Damnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe mij die onderste maar.
En Rihanna hoef ik niet, liever Cassie.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef krioro het volgende:
Ik zou ze beide doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef krioro het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Goedemorgen.
Dag opstarten met deze.
Word wel vaak gedaan met reeksen toch? een standaard OP.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Middag.
OP gerestyled, met ook een nieuwe picca.
[ afbeelding ]
Moet er niet ook een tekst in de OP? Iets als 'Welkom in deze nieuwe SC, een reeks voor iedereen die houdt van..'?
Ik stelde dit laatst nog voor in deze reeks, bestaat het ook nog!quote:
Ja, dus als iemand zich geroepen voelt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Word wel vaak gedaan met reeksen toch? een standaard OP.
Hè, dat was toch ijs met vodka ofzo wat jij zeiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stelde dit laatst nog voor in deze reeks, bestaat het ook nog!
Roomijs met Fernandes smaak? Of zit alleen de naam Fernandes er aan vast?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dus als iemand zich geroepen voelt...
[..]
Hè, dat was toch ijs met vodka ofzo wat jij zei? Dit roomijsje met chocoladelaagje bestaat al, netals het volledig chocoladeijsje
. Die laatste is echt gruwelijk lekker
.
Zelfde merk, niet zelfde smaakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Roomijs met Fernandes smaak? Of zit alleen de naam Fernandes er aan vast?
Ooh, 't is gewoon vanille roomijs. In Nederland kent met Fernandes van die drankjes, maar in Suriname heb je ook Fernandes room/chocolade/kokos/waterijs (hier in Nederland vanuit Su geïmporteerd) en Fernandes brood. Is natuurlijk niet allemaal met de typische Fernandessmaakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Roomijs met Fernandes smaak? Of zit alleen de naam Fernandes er aan vast?
Vind ze niet veel aan eerlijk gezegd. Al moet ik wel zeggen dat ik diepe respect heb voor vrouwen die ook deze muziek genre diggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier ook bazen die naar Aphrodelics () luisteren?
Ik vind ze heel tof juist. Al komt dat misschien omdat ik de tracks van hun album geluisterd heb. De beste hiervan zijn alleen niet op youtube te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ze niet veel aan eerlijk gezegd. Al moet ik wel zeggen dat ik diepe respect heb voor vrouwen die ook deze muziek genre diggen.
Godverdomme, het begin was helemaal prima, opbouwen tot de climaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier ook bazen die naar Aphrodelics () luisteren?
Desondanks heet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:00 schreef Sinji het volgende:
Cassie.. dit is wel jammer tho:
[ afbeelding ]
True, maar wel jammer als je hier naar kijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat kapsel wel dope bij haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:00 schreef Sinji het volgende:
Cassie.. dit is wel jammer tho:
[ afbeelding ]
Nee, helaas niet..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind dat kapsel wel dope bij haar
Iets kunnen vinden bij Patta?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
True, maar wel jammer als je hier naar kijkt
Ik vind haar zelfs mooier op die eerste foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Ik space em op je UIDa's toch die dude die high was van z'n tandartsverdoving ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn, nu je 't zegt, ik zie de link in de beschrijving. Zo makkelijk kan het zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, zijn pa werd rijk door merchandise nav dat filmpje. Slimme gast
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Sinji het volgende:
Say beercanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Altijd chill chill, reggae om in de mood te komen.
[ Bericht 11% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 28-10-2011 20:19:08 ]
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Juminelle het volgende:
Over spacende shit gesproken
Nu heb ik zin om te blowen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Sinji het volgende:
Say beercanHahahaha gewoon ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo mensen, goedenavond dezen avond!
Ik heb besloten om na een hectische kutweek maar lekker thuis te blijven dit weekend(of in ieder geval vannacht, proberen dan).
Reggaequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
!!
Altijd chill chill, reggae om in de mood te komen.
Gezellig, gezellig! Dan wens ik u veel plezierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef Sinji het volgende:
Hallon Maori!
Over uurtje naar feestje. Eerst even wat eten voor energie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |