Wadway, tell mequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik zeg Wadway, op een vrijdagavond, dan nodig ik nog wat vaste KLB/ONZ-ers uit die roken.
Wadwat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik zeg Wadway, op een vrijdagavond, dan nodig ik nog wat vaste KLB/ONZ-ers uit die roken.
Westfriesland, Noord-Hollandquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wadway, tell meken het niet namelijk
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wlquote:
Ditquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Omdat ze daar wel wat omzet kunnen gebruiken, er komt bijna niemand.
Overrated, zijn er maximaal 42, ze tellen ook bezoekers mee in de statistieken die jij post. Je wilt het gewoon wel, je weet het!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef cherrycoke het volgende:
een dorp met 420 inwoners gezellig
Nee, daar kan ik de weg niet vinden. Grote stad enzo.quote:
cafe mag je niet binnen rokenquote:
Kom dan maar naar Amsterdam, daar weet ik er genoeg waar het is toegestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
cafe mag je niet binnen roken
Amsterdam vind ik wel oké om naar toe te gaan, maar ik ga niet 2 uur rijden naar fucking Frieslandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Amsterdam, daar weet ik er genoeg waar het is toegestaan.
Nee, het was niet Friesland, had verkeerd gelezen. Ligt in `West-Friesland`, wat gewoon Noord-Holland blijkt te zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik wel oké om naar toe te gaan, maar ik ga niet 2 uur rijden naar fucking Friesland
Friesland? Niemand heeft het over Friesland. Steven, zeg er eens wat van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik wel oké om naar toe te gaan, maar ik ga niet 2 uur rijden naar fucking Friesland
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, het was niet Friesland, had verkeerd gelezen. Ligt in `West-Friesland`, wat gewoon Noord-Holland blijkt te zijn.
Ow zie het al jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, het was niet Friesland, had verkeerd gelezen. Ligt in `West-Friesland`, wat gewoon Noord-Holland blijkt te zijn.
Nu nog ff een datumpje prikkenquote:
SSBquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Ik ook, mijn vrouw ook want die moet rijdenen dan kan ik SSB ook wel charteren.
Ah, zal wel voor januari worden, zonde wel. Je zit op de vaart?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Vincpod het volgende:
Als het na januari wordt gehouden ben ik ook van de partij, moet helaas nog 3 maandjes varen
Je moet aan de lokale horeca denken, wij gunnen hun wat, bedoel een pleziertje en wat extra omzet en de mensen kennen ons niet en wij als anonieme fokkers willen dat toch graagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Friesland? Niemand heeft het over Friesland. Steven, zeg er eens wat van.
[..]
Jammer! En ja ik zit op de wilde vaartquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, zal wel voor januari worden, zonde wel. Je zit op de vaart?
wordt toch amsterdam wssquote:
quote:
Meh, dan die pub op de hoek, bij de HMH in de buurt, met die bovenverdieping waar je gewoon je peuk aan mag steken.quote:
Je hebt er meer daarzo met rookruimtesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, dan die pub op de hoek, bij de HMH in de buurt, met die bovenverdieping waar je gewoon je peuk aan mag steken.
Midden november?quote:
Ik ga even zoeken naar een naam, ben dat even kwijt. Was toen ik er kwam wel een puike tent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt er meer daarzo met rookruimtes
kijk ff in gc in dat topic van he!twave die doet het in die irish pub aan de oude kolk dijk in adamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken naar een naam, ben dat even kwijt. Was toen ik er kwam wel een puike tent.
ziet er idd goed uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Ierse Pub Molly Malone's in a'dam. ?
Zat ff mobiel dan is FOK! irritant.
Is niet origineel hoorquote:
2 December ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef LompeHork het volgende:
Doe het een week later en ik ben van de partij!
quote:
quote:
Nu de tijdquote:
Ja van mij, en jij krijgt cola omdat je moet rijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nu de tijd
ojah, eerste biertjes krijgen we van de blauwe toch ?
Ik kom je wel halen, en breng je. Ook weer thuis als je wilt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Doe in Utrecht, anders kom ik niet.
En afgaan op elkaars stem, want door de rook zien we allicht geen hand voor onze ogen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Kutstudent het volgende:
Met z'n allen in een dicht en veel te klein hok gaan zitten stinken.
Ziet er goed uit, ik doelde trouwens op Dan Murphy'squote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Ierse Pub Molly Malone's in a'dam. ?
Zat ff mobiel dan is FOK! irritant.
Wat een lompe hork ben je ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:33 schreef LompeHork het volgende:
Je kunt ook gewoon afgaan op tafels die overhoop worden gegooid als de service niet te pruimen is; dat ben ik.
geweldig wat een trieste beschrijvingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Dastan het volgende:
http://www.cleanairnederland.nl/asp/rookverbod_horeca_lijst.asp
Hoe de tegenstanders ons toch nog te hulp kunnen schieten.
Overzicht van de rookcafés.
Whehehe, lijst is lang niet geupdate trouwens, waar ik woon mag allang overal weer gerookt worden (met een paar kleine uitzonderingen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Dastan het volgende:
http://www.cleanairnederland.nl/asp/rookverbod_horeca_lijst.asp
Hoe de tegenstanders ons toch nog te hulp kunnen schieten.
Overzicht van de rookcafés.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef leeell het volgende:
[..]
geweldig wat een trieste beschrijving
Vooral doenquote:Amsterdam, Alle Horeca, 0, 0.
28-1-2011: Mag ik een tip geven als u in een gelegenheid bent waar opeens gerookt wordt: gewoon weglopen zonder te betalen en geen seconde in de rook gaan zitten. Als de ene wet (roken) niet geldt waarom geldt de andere (betalen) dan nog wel? Gewoon weglopen dus en als ze moeilijk doen dan dreigen met een gezondheidsclaim vanwege het verplicht in de rook verblijven.
quote:De lucht kan je er snijden.
quote:Na vijf minuten ruik je tot op je ondergoed naar rook.
quote:ben er gillend weggelopen.
quote:Enige plek voor wat lucht is bij de deur naar buiten.
quote:Ik wist niet hoe snel ik hier weg moest komen.
Klinkt als een leuke tent.quote:Enorme rookwalmen komen je hiet tegemoet.
+1.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:48 schreef LompeHork het volgende:
Even een topic hiervoor aanmaken hoor. Wacht even, dit zijn echt pareltjes!
quote:
Kom je me in Nijmegen halen ja?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik kom je wel halen, en breng je. Ook weer thuis als je wilt?
Ik kom je dan wel ophalen. Yquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Kom je me in Nijmegen halen ja?
OP aanpassen met tijd en datum en degene die komen ?quote:
Puikquote:
Maar even wachten tot er meer mensen akkoord zijn lijkt mij het bestequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
OP aanpassen met tijd en datum en degene die komen ?
Dan moet je vooral dit topic in CT zetten, sticky is beter zichtbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puik
[..]
Maar even wachten tot er meer mensen akkoord zijn lijkt mij het beste
Daarnaast zien de mensen die interesse hebben de kicks wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De vaste gasten vinden het wele.v.t. kun je ze tippen
Dan moeten ze wel erin gepost hebben hèquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef LompeHork het volgende:
Neuh:
[..]
Daarnaast zien de mensen die interesse hebben de kicks wel.
Ik wist het niet meer zeker vandaar die vraagtekenquote:
Ik pik je wel op joh...quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet t nog niet zeker, hangt er vanaf of ik dat weekend een wedstrijd heb.
de wedstrijden zijn op zondag, kan dan niet op zaterdag helemaal los gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik pik je wel op joh...
Alleen we moeten ff een andere kroeg zoeken, hier mag je niet roken
2 december is op een vrijdag lieve schatquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
de wedstrijden zijn op zondag, kan dan niet op zaterdag helemaal los gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |