Kom je naar Nijmegen ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snap ik! Maar ik ben gewoon een luie boer, dat wist je toch al![]()
Doen we gewoon de volgende keer bij jou in de buurt van jou, kom ik ook wel mee(dan zorg ik wel voor een "taxi" trouwens) deal?
Prima hoorquote:
Oh, de Groene Paal is inderdaad wel tof, leuke sfeer wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij de ArenA op de hoek zit er een kroeg met een goede rookroomte, weet ff de naam niet meer
Verder heb je cafe de Groene Paal wat wel dope is
En verder zou Utrecht ook kunnen als meer mensen daar een voorkeur voor hebben
Heb je toevallig linkje van die kroegjes in Arena?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij de ArenA op de hoek zit er een kroeg met een goede rookroomte, weet ff de naam niet meer
Verder heb je cafe de Groene Paal wat wel dope is
En verder zou Utrecht ook kunnen als meer mensen daar een voorkeur voor hebben
Hmm zal ff goed zoeken ervoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb je toevallig linkje van die kroegjes in Arena?
dezequote:
Centrum.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
Of in het centrum, zoals ik al zei: P96, loopafstand van Centraal Station met een erg leuke rookruimte.
Ik houd niet van Amsterdam Centrum.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet van Amsterdam Centrum.
quote:
Ja dat doe ik ook niet nog een xquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Alleen de nachtbus vinden is kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puike tent ja, Grolsch en Guinnessen dicht bij het station!
Ze hebben alleen facebook man.quote:
5minuten lopen iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puike tent ja, Grolsch en Guinnessen dicht bij het station!
Zullen we het in Rotterdam doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar verder boeit het mij geen reet waar we het doen, zolang het maar niet in Brabant,Limburg,Friesland,Groningen,Overijssel,Gelderland,Zeeland,Zuid-Holland,Drenthe of Flevoland is
Celtic/Ajax shirts aantrekken en rellen Steven?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we het in Rotterdam doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |