Yep.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leuk!
Chocolatebear, doe je squats??
Interesse :p.quote:
Dat vind ik nou juist nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennelijk heb ik een heel doorsnee hoofd.
Bawwwwwwquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:54 schreef Phantomesse het volgende:
Sjongejonge.. helemaal gepimpt, heb ik geen fiets. Ik ga écht niet skatend en lopen is minstens een uur.
Same here. Heb net drie kwartier met mijn brakke hoofd gefietstquote:
Ik had vannacht een feestje in de middle of nowhere, en er was daar geen andere manier om thuis te komenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Waar de fuck ga je zo lang voor fietsen wanneer je brak bent?
Niet meerquote:
Idem dito.quote:
Masturbeer je? Wat studeer je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito.
Mijn bureau op dit moment
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Masturbeer je? Wat studeer je?
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even een goede bodem gelegd om over een uurtje of 2 rustig verder te gaan zuipen.
Je studeert biologie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Masturbeer je? Wat studeer je?
VWO deelcertificaten halen, VAVO dit dat.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito.
[ afbeelding ]
Hahaha, daarom, iets te blij als ik het niet zou edittenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pardon?
Edit: Ninja editer jij.
Thanksquote:
Sweet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even een goede bodem gelegd om over een uurtje of 2 rustig verder te gaan zuipen.
Leren en FOK! gaan niet goed samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito.
[ afbeelding ]
True storyquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Leren en FOK! gaan niet goed samen
O.a. daarom heb ik zoveel posts, studieontwijkend gedrag FTWquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
I know. Maar ik was zo goed als klaar en heb het nog niet kunnen opruimen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Zo waarquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
O.a. daarom heb ik zoveel posts, studieontwijkend gedrag FTW. Sinds jaar en dag
.
Daar heb ik mijn pimpin' Boston Celtics liter fles voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]zoiets is het bij mij ook, alleen meer bekers
Ik heb het voor mezelf goedgepraat met dat ik fucking efficiënt ben, in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:20 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van
Of uitstellen tot het laatste moment
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het voor mezelf goedgepraat met dat ik fucking efficiënt ben, in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk doen. Ik haal er nog 6'en en 7'ens mee ook
. Wel irritant en/of handig soms, zit ik het huis te stofzuigen of m'n bureau te cleanen om maar niet te hoeven studeren
.
Ja dit vraag ik me ook af. Waar blijven jullie foto'squote:
Juminelle mag beginnen.quote:
Het gaat hier om de mannelijke FOK!ersquote:
Eten is dan vaak wel goede oplossingquote:
Ik weet het maar van twee mensen, hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
Volgens mij woont het grotendeel in de randstad right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |