mee hoor, wat is gaande, ik dacht stoere rokende mannen ( en de occasional bad-ass vrouwelijke user)
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef leeell het volgende:
Tevens gaat mn vriendin niet mee hoor, wat is gaande, ik dacht stoere rokende mannen ( en de occasional bad-ass vrouwelijke user)
ik wil ook zo'n jas, dan kan ik me echt als een neger gaan gedragenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En stoere negers in vuilniszakjassen
En een kutwijf verderop die haar klep maar niet hield
Geen hoeren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven idd
Exact! Behalve die van mij, want we zijn getrouwd en hebben derhalve geen sex meer!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die hoeren moetemn gewoon thuis blijven idd
Check leeell zijn post, de bad ass vrouwelijke rokers mogen wel gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen hoeren?Ik mag ook niet komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |