Why?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
Mensen, ik heb een opblaasgitaar nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oi, jammer. Speel je in een 'gewoon' team of van school/universiteit? De studentensportvereniging hier deed het altijd goed (heb ik zelf nooit bij gespeeld omdat ik toen met andere sporten bezig was), ga ik heel af en toe nog wel eens kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Thanks, helaas verloren wel.
Vroeger speelde ik uitsluitend center en tegenwoordig PF/center.
Die twee dingen samen, jij liever dan ik. Maar wie weet is het wel een geniale combinatie en kun je er patent op aanvragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef Sinji het volgende:
Geef je iemand de opdracht om puur Wodka te halen, krijg ik Vanilla flavoured:
[ afbeelding ]
Shiiiieeeeet. Maargoed, alles in de naam van experimentatie.
Ik speel bij een "gewone" club, als bootleg speler weliswaar. Afgelopen seizoen speelde ik in een U-99 team, een team van allemaal mannen in de 30/40 die een gigantisch ego hadden doordat ze vroeger nog best wat bereikt hadden in hun basketbalcarriére. En die grote ego's botsten nogal vaak met elkaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Oi, jammer. Speel je in een 'gewoon' team of van school/universiteit? De studentensportvereniging hier deed het altijd goed (heb ik zelf nooit bij gespeeld omdat ik toen met andere sporten bezig was), ga ik heel af en toe nog wel eens kijken.
Whehe, dat lijkt me echt niks om met van die ouwe mannen te spelen nee. Heb ooit meegedaan met het recreantenteam waar m'n vader in zit, allemaal denken dat ze nog snel/goed/jong waren inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik speel bij een "gewone" club, als bootleg speler weliswaar. Afgelopen seizoen speelde ik in een U-99 team, een team van allemaal mannen in de 30/40 die een gigantisch ego hadden doordat ze vroeger nog best wat bereikt hadden in hun basketbalcarriére. En die grote ego's botsten nogal vaak met elkaar.
Nu speel ik af en toe mee met een U-20 en U-22 team, tien keer relaxter.Vanavond verloren doordat we een nieuw team hebben wat een beetje een gebrek aan ervaring heeft, basketbal is hier niet echt populair helaas.
You might be onto something here.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Sinji het volgende:
Dat niet, maar ik had ineens nog meer speetogen dan normaal.
Maar die wodka vanille lijkt me wel chill in combinatie met warme chocolademelk en slagroom tijdens een strenge winternacht yo
Herkenbaar ja, ik speelde nu ook met een team met maar 3 man met wie ik vaker heb kunnen spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, dat lijkt me echt niks om met van die ouwe mannen te spelen nee. Heb ooit meegedaan met het recreantenteam waar m'n vader in zit, allemaal denken dat ze nog snel/goed/jong waren inderdaad.
De bijna constante wisseling van teams heeft er voor gezorgd dat ik ben gestopt. Onvermijdelijk natuurlijk, zeker als je elke keer een leeftijdsgroep opschuift, maar gewoon lastig dat je steeds opnieuw op elkaar ingespeeld moet raken. Bij de senioren heb je dat niet meer hier, maar daar was ik nog niet beland.
Ach ja, zo nu en dan voor de lol is nog steeds leuk.
Of je bent immens gegroeid brahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, ik speelde nu ook met een team met maar 3 man met wie ik vaker heb kunnen spelen.
Wel humor: De laatste keer dat ik basketbalde was minstens een half jaar geleden, in de tussentijd heb ik kennelijk enorm veel kracht gekregen in mijn benen dankzij de sportschool.Ik was de fucking reboundkoning van het veld.
Ik groei al jaren niet meer.quote:
Sowieso altijd handig voor andere sporten, krachttraining.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, ik speelde nu ook met een team met maar 3 man met wie ik vaker heb kunnen spelen.
Wel humor: De laatste keer dat ik basketbalde was minstens een half jaar geleden, in de tussentijd heb ik kennelijk enorm veel kracht gekregen in mijn benen dankzij de sportschool.Ik was de fucking reboundkoning van het veld.
Klopt, lengte heeft er maar voor een klein deel mee te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:50 schreef Maisnon het volgende:
Een vriend van me op de middelbare school kon ook heel goed basketballen, maar die was echt mini. Volgens mij was dat gewoon z'n voordeel
Je hebt toch ook een paar echte profs die klein zijn?
Geel hm, maybe you're just Asian.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan zo slecht tegen sterke drankverder dan een mojito kom ik niet. Ook helemaal geel geboren enzo vanwege mn lever
Vergis je niet, Iverson is 1,83m en Kidd 1,93m. In de NBA geen grote jongens, maar voor normale begrippen ook niet klein toch.quote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:52 schreef krioro het volgende:
Sowieso altijd handig voor andere sporten, krachttraining.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Vergis je niet, Iverson is 1,83m en Kidd 1,93m. In de NBA geen grote jongens, maar voor normale begrippen ook niet klein toch.
Ik dacht meer aan Bogues idd (1,60m) en Spud Webb (1,70m). WTF Webb:
10cm Kleiner dan ik en dan wel kunnen dunken, FFFFFFUUUUUUUUUUU.
Muggsy Bogues (1.60m) en (wijlen) Manute Bol (2.31m)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja had het even gegoogled: 'Muggsy' Bogues was schijnbaar de allerkleinste NBA speler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wou vanavond gaan als Jimi Hendrix naar een klein feestje hierzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |