Dat is het ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, denk ik dat dit net even toffer is dan UDOWU.
Nu onderweg naar de sporthallen (mobiel FOK!en jwzquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef Sinji het volgende:
Wat ga je vanavond doen?
Zou vandaag naar Utrecht voor een avond met lekker eten, maar de host is ziek.. Iedereen wordt ziek om me heen. Lawd hav mercy
Aight, veel succes man. Op de middelbare school deed ik wel eens mee met trainingen van Ares hier in Leeuwarden. Mis die tijden man. Volgende jaar ff mijn Spalding afstoffenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nu onderweg naar de sporthallen (mobiel FOK!en jwz) voor een basketballgame. Daarna niks meer want ik ga morgen leren.
Ja klopt! Al was deel twee wel een lachertjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Paranormal activity.. vorige delen hadden wel fucked up momenten
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zo naar Paranormal Activity 3, maar ik ben een pussy en durf eigenlijk niet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb na deel 1 echt heel lang issues gehad, als ik probeerde te slapen en een van m'n benen lag een beetje buiten het dekbed. Dacht dan altijd dat ik daaraan het bed uit en de kamer uitgesleept zou worden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Dat had ik ook. Ik hou van horrorfilms, maar ik krijg na het kijken altijd spijt
Ik kan echt niet tegen die demonen/geestenshit.
Mhm een beetje te goed. Dat ik me afvraag hoe ze erop komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:03 schreef Sinji het volgende:
Dat psychologische, dat je nog niet weet wat er aan de hand is etc..
Dat kunnen de Japanners heel goed tihi
Ah, tall guy. Ik was point guard/shooting guard. One on one deed ik niet onder voor jongens over de 2m though.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
Center trainde ik, maar heb alleen meegedaan met de trainingen omdat ik eigenlijk niet officieel bij het team hoorde /bootlegplayer
Lol nee, maar ik had goed overzichtsgevoel. Zelf alleen maar dunk-posters gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, tall guy. Ik was point guard/shooting guard. One on one deed ik niet onder voor jongens over de 2m though.
Vroeger had ik ook allemaal posters van NBA-spelers in m'n kamer. Inspiratie jwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sinji op 29-10-2011 20:06:03 ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lol nee, maar ik had goed overzichtsgevoel. Zelf alleen maar dunk-posters gehadAh OK, kan ook natuurlijk, lengte is niet alles inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste van mijn posters waren ook van dunks, terwijl ik zelf nét niet kon/kan dunken.![]()
Nu mirin' deze gozer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar even mijn wekelijkse berg pasta koken, moet er nog van groeien.full stops and exclamation marks
Alllllrightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, helaas verloren wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef krioro het volgende:
Ha, zelfs 2 mede-b-ballers hier. Al is het voor mij lang geleden dat ik het nog in teamverband heb gedaan. M'n oom en neven speelden/coachten in de eredivisie.
Welke positie heb jij Choco en had jij Sinji? En succes Choco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |