Je geeft het tenminste toequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben lekker hypocriet jaMaar toch is het sick minded.
Bij mijn vader thuis hadden ze vroeger hun eigen kippen op het erf rondlopen, altijd vers en goed vlees.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Eigenlijk zou elke man gewoon verplicht moeten leren hoe hij een wilde kip kan vangen/slachten etc.
[ afbeelding ]
Bazen.
Een dode kip marineer ik met alle liefde, maar ik zou denk ik nooit een levende kip aanrakenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mijn vader thuis hadden ze vroeger hun eigen kippen op het erf rondlopen, altijd vers en goed vlees. [ afbeelding ]
Kaka fowru FTWquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mijn vader thuis hadden ze vroeger hun eigen kippen op het erf rondlopen, altijd vers en goed vlees. [ afbeelding ]
Veganistisch leven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je geeft het tenminste toe. Maar mensen als jij, ik, en honderden miljoenen anderen zorgen er wel voor dat deze praktijken in stand blijven. Ik denk dat als je echt natuur-neutraal (of hoe je het noemt) wilt leven, dat praktisch onmogelijk is tegenwoordig, hoe goed je ook je best doet.
Eten is één ding, je huis/meubels/kleding/gebruiksvoorwerpen/whatever is nog veel moeilijker.quote:
Ik vind dat eigelijk juist hypocriet, dat beest heeft maar één doel, eindigen voor consumptie. Vanaf de bevruchting van het ei staat dat al vast, maar dan wel op het moment suprême verdoofd slachtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
En dan zeuren mensen over Halal slachten.Ik heb niks met religie maar stiekem vind ik Halal slachten een stuk respectvoller tegenover het dier. Zeker als je bedenkt dat veel kippen die door zo'n machine gaan vaak niet eens goed worden verdoofd/geraakt door een cirkelzaag, waardoor ze alsnog lijden.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind dat eigelijk juist hypocriet, dat beest heeft maar één doel, eindigen voor consumptie. Vanaf de bevruchting van het ei staat dat al vast, maar dan wel op het moment suprême verdoofd slachten.
Ach, als die dozen in Echte Meisjes In De Jungle het kunnen, kun jij het ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een dode kip marineer ik met alle liefde, maar ik zou denk ik nooit een levende kip aanraken.
Sowieso haan > kip ja.quote:
Nimmer.quote:
Ja dat is echt gewoon niet te doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eten is één ding, je huis/meubels/kleding/gebruiksvoorwerpen/whatever is nog veel moeilijker.
Waarom zou je dat willenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennissen hebben in Roemenië een boerderij, volgend jaar ga ik daar een kip en een geit slachten.
Dat lijkt me wel weer een soort try before you die inderdaad, eigenhandig een kip de nek omdraaien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit inderdaad.Kennissen hebben in Roemenië een boerderij, volgend jaar ga ik daar een kip en een geit slachten.
Ik zou dat nooit kunnen, tenzij het echt noodzakelijk zou zijn om te overleven oid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel weer een soort try before you die inderdaad, eigenhandig een kip de nek omdraaien.
Zodat ik als een ware Survivorman kan overleven op een eiland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Scandinavische dames daarentegenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat is echt gewoon niet te doen. Zelf een huis bouwen ergens in de middle of nowhere in Scandinavië of iets dergelijks, en dan kleren maken van wol van je eigen schapen en eten uit je moestuin.
.
Ja, ik vind eigenlijk dat je dat ook moet kunnen als je vlees eet (al is het niet realistisch om iedereen die vlees eet hun eigen vlees te laten slachten, maar toch).quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit inderdaad.Kennissen hebben in Roemenië een boerderij, volgend jaar ga ik daar een kip en een geit slachten.
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ik heb dat ooit gezien in één van de eerste afleveringen van Expeditie Robinson, sindsdien wil ik hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit kunnen, tenzij het echt noodzakelijk zou zijn om te overleven oid.
Het is TIETENquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, en ze is verplicht tetten bij te sluiten.
Nee sorry. Ik zou het graag willen doen maar ik ben er te lui voorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, en ze is verplicht tetten bij te sluiten.
Het is jopen.quote:
Ok nu is het klaar. Wanneer gaan we nou trouwen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik zou het graag willen doen maar ik ben er te lui voor
Ter compensatie een bazentrack:
Ja maar dat is ook wel redelijk 'noodzaak', aangezien ze anders niks te eten hebben daar. Maar om het zomaar te doen, no thanks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gezien in één van de eerste afleveringen van Expeditie Robinson, sindsdien wil ik het.
Wie opent btw het nieuwe deel? Ik heb deze geopend dus ik mag niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |