mijlpaal!! Niets Tje!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de smaak te pakken gekregen van scriptie schrijven, net wat grafieken bewerkt. Eerst verkeerd, half uur van m'n leven die ik nooit meer terug zal krijgen, nu goed.
Nog wat getalletjes in tabellen proppen en dan het hoofdstukje 'resultaten' afmaken.
Dan tussen 23:00 en middernacht de discussie schrijven, nog wat referenties goed zetten en dan kan ie de post op.Mijlpaaltje.
Over Wielrennen valt niet meer te pratenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Gaat het nou alwéér over voetbal?
Nee, over mijn gemoedsrustquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Gaat het nou alwéér over voetbal?
Dat is duur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Loreena McKennit komt naar NL. Kaarten zijn 63-72 EUR
Wel in Carre
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is duur.En ik ken haar niet eens.
Dat is waar. Al luister ik ook veel naar wat alternatievere/onbekendere muziek, dan valt het nog wel heel erg mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ook
Ga maar googlen. Keltische folkmuziekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is duur.En ik ken haar niet eens.
Onzinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ook
Oeh leuk!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Loreena McKennit komt naar NL. Kaarten zijn 63-72 EUR
Wel in Carre
Je kent haar?quote:
Tom Waits betaal je ruim 100 euro voor, als het niet inmiddels al 150 euro is. Vind ik toch iets te veel voor een paar uur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinHooverphonic was EUR 15 of 20. Nightwish EUR 40. Maar merendeel van de normale bands (dus niet van die mega-bekende acts als U2, Britney S, Rolling Stones) hanteren normale prijzen van 15-25 EUR.
Ah, vandaar dat ik het niet ken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga maar googlen. Keltische folkmuziek
Da's een keiharde "bekijk het maar" bij mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom Waits betaal je ruim 100 euro voor, als het niet inmiddels al 150 euro is. Vind ik toch iets te veel voor een paar uur.
ken haar idd! Maar wanneer is het?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
Je kent haar?Ze komt ook in Brussel
De avond ervoor
Zin om samen te gaan?
7 April in Brussel, 8 april in A'dam. Geen idee wat de prijzen in Brussel doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken haar idd! Maar wanneer is het?
quote:CAT. 1 : 53 ¤
CAT. 2 : 47 ¤
CAT. 3 : 41 ¤
CAT. 4 : 33 ¤
Leuk dorpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zo maar eens naar bed toeMorgen on-site support leveren in Bloemendaal
Beetje ver rijden welquote:
Oftewel...ik kan beter in Rusland gaan kijken voor een vriendinquote:
Je beseft toch wel dat, ondanks goeie isolatie, je buren dit vermoedelijk wel kunnen horen he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
zonet een flink half uur gedanst en ik deed net alsof ik onvermoeibaar was en dat was ik ook. ik bleef keihard en energiek dansen. maar nu ik eindelijk mocht zitten moest ik toch wel eventjes uithijgen
ik vraag het me af. de muziek zelf heb ik expres zacht gehouden. de enige die me dan zou kunnen horen is de benedenbuurman vanwege mijn bewegingen maar dat betwijfel ik want ik hoor zelf ook nooit voetstappen of iets van boven. zo fijn. ik hoor zelfs de kippen en haan niet die de beneden buurman heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat, ondanks goeie isolatie, je buren dit vermoedelijk wel kunnen horen he?
dat mag hier op fokquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:11 schreef Bluezz het volgende:
zonder hoofdletters typen is ook zo jammer![]()
![]()
oh ja slapen
je lijkt wel ineens een stuk jonger zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
Hep weer een niewe avlefering beijke van Breaking Bad.
Wat een luejke cerie is et toch.
Ja, word ook met de dag jonger en moderner.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:13 schreef FutureFairytale het volgende:
je lijkt wel ineens een stuk jonger zo
Goed streven. Neem ik mij ook al een jaar voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik morgenvroeg weer wakker word ga ik er gelijk uit, weinig geslapen of niet. even weer in een normaal ritme proberen te komen.
Het begint bijna eng te worden. Nog even en je bent afgestudeerd en dan moet je opeens zomaar echt een baan gaan vinden en dan ben je niet meer het eeuwige studentje Steer zoals ik je ken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Netjes, 14 referenties in dit hoofdstuk. Nu nog plaatjes erin lepelen, en discussie afmaken
WHZquote:
Rollen? nieuwe auto?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
En weer klaar bij de directeur. Twee vinkjes aan en rolllen maar......
Op naar kantoor dan maar
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Stereotomy het volgende:
Fokking klaar.
En gaar
Opsturen en morgen aan de slag met een nieuw hoofdstuk. Nog twee maar te gaan.
Het gaat dus allemaal voorspoedig en sneller dan verwacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
En ja, om half twee ga ik naar huis. Eerst nog een warme maaltijd hier meepakken, dat scheelt weer een dag koken. Ik weet niet wanneer ik hier weer ben, ik zal eerst wel instorten, zoals dat hoort.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
En ja, om half twee ga ik naar huis. Eerst nog een warme maaltijd hier meepakken, dat scheelt weer een dag koken. Ik weet niet wanneer ik hier weer ben, ik zal eerst wel instorten, zoals dat hoort.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Verwijzing achteraf in de pocket.
Lieve huisarts toonde begrip.
hoe coolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Goed zo Steer!![]()
En Bluezz ik vind het nog steeds zo stoer van je!![]()
Ja vanaf 18 nov. ben ik een paar dagen uitgepland maar wel aanwezig en dan hollen we van hot naar haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef AnneX het volgende:
En dan word je continu gebeld en bevraagd tijdens de baliewerkzh ?
Van mijzelve hoef ik de rest van de dag nix![]()
behalve wordfeuden.![]()
Super Annexx ik hoop dat je een goede match vind!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Welkom thuis , Krakke![]()
![]()
Fijn joh!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Welkom thuis , Krakke![]()
![]()
Dat zijn leuke dingen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen voor nog geen twee euro een kilo granaatappels gekocht op de markt, en deze schoongemaakt, pondje suiker erbij, goddelijke limonadesiroop!
Ik heb heel erg mijn best gedaan om het niet leuk te vinden, maar uiteindelijk moet ik toegeven het toch grappig te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Sarabi
Wat vind jij van New Kids?
want toen jij op vakantie was:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb heel erg mijn best gedaan om het niet leuk te vinden, maar uiteindelijk moet ik toegeven het toch grappig te vinden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van bovenstaande bijdehande opmerkingen...ben ik werkelijk zo'n
tuthola?? Dat ik de humor niet inzie van pies en poep grappen?
Er was een voorbeeld in DWDD van paul de leeuw en een schaterend publiek
Iemand - niet hier in huis - bezweert mij dat het leuk en lol is.
Dat ik het niet begrijp - zoals die aso brabanders met die film ook - dat is humor van een andere generatie wordt dan vergoelijkend tegen mij gezegd,
( omdat ik het oprecht verafschuw en smakeloos vind).
Wat vinden jullie daarvan?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan qua grofheid veel hebben, dat is het probleem niet, maar ik heb het gewoon niet met een overkill aan scheldwoorden, geschreeuw en platte grappen. Vind wat onderkoelder en subtieler toch vaak een stuk grappiger.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Dat type grofheid als in new kids vind ik niet echt leuk.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
JONGUH nepbrabanders zijn jullie
Had het denk ik ook niet leuk gevonden als ik niet van hier kwam.Denk dat Sarabi het wel leuk vindt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo lekker een paas vissies op de grill
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:09 schreef golfer het volgende:
Visstal had mooie sliptongen, dus dat wordt het vanavond met daarbij een puree van venkel.
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
Weet nog niet, maar weet wel zeker dat ik hem gehaald heb net. Schatting een 7.
Ik denk het wel. Maandag gaan de nietjes eruit en dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Krak hoe gaat het nu verder? Moet je over 6 weken voor controle of zo?
Waar ben je ook al weer geweest Sarabi?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen geweldig eten vanavond
Morgen maar eerst boodschappen doen
Oh das naar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Ergens in de achterhoekhad wel mijn Iphone bij dus af en toe stiekem meegelezen
Het idee was om een weekje gewoon lekker te relaxen met mijn ouders (en in het weekend was mijn vriend er ook bij).
Maar helaas kregen we van alle kanten slecht nieuws, dus voel me nog niet echt uitgerust.
Riooljournalistiek! Mijn opmerking was algemeen en ging dus niet specifiek over New Kidsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
want toen jij op vakantie was:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Dat is errug veel in één week voor naar nieuws.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Niet persoonlijk maar wel erg dichtbij
Ouders, schoonouders en oma
Wat leuk dat je er zo betrokken bij raakt / bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef DarkElf het volgende:
Welkom thuis krakke!
Verder ben ik geslóópt! Was een leuke dag op vrijwilligerswerk en de cliënten waren heel blij met alles wat we geregeld en bedacht haddenmaar pfffff nu ben ik echt helemaal gaar. Als ik 10 min achter elkaar even gezeten heb sinds vanochtend vroeg is t veel
Ff relaxen en vanavond op naar Tori!!
Dat noem ik altijd heerlijk moe, lekker dood en of voldaan geslooptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef DarkElf het volgende:
Welkom thuis krakke!
Verder ben ik geslóópt! Was een leuke dag op vrijwilligerswerk en de cliënten waren heel blij met alles wat we geregeld en bedacht haddenmaar pfffff nu ben ik echt helemaal gaar. Als ik 10 min achter elkaar even gezeten heb sinds vanochtend vroeg is t veel
Ff relaxen en vanavond op naar Tori!!
er is 50minuten geknipt maar alsnog geeft t n goed beeld inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
MeMo, we hebben die Holand Doc over die Tony en het Pieter Baancentrum bekeken.
Geeft een goed beeld van hoe ze tot een oordeel komen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Riooljournalistiek! Mijn opmerking was algemeen en ging dus niet specifiek over New Kids
Al het dwangmatige schoonmakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
er is 50minuten geknipt maar alsnog geeft t n goed beeld inderdaadheb m gister ook gekeken, was wel benieuwd naar wat er geknipt was
en gesprekken met zn (ex)vrouw/vriendin en beelden uit de dagrecreatie waarin ie in n snuggie rondliep en zich af vroeg of ie de visjes truucjes kon lerenquote:
Doe mijn neefje de groetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
ff ontspannen naar Heineken Ontvoering met Rutger
[ afbeelding ]
Nu heb ik dorstquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
De granaatappelsiroop is geweldig, ongeveer 0,7 liter siroop. Heb 0,5 in een flesje gedaan, de rest in een grote kan. De pitten nog eens met water gemengd, door een zeef gehaald en in de kan gedaan, veel ijs erbij en de kan verder met water gevuld. Heerlijke granaatappellimonade!
Ze zijn tegen de eh...rijke mensen met hun bonussen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef Vork het volgende:
Hoi. Ik ben zeker weer de enige die het nut van die hele occupy-acties niet zo inziet. Ik had in Arnhem ook al een tentje of 10 gespot. Ze zijn ergens tegen, of is het de laatste trend om bij ieder concert gelijk en kampeergelegenheid te creëren voor het festivalgevoel, buiten het festivalseizoen?
En dat uiten ze door wild te kamperen ergens op een vrij loos stukje in de stad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn tegen de eh...rijke mensen met hun bonussen?
De vorm is een andere discussie iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:30 schreef Vork het volgende:
Ja, maar om nou te gaan kamperen? Wat houden ze dan eigenlijk bezet? Het is allemaal zo vrijblijvend, met die lege tentjes en al die zwervers die voor het gratis eten en drinken komen. Zo maakt men geen vuist. Ik weet niet wat wel, maar ik vind het weinig indrukwekkend. En wat beweegt dan die paar mensen hier in Arnhem om ook ergens op een stukje gras een tentje op te zetten, boe te roepen en bier te drinken. Weinig bank die zich daar iets van aantrekt.
Ik snap de vorm niet. Ik snap de kritiek op de banken wel, maar om die zo te uiten. Zonde van de tijd toch. En nou ga ik de supermarkt plunderen. Ik mis een ding in huis en ik heb honger.quote:
Langharig werkschuw volkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik snap de vorm niet. Ik snap de kritiek op de banken wel, maar om die zo te uiten. Zonde van de tijd toch.
Elk excuus om boe te roepen en bier te drinken is toch goed? Waarom gaan mensen anders naar het stadion?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:30 schreef Vork het volgende:
Ja, maar om nou te gaan kamperen? Wat houden ze dan eigenlijk bezet? Het is allemaal zo vrijblijvend, met die lege tentjes en al die zwervers die voor het gratis eten en drinken komen. Zo maakt men geen vuist. Ik weet niet wat wel, maar ik vind het weinig indrukwekkend. En wat beweegt dan die paar mensen hier in Arnhem om ook ergens op een stukje gras een tentje op te zetten, boe te roepen en bier te drinken. Weinig bank die zich daar iets van aantrekt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Elk excuus om boe te roepen en bier te drinken is toch goed? Waarom gaan mensen anders naar het stadion?
Wij nemen hem op! Aangezien ik nu net en Tav nog niet terug van sporten ben/isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Kijktip nu al begonnen:
Wilfried de Jong terug met Motel De Jong
Nog aan de whisky vanavond, Sun?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij nemen hem op! Aangezien ik nu net en Tav nog niet terug van sporten ben/is
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken janu het wat kouder wordt heb ik er weer wat meer trek in
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel nogBen een beetje gaar
Nou, misschien 1 glaasje danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik ook.. behoorlijk zelfs, en straks na het douchen lekker rozig van het sporten. Maar dan is één glaasje juist zo lekker, slaap ik lekker diep van
![]()
Morgen en zondag nog wat aan mijn paper sleutelen, 's avonds feestje in Hoorn, dus genoeg te doen nog dit weekend..
Ik ga denk ik voor een Coal Ilaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, misschien 1 glaasje danEen Alchemistje.... of een Glenmorangie
In a bar under the sea is een toffe plaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Deus! ja, ik vind ze ook wel goed, maar ik ben ze ook snel zat.
Zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Deus! ja, ik vind ze ook wel goed, maar ik ben ze ook snel zat.
Ik heb hier de nieuwste liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Felagund het volgende:
In a bar under the sea is wel tof ja, voor de rest ken ik weinig van ze. Volgens mij alleen hun nieuwste een keer gedraait.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha ik kan me wel een voorstelling maken over hoe die hond zijn baasje eruit ziet
Als deze een beetje blijft hangen, zal ik die ook eens aanschaffenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind Pocket Revolution ook een goed album.
geen idee wat er dan fout gaat. zowel in ff als ie werkt het normaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik kan Zets plaatjes nooit zien..
Ik heb ff maar zie alleen het linkje.. en die direct copy-pasten naar de adresbalk helpt ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee wat er dan fout gaat. zowel in ff als ie werkt het normaal.
zelfs zonder flash of andere zooi.
even getest met een schone install in een virtual machine. buiten het gezeur dat fok perse flash geinstalleerd wil hebben werkt het plaatje wel normaal. geen idee wat er dan fout gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb ff maar zie alleen het linkje.. en die direct copy-pasten naar de adresbalk helpt ook niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef z80 het volgende:
[..]
even getest met een schone install in een virtual machine. buiten het gezeur dat fok perse flash geinstalleerd wil hebben werkt het plaatje wel normaal. geen idee wat er dan fout gaat.
Geen dame mee dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Matige film, Heineken Ontvoering. Enige wat beetje ok was, was de jaren 80 look. Matige spanningsboog, laatste stuk was totaal zonder spanning.
Toen lui gedacht naar huis te gaan maar toch nog een uur gewichten lopen tillen op het sportcentrum. Hoef ik dit weekend niet meer.
Leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef DarkElf het volgende:
Tori was geweldig!
Nieuwe album is grotendeels geweldig en werd mooi gebracht met t strijkkwartet erbij wat je ook op de cd hoort en een flink aantal oude nummers kwamen langs in súper uitvoeringen!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk
Ik kwam niet door het nieuwe album heen![]()
Nopequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik dacht Steer hosselt chickie bij de film
vind het niveau minder dan vorig jaar. heb het opgenomen en ga het morgen kijken. nu atwt aan het kijken. zusje kwam om 15.30u, ouders 2 uur later, eten was heerlijk (mocht alleen wel iets pittiger vond ik) en daarna gezellig met zn allen Pirates gekeken. leuke avondquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
TVOH weer bekeken. Weinig winnaars gezien.
Tis altijd lente/weekend...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen al naar bed? tis weekend
Ze zijn gewoon vet jaloersch op je mooie flattyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
vind het niveau minder dan vorig jaar. heb het opgenomen en ga het morgen kijken. nu atwt aan het kijken. zusje kwam om 15.30u, ouders 2 uur later, eten was heerlijk (mocht alleen wel iets pittiger vond ik) en daarna gezellig met zn allen Pirates gekeken. leuke avond
heeequote:
haha ze voelen zich wel helemaal thuis ja, is fijn. ze zijn vaker hier dan ik bij henquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vet jaloersch op je mooie flatty
Tis al bijna tijd voor de kaarschjes
Ik heb nog wel een stukje FFT-worst in een plastic opbergkoker voor je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
heeemag ik ook een stukje kaas en een tomaatje?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
heeemag ik ook een stukje kaas en een tomaatje?
ik mag wel hopen dat het ondertussen nieuwe worst isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stukje FFT-worst in een plastic opbergkoker voor je.
oh shoot, net mn tanden gepoetstquote:
aloha feestbeestje Borisquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef borisz het volgende:
Thuis. Gezellig feestje gehad. Nu nog ff VI terugkijken.
Kind doe es gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
oh shoot, net mn tanden gepoetst
tanden poetsen en dan limonade drinken of drop eten.... ook al zo vies!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik poets 's ochtends mn tandjes en dan neem ik altijd ff zo'n slok spoel ik ff met listerine. Daarna eet ik kwark met een koppie thee en dat is me dan viesch![]()
Ja, je worst is intussen ruimschoots vernieuwd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag wel hopen dat het ondertussen nieuwe worst is
bedankt, nu voel ik me weer een ventquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, je worst is intussen ruimschoots vernieuwd.
En ook nog een kamer voor jou alleen - zonder snurkers en onrust.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:53 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb net zo beroerd geslapen als in het ziekenhuis, maar men! wat ligt mijn bed lekker!
Lief dat je bezorgd bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ook nog een kamer voor jou alleen - zonder snurkers en onrust.
Hou je je echt echt rustig vandaag !!!
Doe maar alsof je een oude dame speelt in de film.
Een powernappie en dergl en rustig bewegen en rust afwisselen.
Het.mag.
Die zitten in een hok joh!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:31 schreef Vork het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Utrecht. Dat is opzich geen straf, maar het wemelt daar vandaag van de CDA'ers.
Maar ze bijten niet en ze zijn niet besmettelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:33 schreef Vork het volgende:
Ja, maar die komen daar op een gegeven moment ook weer uit.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:35 schreef Vork het volgende:
Ik hoorde net nog even bij zo´n radionieuwsbericht het volgende: "de koffie pruttelt en op dit moment wordt de cake in keurige plakken gesneden".
Over een half uurtje begint dat congres geloof ik en er heerst nu al een grafstemming
Dat klinkt heerlijk! Ik eet vanavond quiche met geitekaas en walnoten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk aan een taart met worst, rode ui en paddenstoeltjes. Lekker herfstig..
tot een uur of 1. Hoezo dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Als het feesie lang duurt, dan zijn we ineens erg dicht bij elkaar in de buurt, dan.
oh zo!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:30 schreef Vork het volgende:
Ik ga eind van de avond nog richting m'n ouders, die wonen daar. Verder niets
ssst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:
oh zo!Ja dat is waar ook, jij bent eigenlijk ook een Noord-Hollander toch?
Da's waar ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
hehe ach je bent in goed (?) gezelschap..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Da's waar ook.mede-vluchteling uit het Westen.
Met worst? Ben benieuwd, daar was ik volgens mij nooit opgekomen maar klinkt wel goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk aan een taart met worst, rode ui en paddenstoeltjes. Lekker herfstig..
Is lekker hoor! Heb hem al eens eerder gemaakt (volgens mij ook toen die vriend mee at, maar ja die eet dan ook vrij vaak mee dat hou ik niet meer bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met worst? Ben benieuwd, daar was ik volgens mij nooit opgekomen maar klinkt wel goed!
Ik ben niet meer zo Noord-Hollands. Ik waardeer de West-Friese directheid, maar het is al heel lang geen thuis meer. Ik heb het accent overigens gelukkig nooit echt gehad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Het stomme is, hier voel ik me een Noord-Hollandse, maar als ik in Alkmaar ben en ik ga winkelen of zo, komt het accent daar me zo vreemd voor, dat ik me weer een 'buitenstaander' voel haastIk praat inmiddels zó neutraal en zonder accent dat ik eigenlijk nergens echt bij hoor
West-Fries ik ook niet, maar Alkmaar is dan ook nét niet WF. Maar ik had wel een echte Alkmaarse tongval (dikke l, platte s/z en f/v die dingen.. neigt naar het Amsterdams). Scheelt dat ik in Berrrrrgen op school zat, het is nooit heel sterk geweest bij me, maar wel aanwezig. Die heb ik in Haarlem en later dus Twente echt wel afgeleerd. Neig nu eerder naar een Almelóóse óóquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo Noord-Hollands. Ik waardeer de West-Friese directheid, maar het is al heel lang geen thuis meer. Ik heb het accent overigens gelukkig nooit echt gehad.
Ja, dat is wat Alkmaar eigenlijk ook een beetje heeft: mengelmoes van Zaans, West-Fries en Amsterdams.. Arnhem heeft dat ook idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:42 schreef Vork het volgende:
Ik heb het Arnhems nog niet overgenomen. Ik vind het ook geen duidelijk accent. Bovendien zijn er hier zat mensen die eerder Brabants of Achterhoeks praten. Het blijft een onduidelijk mengelmoesje. Volgens mij is de hardheid van bepaalde klanken (g en r net name) bij mij wel iets afgenomen.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krak, ziekenhuizen zijn ook idioot warm hoor! Dan lijkt het thuis gewoon koud
Ik herken Arnhems echt direct!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:42 schreef Vork het volgende:
Ik heb het Arnhems nog niet overgenomen. Ik vind het ook geen duidelijk accent. Bovendien zijn er hier zat mensen die eerder Brabants of Achterhoeks praten. Het blijft een onduidelijk mengelmoesje. Volgens mij is de hardheid van bepaalde klanken (g en r net name) bij mij wel iets afgenomen.
vrienden van ons worden 70quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgenwat voor feestje is er in Hoorn Sun?
Ik herken het ook wel, maar niet iedereen spreekt het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik herken Arnhems echt direct!!Jij gaat waarschijnlijk weinig met die mensen om om het te herkennen.
Nou, je weet nog dat ze erg goed smaakten dus blijkbaar niet teveel opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
biertjes smaakten erg goed gister
@ Krakquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:20 schreef AnneX het volgende:
En ook nog een kamer voor jou alleen - zonder snurkers en onrust.
Hou je je echt echt rustig vandaag !!!
Doe maar alsof je een oude dame speelt in de film.
Een powernappie en dergl en rustig bewegen en rust afwisselen.
Het.mag.
Ik las het. Nooit meer "Wallah".quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
zie ander topic hier op Cul; Cas Spijkers overleden
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
zie ander topic hier op Cul; Cas Spijkers overleden
Kappen nou hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:37 schreef TAV74 het volgende:
Even tussendoor:
v Persie is bij Arsenal wel heel erg belangrijk. 3 doelpunten uit bij Chelsea
Als je er nu gewoon niet op reageert is het gewoon een Boriszje en dan direct weer overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jullie het maar lekker vinden toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:21 schreef AnneX het volgende:
Idiote combi: spinazie uit de oven en kipkluifjes.
Lekker weekend kranten bladeren en lezen.
ik kan jaren vooruit, opheffingsverkoop, echt de laatste stuks eignelijk 25 per stuk nu, maar dus 45 euro en gratis regencover erbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als jullie het maar lekker vinden toch?![]()
Leuke tassen Memo!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:29 schreef borisz het volgende:
Rattus Catholicus nu aan het woord. Flauwe applausjes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |