SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik ben down.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oehhh. Ik pleit eigenlijk voor een Fernandesvrouwen privé shoot.
Maya de Bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze had ik in de brugklas.![]()
[ afbeelding ]
Gele kano's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel met het Wu-Tang logo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maya de Bij. Ik heb een Lacoste-polo in precies die kleuren, ook zo fel
.
Heb je enig idee hoeveel die wu-tang Dunk waard is nu?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel met het Wu-Tang logo.Al luisterde ik dat toen niet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Deze mag wel in de OP;Done deal. Ik ga die Fernandes later/morgen ofzo ook even aanpakken, kaolo lelijke kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik durf het niet te raden. Jij verkoopt al je sneakers door he?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel die wu-tang Dunk waard is nu?
Nee, nauwelijks. Alleen als ik ze niet pas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf het niet te raden. Jij verkoopt al je sneakers door he?
Neuk mijn leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks. Alleen als ik ze niet pas.
Maar een paar jaar geleden werden ze bij FlightClub in New York verkocht voor 5000 dollar:
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=dunk&i=030453
Sowieso, maar de prijzen zijn abnormaalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Juminelle het volgende:
Die sneaker en snapback collectie bij Flight Club
Topprijzen waren zelfs 7500 dollar.. ffuuuuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neuk mijn leven.Ik heb ze de deur uit gedaan toen ze helemaal naar de kleaut waren. Overigens wist ik toen niet eens dat het een speciale versie was
Ik was 11 toen ik ze kreeg.
Juminelle, JackieBrown & Phantomesse feedin' me grapes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
Anyway, wat voor een photoshoot wordt het?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Topprijzen waren zelfs 7500 dollar.. ffuuuu
Donderdagavond, mensen gaan uit?quote:
Oh ja, klopt! Wat doe je op FOK! dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Donderdagavond, mensen gaan uit?
Ik niet....tentamens
Ik zit te studeren via een paar sites, en stiekem FOK! ik ondertussen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh ja, klopt! Wat doe je op FOK! dan?
Om 1 uur gaat de baws-switch pas aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Donderdagavond, mensen gaan uit?
Ik niet....tentamens
I'm trying to figure this outquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso,
Drink een fles op mijn naam. Ik wil iets doen......quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Om 1 uur gaat de baws-switch pas aan![]()
Studentenavond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En black cements.. nice. Dit jaar komen ze weer uit btw.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Sinji het volgende:
Spizikes infrared.. Met die rode lijn toch?Die inderdaad ja. Jij hebt ze ook dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En black cements.. nice. Dit jaar komen ze weer uit btw.?
Black cements heb ik al
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die inderdaad ja. Jij hebt ze ook dus?
Black cements heb ik al
Hoeveel paar heb jij exact?quote:
Ik zou gek worden als ik je vriendin wasquote:
Je bent in de game of je bent het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ik je vriendin was
Will doquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drink een fles op mijn naam. Ik wil iets doen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent in de game of je bent het niet. Maar daarnaast. Ik denk niet dat ze gek wordt van sneakers.. ik ben van nature heel gul voor de mensen waar ik om geef. If she's special enough
Join us!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef aight1 het volgende:
Sinds wanneer is deze reeks er, hier zitten goede mensen.
Ik heb ook Nikes, is dat verplicht hier?quote:
Mwah, als je voor ons kookt zijn we tevreden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb ook Nikes, is dat verplicht hier?
Nopequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb ook Nikes, is dat verplicht hier?
Will do. Noodles?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, als je voor ons kookt zijn we tevreden.
Logisch. Anders krijg je allemaal van die profiterende chicks achter je aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
Ik zwijg ook over mijn schoenencollectie in real life. Na een paar weken krijgen ze het zelf wel door
Hier op Fok kennen er maar een paar mensen mij persoonlijk, so no sweat
Graagquote:
Ik heb alleen YumYum Chickenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Logisch. Anders krijg je allemaal van die profiterende chicks achter je aan
[..]
Graag![]()
Dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:Bovenste, maar dan andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh men die onderstedaar kan ik verliefd op worden.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Die ruik ik van een kilometerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Logisch. Anders krijg je allemaal van die profiterende chicks achter je aan
[..]
Graag![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:Doe mij die onderste maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Rihanna hoef ik niet, liever Cassie.
full stops and exclamation marks
QFT!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe mij die onderste maar.
Damnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe mij die onderste maar.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef krioro het volgende:
Ik zou ze beide doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef krioro het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Goedemorgen.
Dag opstarten met deze.
Word wel vaak gedaan met reeksen toch? een standaard OP.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Middag.
OP gerestyled, met ook een nieuwe picca.
[ afbeelding ]
Moet er niet ook een tekst in de OP? Iets als 'Welkom in deze nieuwe SC, een reeks voor iedereen die houdt van..'?
Ik stelde dit laatst nog voor in deze reeks, bestaat het ook nog!quote:
Ja, dus als iemand zich geroepen voelt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Word wel vaak gedaan met reeksen toch? een standaard OP.
Hè, dat was toch ijs met vodka ofzo wat jij zeiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stelde dit laatst nog voor in deze reeks, bestaat het ook nog!
Roomijs met Fernandes smaak? Of zit alleen de naam Fernandes er aan vast?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dus als iemand zich geroepen voelt...
[..]
Hè, dat was toch ijs met vodka ofzo wat jij zei? Dit roomijsje met chocoladelaagje bestaat al, netals het volledig chocoladeijsje
. Die laatste is echt gruwelijk lekker
.
Zelfde merk, niet zelfde smaakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Roomijs met Fernandes smaak? Of zit alleen de naam Fernandes er aan vast?
Ooh, 't is gewoon vanille roomijs. In Nederland kent met Fernandes van die drankjes, maar in Suriname heb je ook Fernandes room/chocolade/kokos/waterijs (hier in Nederland vanuit Su geïmporteerd) en Fernandes brood. Is natuurlijk niet allemaal met de typische Fernandessmaakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Roomijs met Fernandes smaak? Of zit alleen de naam Fernandes er aan vast?
Vind ze niet veel aan eerlijk gezegd. Al moet ik wel zeggen dat ik diepe respect heb voor vrouwen die ook deze muziek genre diggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier ook bazen die naar Aphrodelics () luisteren?
Ik vind ze heel tof juist. Al komt dat misschien omdat ik de tracks van hun album geluisterd heb. De beste hiervan zijn alleen niet op youtube te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ze niet veel aan eerlijk gezegd. Al moet ik wel zeggen dat ik diepe respect heb voor vrouwen die ook deze muziek genre diggen.
Godverdomme, het begin was helemaal prima, opbouwen tot de climaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier ook bazen die naar Aphrodelics () luisteren?
Desondanks heet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:00 schreef Sinji het volgende:
Cassie.. dit is wel jammer tho:
[ afbeelding ]
True, maar wel jammer als je hier naar kijktquote:
Ik vind dat kapsel wel dope bij haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:00 schreef Sinji het volgende:
Cassie.. dit is wel jammer tho:
[ afbeelding ]
Nee, helaas niet..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind dat kapsel wel dope bij haar
Iets kunnen vinden bij Patta?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
True, maar wel jammer als je hier naar kijkt
Ik vind haar zelfs mooier op die eerste foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Ik space em op je UIDa's toch die dude die high was van z'n tandartsverdoving ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn, nu je 't zegt, ik zie de link in de beschrijving. Zo makkelijk kan het zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, zijn pa werd rijk door merchandise nav dat filmpje. Slimme gast
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Sinji het volgende:
Say beercanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Altijd chill chill, reggae om in de mood te komen.
[ Bericht 11% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 28-10-2011 20:19:08 ]
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Juminelle het volgende:
Over spacende shit gesproken
Nu heb ik zin om te blowen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Sinji het volgende:
Say beercanHahahaha gewoon ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo mensen, goedenavond dezen avond!
Ik heb besloten om na een hectische kutweek maar lekker thuis te blijven dit weekend(of in ieder geval vannacht, proberen dan).
Reggaequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
!!
Altijd chill chill, reggae om in de mood te komen.
Gezellig, gezellig! Dan wens ik u veel plezierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef Sinji het volgende:
Hallon Maori!
Over uurtje naar feestje. Eerst even wat eten voor energie
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, denk ik dat dit net even toffer is dan UDOWU.
Nu onderweg naar de sporthallen (mobiel FOK!en jwzquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef Sinji het volgende:
Wat ga je vanavond doen?
Zou vandaag naar Utrecht voor een avond met lekker eten, maar de host is ziek.. Iedereen wordt ziek om me heen. Lawd hav mercy
Aight, veel succes man. Op de middelbare school deed ik wel eens mee met trainingen van Ares hier in Leeuwarden. Mis die tijden man. Volgende jaar ff mijn Spalding afstoffenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nu onderweg naar de sporthallen (mobiel FOK!en jwz) voor een basketballgame. Daarna niks meer want ik ga morgen leren.
Ja klopt! Al was deel twee wel een lachertjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Paranormal activity.. vorige delen hadden wel fucked up momenten
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zo naar Paranormal Activity 3, maar ik ben een pussy en durf eigenlijk niet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb na deel 1 echt heel lang issues gehad, als ik probeerde te slapen en een van m'n benen lag een beetje buiten het dekbed. Dacht dan altijd dat ik daaraan het bed uit en de kamer uitgesleept zou worden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Dat had ik ook. Ik hou van horrorfilms, maar ik krijg na het kijken altijd spijt
Ik kan echt niet tegen die demonen/geestenshit.
Mhm een beetje te goed. Dat ik me afvraag hoe ze erop komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:03 schreef Sinji het volgende:
Dat psychologische, dat je nog niet weet wat er aan de hand is etc..
Dat kunnen de Japanners heel goed tihi
Ah, tall guy. Ik was point guard/shooting guard. One on one deed ik niet onder voor jongens over de 2m though.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
Center trainde ik, maar heb alleen meegedaan met de trainingen omdat ik eigenlijk niet officieel bij het team hoorde /bootlegplayer
Lol nee, maar ik had goed overzichtsgevoel. Zelf alleen maar dunk-posters gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, tall guy. Ik was point guard/shooting guard. One on one deed ik niet onder voor jongens over de 2m though.
Vroeger had ik ook allemaal posters van NBA-spelers in m'n kamer. Inspiratie jwt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sinji op 29-10-2011 20:06:03 ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lol nee, maar ik had goed overzichtsgevoel. Zelf alleen maar dunk-posters gehadAh OK, kan ook natuurlijk, lengte is niet alles inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste van mijn posters waren ook van dunks, terwijl ik zelf nét niet kon/kan dunken.![]()
Nu mirin' deze gozer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar even mijn wekelijkse berg pasta koken, moet er nog van groeien.full stops and exclamation marks
Alllllrightquote:
Thanks, helaas verloren wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef krioro het volgende:
Ha, zelfs 2 mede-b-ballers hier. Al is het voor mij lang geleden dat ik het nog in teamverband heb gedaan. M'n oom en neven speelden/coachten in de eredivisie.
Welke positie heb jij Choco en had jij Sinji? En succes Choco.
Why?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
Mensen, ik heb een opblaasgitaar nodig.
Oi, jammer. Speel je in een 'gewoon' team of van school/universiteit? De studentensportvereniging hier deed het altijd goed (heb ik zelf nooit bij gespeeld omdat ik toen met andere sporten bezig was), ga ik heel af en toe nog wel eens kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Thanks, helaas verloren wel.
Vroeger speelde ik uitsluitend center en tegenwoordig PF/center.
Die twee dingen samen, jij liever dan ik. Maar wie weet is het wel een geniale combinatie en kun je er patent op aanvragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef Sinji het volgende:
Geef je iemand de opdracht om puur Wodka te halen, krijg ik Vanilla flavoured:
[ afbeelding ]
Shiiiieeeeet. Maargoed, alles in de naam van experimentatie.
Ik speel bij een "gewone" club, als bootleg speler weliswaar. Afgelopen seizoen speelde ik in een U-99 team, een team van allemaal mannen in de 30/40 die een gigantisch ego hadden doordat ze vroeger nog best wat bereikt hadden in hun basketbalcarriére. En die grote ego's botsten nogal vaak met elkaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Oi, jammer. Speel je in een 'gewoon' team of van school/universiteit? De studentensportvereniging hier deed het altijd goed (heb ik zelf nooit bij gespeeld omdat ik toen met andere sporten bezig was), ga ik heel af en toe nog wel eens kijken.
Whehe, dat lijkt me echt niks om met van die ouwe mannen te spelen nee. Heb ooit meegedaan met het recreantenteam waar m'n vader in zit, allemaal denken dat ze nog snel/goed/jong waren inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik speel bij een "gewone" club, als bootleg speler weliswaar. Afgelopen seizoen speelde ik in een U-99 team, een team van allemaal mannen in de 30/40 die een gigantisch ego hadden doordat ze vroeger nog best wat bereikt hadden in hun basketbalcarriére. En die grote ego's botsten nogal vaak met elkaar.
Nu speel ik af en toe mee met een U-20 en U-22 team, tien keer relaxter.Vanavond verloren doordat we een nieuw team hebben wat een beetje een gebrek aan ervaring heeft, basketbal is hier niet echt populair helaas.
You might be onto something here.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Sinji het volgende:
Dat niet, maar ik had ineens nog meer speetogen dan normaal.
Maar die wodka vanille lijkt me wel chill in combinatie met warme chocolademelk en slagroom tijdens een strenge winternacht yo
Herkenbaar ja, ik speelde nu ook met een team met maar 3 man met wie ik vaker heb kunnen spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, dat lijkt me echt niks om met van die ouwe mannen te spelen nee. Heb ooit meegedaan met het recreantenteam waar m'n vader in zit, allemaal denken dat ze nog snel/goed/jong waren inderdaad.
De bijna constante wisseling van teams heeft er voor gezorgd dat ik ben gestopt. Onvermijdelijk natuurlijk, zeker als je elke keer een leeftijdsgroep opschuift, maar gewoon lastig dat je steeds opnieuw op elkaar ingespeeld moet raken. Bij de senioren heb je dat niet meer hier, maar daar was ik nog niet beland.
Ach ja, zo nu en dan voor de lol is nog steeds leuk.
Of je bent immens gegroeid brahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, ik speelde nu ook met een team met maar 3 man met wie ik vaker heb kunnen spelen.
Wel humor: De laatste keer dat ik basketbalde was minstens een half jaar geleden, in de tussentijd heb ik kennelijk enorm veel kracht gekregen in mijn benen dankzij de sportschool.Ik was de fucking reboundkoning van het veld.
Ik groei al jaren niet meer.quote:
Sowieso altijd handig voor andere sporten, krachttraining.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, ik speelde nu ook met een team met maar 3 man met wie ik vaker heb kunnen spelen.
Wel humor: De laatste keer dat ik basketbalde was minstens een half jaar geleden, in de tussentijd heb ik kennelijk enorm veel kracht gekregen in mijn benen dankzij de sportschool.Ik was de fucking reboundkoning van het veld.
Klopt, lengte heeft er maar voor een klein deel mee te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:50 schreef Maisnon het volgende:
Een vriend van me op de middelbare school kon ook heel goed basketballen, maar die was echt mini. Volgens mij was dat gewoon z'n voordeel
Je hebt toch ook een paar echte profs die klein zijn?
Geel hm, maybe you're just Asian.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan zo slecht tegen sterke drankverder dan een mojito kom ik niet. Ook helemaal geel geboren enzo vanwege mn lever
Vergis je niet, Iverson is 1,83m en Kidd 1,93m. In de NBA geen grote jongens, maar voor normale begrippen ook niet klein toch.quote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:52 schreef krioro het volgende:
Sowieso altijd handig voor andere sporten, krachttraining.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Vergis je niet, Iverson is 1,83m en Kidd 1,93m. In de NBA geen grote jongens, maar voor normale begrippen ook niet klein toch.
Ik dacht meer aan Bogues idd (1,60m) en Spud Webb (1,70m). WTF Webb:
10cm Kleiner dan ik en dan wel kunnen dunken, FFFFFFUUUUUUUUUUU.
Muggsy Bogues (1.60m) en (wijlen) Manute Bol (2.31m)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja had het even gegoogled: 'Muggsy' Bogues was schijnbaar de allerkleinste NBA speler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wou vanavond gaan als Jimi Hendrix naar een klein feestje hierzo
Yep.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leuk!
Chocolatebear, doe je squats??
Interesse :p.quote:
Dat vind ik nou juist nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennelijk heb ik een heel doorsnee hoofd.
Bawwwwwwquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:54 schreef Phantomesse het volgende:
Sjongejonge.. helemaal gepimpt, heb ik geen fiets. Ik ga écht niet skatend en lopen is minstens een uur.
Same here. Heb net drie kwartier met mijn brakke hoofd gefietstquote:
Ik had vannacht een feestje in de middle of nowhere, en er was daar geen andere manier om thuis te komenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Waar de fuck ga je zo lang voor fietsen wanneer je brak bent?
Niet meerquote:
Idem dito.quote:
Masturbeer je? Wat studeer je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito.
Mijn bureau op dit moment
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Masturbeer je? Wat studeer je?
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even een goede bodem gelegd om over een uurtje of 2 rustig verder te gaan zuipen.
Je studeert biologie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Masturbeer je? Wat studeer je?
VWO deelcertificaten halen, VAVO dit dat.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito.
[ afbeelding ]
Hahaha, daarom, iets te blij als ik het niet zou edittenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pardon?
Edit: Ninja editer jij.
Thanksquote:
Sweet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even een goede bodem gelegd om over een uurtje of 2 rustig verder te gaan zuipen.
Leren en FOK! gaan niet goed samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito.
[ afbeelding ]
True storyquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Leren en FOK! gaan niet goed samen
O.a. daarom heb ik zoveel posts, studieontwijkend gedrag FTWquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
I know. Maar ik was zo goed als klaar en heb het nog niet kunnen opruimen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Zo waarquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
O.a. daarom heb ik zoveel posts, studieontwijkend gedrag FTW. Sinds jaar en dag
.
Daar heb ik mijn pimpin' Boston Celtics liter fles voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]zoiets is het bij mij ook, alleen meer bekers
Ik heb het voor mezelf goedgepraat met dat ik fucking efficiënt ben, in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:20 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van
Of uitstellen tot het laatste moment
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het voor mezelf goedgepraat met dat ik fucking efficiënt ben, in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk doen. Ik haal er nog 6'en en 7'ens mee ook
. Wel irritant en/of handig soms, zit ik het huis te stofzuigen of m'n bureau te cleanen om maar niet te hoeven studeren
.
Ja dit vraag ik me ook af. Waar blijven jullie foto'squote:
Juminelle mag beginnen.quote:
Het gaat hier om de mannelijke FOK!ersquote:
Eten is dan vaak wel goede oplossingquote:
Ik weet het maar van twee mensen, hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
Volgens mij woont het grotendeel in de randstad right?
Geen zin om te koken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eten is dan vaak wel goede oplossing
Gewoon noodles maken man, altijd noodles.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen zin om te koken...
Dalijk misschien broodje doner halen
Kom mij dan ook meteen wat brengen, je woont toch in de buurtquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen zin om te koken...
Dalijk misschien broodje doner halen
quote:
Dan moet je er meer etenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Noodles hebben echt 0.0 voedingswaarde.
Als men hier serieus is over een photoshoot, dan kunnen we ergens bij de KFC in de randstad een fissa houdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik weet het maar van twee mensen, hoezo?
quote:
Fucking heldquote:
Thanks voor de onderwerpswitchquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
The Lion King 3D
[ afbeelding ]
Jeugdsentiment FTW
En in de KFC rondrennen met een fles Fernandes voor je pik?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als men hier serieus is over een photoshoot, dan kunnen we ergens bij de KFC in de randstad een fissa houden![]()
nvm
[..]
I lol'dquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En in de KFC rondrennen met een fles Fernandes voor je pik?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niks, die gaat standaard in de OP natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks voor de onderwerpswitch.
PM/DM je adres maar babesquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kom mij dan ook meteen wat brengen, je woont toch in de buurt
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
The Lion King 3D
[ afbeelding ]
Jeugdsentiment FTW
Mental imagequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No mangquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef krioro het volgende:
Niks, die gaat standaard in de OP natuurlijk.
Ik ook. Ik moest altijd huilen als de vader van Simba dood gingquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef aight1 het volgende:
Ik werd vroeger altijd emotioneel van de Lion King.
Me2, heb gister echt tranen en tuiten gehuild in de bios :$quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef aight1 het volgende:
Ik werd vroeger altijd emotioneel van de Lion King.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Me2, heb gister echt tranen en tuiten gehuild in de bios :$
Ik ook niet, trauma's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moest altijd huilen als de vader van Simba dood gingDus nu wil ik 'm niet meer kijken.
Oja is ie nu opnieuw weer in de bios?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Me2, heb gister echt tranen en tuiten gehuild in de bios :$
[ afbeelding ]
Wtf met die spoiler! Ik moet hem nog zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moest altijd huilen als de vader van Simba dood gingDus nu wil ik 'm niet meer kijken.
Ik heb het over die film van vroegerquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wtf met die spoiler! Ik moet hem nog zien
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb het over die film van vroegerOf heb je die ook nog nooit gezien?
Scar haalde de bloed van mijn nagels vandaag. De enige andere cartoonfiguur die dat kon doen was Brilsmurf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef aight1 het volgende:
Sindsdien zie ik Scar als mijn aartsvijand.
B0Xquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet nog dat ik op 5-jarige leeftijd tranen met tuiten heb gehuild in de bios.
[..]! Wauw.. GMTA. Ik zocht even het fragment op YouTube dus submitte m'n reactie nog niet
.
Yep, in 3Dquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, trauma's.
[..]
Oja is ie nu opnieuw weer in de bios?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
[..]AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik was altijd bang voor Gargamel, gruwelijke man was dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Scar haalde de bloed van mijn nagels vandaag. De enige andere cartoonfiguut die dat kon doen was Brilsmurf.
Jambo bwana.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, wist niet dat ik ooit iets op YouTube kon leren.
"Asante sana squash banana wewe nugu mimi hapana" is Swahili for "Thank you very much, Squash banana, You're a baboon and I'm not"
Ik lust geeneens alcohol.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vertel nog even dat ene dronkemansverhaal.
Ik heb écht geen zin om verder te gaanquote:
Je kan ook een jonko draaien, smoken, in je space YouTube kijken of comedy of whatever tot je weer nuchter wordt, dan leren, bedenken dat je eigenlijk te moe bent, slapen en morgenochtend vroeg op om dan écht te gaan lerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb écht geen zin om verder te gaan.
Motjos FTWquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan ook een jonko draaien, smoken, in je space YouTube kijken of comedy of whatever tot je weer nuchter wordt, dan leren, bedenken dat je eigenlijk te moe bent, slapen en morgenochtend vroeg op om dan écht te gaan leren.
Ja was prima alternatief geweest, ware het niet dat ik verslag moet typen wat morgenochtend ingeleverd moet wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan ook een jonko draaien, smoken, in je space YouTube kijken of comedy of whatever tot je weer nuchter wordt, dan leren, bedenken dat je eigenlijk te moe bent, slapen en morgenochtend vroeg op om dan écht te gaan leren.
Is goed te doen mattie, heb mijn master thesis paar jaar geleden in 1 week geschrevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja was prima alternatief geweest, ware het niet dat ik verslag moet typen wat morgenochtend ingeleverd moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde rundvlees, heeft die chinees me kip gegeven. Wat een kut leven
Haha netjes. Ja 't is ook goed te doen, maar zo saaiquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:56 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Is goed te doen mattie, heb mijn master thesis paar jaar geleden in 1 week geschreven
Propz, ouwequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:56 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Is goed te doen mattie, heb mijn master thesis paar jaar geleden in 1 week geschreven
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef Juminelle het volgende:
VreetzakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde rundvlees, heeft die chinees me kip gegeven. Wat een kut leven.
Kip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde rundvlees, heeft die chinees me kip gegeven. Wat een kut leven
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kip is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde rundvlees, heeft die chinees me kip gegeven. Wat een kut levenen nu ben ik jaloers.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Plofkippen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb die docu over die kippen bij Mcdonalds gezien en nu krijg ik geen kip meer door m'n keel
Zo'n soort docu is er ook over KFCquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb die docu over die kippen bij Mcdonalds gezien en nu krijg ik geen kip meer door m'n keel
Ja. Ze waren zo dik dat ze hun poten braken zodra ze opstondenquote:
Jedi Mind Tricksquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
"Before you leave I insist you listen to more raps!
Before I saw cats, making weapons out of your thorax!"
Een vriend van me werkt als representative voor een bedrijf dat onderdelen voor die chicken mass destruction levertquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt als representative voor een bedrijf dat onderdelen voor die chicken mass destruction levert. Dat zijn echt die lopendeband machines die volautomatisch kippen onthoofden, plukken en in stukken snijden enz. Hij zo nadat hij eenmaal in werkende fase zag wat 'ie verkocht heel droog "ik hoefde een week geen KFC
".
EEN WEEK NIGGA, EEN WEEK.
Die heb ik ook gezien, echt sneuquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Ze waren zo dik dat ze hun poten braken zodra ze opstonden
Heb even teruggezocht in chatlogs:quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Post dan ook een link van de betreffende videos mensen
Thnx, ziet er wel vet uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht in chatlogs:
Zie ook meteen die quotes van hem in die logs. Hij heeft wel humor vind ik
.
"u got a live bird we can turn it into a drumstick LOL"
"moest voor me inwerkprogramma naar zo een slachterij met onze machines kon de hele week niet meer naar kfc :S
"that;s some serious engineering LOL".
De mensheid, walgelijk eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht in chatlogs:
Zie ook meteen die quotes van hem in die logs. Hij heeft wel humor vind ik
.
"u got a live bird we can turn it into a drumstick LOL"
"moest voor me inwerkprogramma naar zo een slachterij met onze machines kon de hele week niet meer naar kfc :S
"that;s some serious engineering LOL".
Ik ben lekker hypocriet jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Technisch-mechanisch gezien, hè. Maar wel lekker je kipnoodles opeten![]()
.
Wat deze baas zegtquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Technisch-mechanisch gezien, hè. Maar wel lekker je kipnoodles opeten![]()
.
Je geeft het tenminste toequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben lekker hypocriet jaMaar toch is het sick minded.
Bij mijn vader thuis hadden ze vroeger hun eigen kippen op het erf rondlopen, altijd vers en goed vlees.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Eigenlijk zou elke man gewoon verplicht moeten leren hoe hij een wilde kip kan vangen/slachten etc.
[ afbeelding ]
Bazen.
Een dode kip marineer ik met alle liefde, maar ik zou denk ik nooit een levende kip aanrakenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mijn vader thuis hadden ze vroeger hun eigen kippen op het erf rondlopen, altijd vers en goed vlees. [ afbeelding ]
Kaka fowru FTWquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mijn vader thuis hadden ze vroeger hun eigen kippen op het erf rondlopen, altijd vers en goed vlees. [ afbeelding ]
Veganistisch leven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je geeft het tenminste toe. Maar mensen als jij, ik, en honderden miljoenen anderen zorgen er wel voor dat deze praktijken in stand blijven. Ik denk dat als je echt natuur-neutraal (of hoe je het noemt) wilt leven, dat praktisch onmogelijk is tegenwoordig, hoe goed je ook je best doet.
Eten is één ding, je huis/meubels/kleding/gebruiksvoorwerpen/whatever is nog veel moeilijker.quote:
Ik vind dat eigelijk juist hypocriet, dat beest heeft maar één doel, eindigen voor consumptie. Vanaf de bevruchting van het ei staat dat al vast, maar dan wel op het moment suprême verdoofd slachtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
En dan zeuren mensen over Halal slachten.Ik heb niks met religie maar stiekem vind ik Halal slachten een stuk respectvoller tegenover het dier. Zeker als je bedenkt dat veel kippen die door zo'n machine gaan vaak niet eens goed worden verdoofd/geraakt door een cirkelzaag, waardoor ze alsnog lijden.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind dat eigelijk juist hypocriet, dat beest heeft maar één doel, eindigen voor consumptie. Vanaf de bevruchting van het ei staat dat al vast, maar dan wel op het moment suprême verdoofd slachten.
Ach, als die dozen in Echte Meisjes In De Jungle het kunnen, kun jij het ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een dode kip marineer ik met alle liefde, maar ik zou denk ik nooit een levende kip aanraken.
Sowieso haan > kip ja.quote:
Nimmer.quote:
Ja dat is echt gewoon niet te doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eten is één ding, je huis/meubels/kleding/gebruiksvoorwerpen/whatever is nog veel moeilijker.
Waarom zou je dat willenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennissen hebben in Roemenië een boerderij, volgend jaar ga ik daar een kip en een geit slachten.
Dat lijkt me wel weer een soort try before you die inderdaad, eigenhandig een kip de nek omdraaien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit inderdaad.Kennissen hebben in Roemenië een boerderij, volgend jaar ga ik daar een kip en een geit slachten.
Ik zou dat nooit kunnen, tenzij het echt noodzakelijk zou zijn om te overleven oid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel weer een soort try before you die inderdaad, eigenhandig een kip de nek omdraaien.
Zodat ik als een ware Survivorman kan overleven op een eiland.quote:
Scandinavische dames daarentegenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat is echt gewoon niet te doen. Zelf een huis bouwen ergens in de middle of nowhere in Scandinavië of iets dergelijks, en dan kleren maken van wol van je eigen schapen en eten uit je moestuin.
.
Ja, ik vind eigenlijk dat je dat ook moet kunnen als je vlees eet (al is het niet realistisch om iedereen die vlees eet hun eigen vlees te laten slachten, maar toch).quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit inderdaad.Kennissen hebben in Roemenië een boerderij, volgend jaar ga ik daar een kip en een geit slachten.
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ik heb dat ooit gezien in één van de eerste afleveringen van Expeditie Robinson, sindsdien wil ik hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit kunnen, tenzij het echt noodzakelijk zou zijn om te overleven oid.
Het is TIETENquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, en ze is verplicht tetten bij te sluiten.
Nee sorry. Ik zou het graag willen doen maar ik ben er te lui voorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, en ze is verplicht tetten bij te sluiten.
Het is jopen.quote:
Ok nu is het klaar. Wanneer gaan we nou trouwen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik zou het graag willen doen maar ik ben er te lui voor
Ter compensatie een bazentrack:
Ja maar dat is ook wel redelijk 'noodzaak', aangezien ze anders niks te eten hebben daar. Maar om het zomaar te doen, no thanks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gezien in één van de eerste afleveringen van Expeditie Robinson, sindsdien wil ik het.
Wie opent btw het nieuwe deel? Ik heb deze geopend dus ik mag niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |