quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
hehehehe een sos en rookmeet wordt het zodrekt nog
Ik wist niet meer wat links of rechts wasquote:
Echt hequote:
Geloof er helemaal niks van!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahah ben gestopt ouwe
Maarja wie weet![]()
Gisteren niet gedaan iig
Gisteren had niemand er moeite mee iigquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Oh, daar kan ik wel mee door een deur inderdaad. Even een vraag: iedereen wel bekend met de term pulletjes behalve Steven en ik zelf?
Je was er zelf bijquote:
Dan komt het helemaal goed hehe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren had niemand er moeite mee iig
Nee man, van mij hoeft dat ook totaal nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef leeell het volgende:
maarja, sowieso niet nakken 13.gif
met je soshoofd
Whut?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Oh, daar kan ik wel mee door een deur inderdaad. Even een vraag: iedereen wel bekend met de term pulletjes behalve Steven en ik zelf?
Jij bent een beetje raar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wat links of rechts was
Ging ff pissen bij de wc tegen de schranz tent en kon daarna gewoon de tent niet meer vinden, 4rondjes over een terrein gelopen om erachter te komen dat het gewoon er tegen over was weer
Ik bedoel meer dat stoppen. Iets met vakantie enzo.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
2 december wordt het ja? Dan kom ik sowieso als zwarte piet verkleed. Net zo zwart van buiten als van binnen in mijn longen.
Heb al een week vakantie en nog geen last van gehadquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat stoppen. Iets met vakantie enzo.
[..]
Hier ook grotendeels bier. Zo nu en dan een fles sterk erbij als je echt hard wil escaleren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
Ik gebruik trouwens niets anders dan bier. Maar hier in de streek is een kratje pp genoeg op een goede avond
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef leeell het volgende:
sowieso geen geld om daar te gaan zuipen
pakje shag en pakje camel en ik kom de meet wel door
Jij snapt hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier ook grotendeels bier. Zo nu en dan een fles sterk erbij als je echt hard wil escaleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |