SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde rundvlees, heeft die chinees me kip gegeven. Wat een kut leven
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Haha netjes. Ja 't is ook goed te doen, maar zo saaiquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:56 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Is goed te doen mattie, heb mijn master thesis paar jaar geleden in 1 week geschreven
Propz, ouwequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:56 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Is goed te doen mattie, heb mijn master thesis paar jaar geleden in 1 week geschreven
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef Juminelle het volgende:
VreetzakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde rundvlees, heeft die chinees me kip gegeven. Wat een kut leven.
Kip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde rundvlees, heeft die chinees me kip gegeven. Wat een kut leven
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Kip is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde rundvlees, heeft die chinees me kip gegeven. Wat een kut levenen nu ben ik jaloers.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Plofkippen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb die docu over die kippen bij Mcdonalds gezien en nu krijg ik geen kip meer door m'n keel
Zo'n soort docu is er ook over KFCquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb die docu over die kippen bij Mcdonalds gezien en nu krijg ik geen kip meer door m'n keel
Ja. Ze waren zo dik dat ze hun poten braken zodra ze opstondenquote:
Jedi Mind Tricksquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
"Before you leave I insist you listen to more raps!
Before I saw cats, making weapons out of your thorax!"
Een vriend van me werkt als representative voor een bedrijf dat onderdelen voor die chicken mass destruction levertquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt als representative voor een bedrijf dat onderdelen voor die chicken mass destruction levert. Dat zijn echt die lopendeband machines die volautomatisch kippen onthoofden, plukken en in stukken snijden enz. Hij zo nadat hij eenmaal in werkende fase zag wat 'ie verkocht heel droog "ik hoefde een week geen KFC
".
EEN WEEK NIGGA, EEN WEEK.
Die heb ik ook gezien, echt sneuquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Ze waren zo dik dat ze hun poten braken zodra ze opstonden
Heb even teruggezocht in chatlogs:quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Post dan ook een link van de betreffende videos mensen
Thnx, ziet er wel vet uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht in chatlogs:
Zie ook meteen die quotes van hem in die logs. Hij heeft wel humor vind ik
.
"u got a live bird we can turn it into a drumstick LOL"
"moest voor me inwerkprogramma naar zo een slachterij met onze machines kon de hele week niet meer naar kfc :S
"that;s some serious engineering LOL".
De mensheid, walgelijk eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht in chatlogs:
Zie ook meteen die quotes van hem in die logs. Hij heeft wel humor vind ik
.
"u got a live bird we can turn it into a drumstick LOL"
"moest voor me inwerkprogramma naar zo een slachterij met onze machines kon de hele week niet meer naar kfc :S
"that;s some serious engineering LOL".
Ik ben lekker hypocriet jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Technisch-mechanisch gezien, hè. Maar wel lekker je kipnoodles opeten![]()
.
Wat deze baas zegtquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Technisch-mechanisch gezien, hè. Maar wel lekker je kipnoodles opeten![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |