Drink een fles op mijn naam. Ik wil iets doen......quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Om 1 uur gaat de baws-switch pas aan![]()
Studentenavond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En black cements.. nice. Dit jaar komen ze weer uit btw.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Sinji het volgende:
Spizikes infrared.. Met die rode lijn toch?Die inderdaad ja. Jij hebt ze ook dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En black cements.. nice. Dit jaar komen ze weer uit btw.?
Black cements heb ik al
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die inderdaad ja. Jij hebt ze ook dus?
Black cements heb ik al
Hoeveel paar heb jij exact?quote:
Ik zou gek worden als ik je vriendin wasquote:
Je bent in de game of je bent het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ik je vriendin was
Will doquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drink een fles op mijn naam. Ik wil iets doen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent in de game of je bent het niet. Maar daarnaast. Ik denk niet dat ze gek wordt van sneakers.. ik ben van nature heel gul voor de mensen waar ik om geef. If she's special enough
Join us!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef aight1 het volgende:
Sinds wanneer is deze reeks er, hier zitten goede mensen.
Ik heb ook Nikes, is dat verplicht hier?quote:
Mwah, als je voor ons kookt zijn we tevreden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb ook Nikes, is dat verplicht hier?
Nopequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb ook Nikes, is dat verplicht hier?
Will do. Noodles?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, als je voor ons kookt zijn we tevreden.
Logisch. Anders krijg je allemaal van die profiterende chicks achter je aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
Ik zwijg ook over mijn schoenencollectie in real life. Na een paar weken krijgen ze het zelf wel door
Hier op Fok kennen er maar een paar mensen mij persoonlijk, so no sweat
Graagquote:
Ik heb alleen YumYum Chickenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Logisch. Anders krijg je allemaal van die profiterende chicks achter je aan
[..]
Graag![]()
Dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:Bovenste, maar dan andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh men die onderstedaar kan ik verliefd op worden.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Die ruik ik van een kilometerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Logisch. Anders krijg je allemaal van die profiterende chicks achter je aan
[..]
Graag![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:Doe mij die onderste maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Rihanna hoef ik niet, liever Cassie.
full stops and exclamation marks
QFT!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe mij die onderste maar.
En Rihanna hoef ik niet, liever Cassie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |