Me2, heb gister echt tranen en tuiten gehuild in de bios :$quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef aight1 het volgende:
Ik werd vroeger altijd emotioneel van de Lion King.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Me2, heb gister echt tranen en tuiten gehuild in de bios :$
Ik ook niet, trauma's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moest altijd huilen als de vader van Simba dood gingDus nu wil ik 'm niet meer kijken.
Oja is ie nu opnieuw weer in de bios?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Me2, heb gister echt tranen en tuiten gehuild in de bios :$
[ afbeelding ]
Wtf met die spoiler! Ik moet hem nog zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moest altijd huilen als de vader van Simba dood gingDus nu wil ik 'm niet meer kijken.
Ik heb het over die film van vroegerquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wtf met die spoiler! Ik moet hem nog zien
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb het over die film van vroegerOf heb je die ook nog nooit gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scar haalde de bloed van mijn nagels vandaag. De enige andere cartoonfiguur die dat kon doen was Brilsmurf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef aight1 het volgende:
Sindsdien zie ik Scar als mijn aartsvijand.
B0Xquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet nog dat ik op 5-jarige leeftijd tranen met tuiten heb gehuild in de bios.
[..]! Wauw.. GMTA. Ik zocht even het fragment op YouTube dus submitte m'n reactie nog niet
.
Yep, in 3Dquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, trauma's.
[..]
Oja is ie nu opnieuw weer in de bios?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
[..]AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Oh ik was altijd bang voor Gargamel, gruwelijke man was dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Scar haalde de bloed van mijn nagels vandaag. De enige andere cartoonfiguut die dat kon doen was Brilsmurf.
Jambo bwana.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, wist niet dat ik ooit iets op YouTube kon leren.
"Asante sana squash banana wewe nugu mimi hapana" is Swahili for "Thank you very much, Squash banana, You're a baboon and I'm not"
Ik lust geeneens alcohol.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vertel nog even dat ene dronkemansverhaal.
Ik heb écht geen zin om verder te gaanquote:
Je kan ook een jonko draaien, smoken, in je space YouTube kijken of comedy of whatever tot je weer nuchter wordt, dan leren, bedenken dat je eigenlijk te moe bent, slapen en morgenochtend vroeg op om dan écht te gaan lerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb écht geen zin om verder te gaan.
Motjos FTWquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan ook een jonko draaien, smoken, in je space YouTube kijken of comedy of whatever tot je weer nuchter wordt, dan leren, bedenken dat je eigenlijk te moe bent, slapen en morgenochtend vroeg op om dan écht te gaan leren.
Ja was prima alternatief geweest, ware het niet dat ik verslag moet typen wat morgenochtend ingeleverd moet wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan ook een jonko draaien, smoken, in je space YouTube kijken of comedy of whatever tot je weer nuchter wordt, dan leren, bedenken dat je eigenlijk te moe bent, slapen en morgenochtend vroeg op om dan écht te gaan leren.
Is goed te doen mattie, heb mijn master thesis paar jaar geleden in 1 week geschrevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja was prima alternatief geweest, ware het niet dat ik verslag moet typen wat morgenochtend ingeleverd moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |