Kind doe es gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
oh shoot, net mn tanden gepoetst
tanden poetsen en dan limonade drinken of drop eten.... ook al zo vies!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik poets 's ochtends mn tandjes en dan neem ik altijd ff zo'n slok spoel ik ff met listerine. Daarna eet ik kwark met een koppie thee en dat is me dan viesch![]()
Ja, je worst is intussen ruimschoots vernieuwd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag wel hopen dat het ondertussen nieuwe worst is
bedankt, nu voel ik me weer een ventquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, je worst is intussen ruimschoots vernieuwd.
En ook nog een kamer voor jou alleen - zonder snurkers en onrust.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:53 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb net zo beroerd geslapen als in het ziekenhuis, maar men! wat ligt mijn bed lekker!
Lief dat je bezorgd bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ook nog een kamer voor jou alleen - zonder snurkers en onrust.
Hou je je echt echt rustig vandaag !!!
Doe maar alsof je een oude dame speelt in de film.
Een powernappie en dergl en rustig bewegen en rust afwisselen.
Het.mag.
Die zitten in een hok joh!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:31 schreef Vork het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Utrecht. Dat is opzich geen straf, maar het wemelt daar vandaag van de CDA'ers.
Maar ze bijten niet en ze zijn niet besmettelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:33 schreef Vork het volgende:
Ja, maar die komen daar op een gegeven moment ook weer uit.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:35 schreef Vork het volgende:
Ik hoorde net nog even bij zo´n radionieuwsbericht het volgende: "de koffie pruttelt en op dit moment wordt de cake in keurige plakken gesneden".
Over een half uurtje begint dat congres geloof ik en er heerst nu al een grafstemming
Dat klinkt heerlijk! Ik eet vanavond quiche met geitekaas en walnoten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk aan een taart met worst, rode ui en paddenstoeltjes. Lekker herfstig..
tot een uur of 1. Hoezo dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Als het feesie lang duurt, dan zijn we ineens erg dicht bij elkaar in de buurt, dan.
oh zo!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:30 schreef Vork het volgende:
Ik ga eind van de avond nog richting m'n ouders, die wonen daar. Verder niets
ssst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:
oh zo!Ja dat is waar ook, jij bent eigenlijk ook een Noord-Hollander toch?
Da's waar ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
hehe ach je bent in goed (?) gezelschap..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Da's waar ook.mede-vluchteling uit het Westen.
Met worst? Ben benieuwd, daar was ik volgens mij nooit opgekomen maar klinkt wel goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk aan een taart met worst, rode ui en paddenstoeltjes. Lekker herfstig..
Is lekker hoor! Heb hem al eens eerder gemaakt (volgens mij ook toen die vriend mee at, maar ja die eet dan ook vrij vaak mee dat hou ik niet meer bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met worst? Ben benieuwd, daar was ik volgens mij nooit opgekomen maar klinkt wel goed!
Ik ben niet meer zo Noord-Hollands. Ik waardeer de West-Friese directheid, maar het is al heel lang geen thuis meer. Ik heb het accent overigens gelukkig nooit echt gehad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Het stomme is, hier voel ik me een Noord-Hollandse, maar als ik in Alkmaar ben en ik ga winkelen of zo, komt het accent daar me zo vreemd voor, dat ik me weer een 'buitenstaander' voel haastIk praat inmiddels zó neutraal en zonder accent dat ik eigenlijk nergens echt bij hoor
West-Fries ik ook niet, maar Alkmaar is dan ook nét niet WF. Maar ik had wel een echte Alkmaarse tongval (dikke l, platte s/z en f/v die dingen.. neigt naar het Amsterdams). Scheelt dat ik in Berrrrrgen op school zat, het is nooit heel sterk geweest bij me, maar wel aanwezig. Die heb ik in Haarlem en later dus Twente echt wel afgeleerd. Neig nu eerder naar een Almelóóse óóquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo Noord-Hollands. Ik waardeer de West-Friese directheid, maar het is al heel lang geen thuis meer. Ik heb het accent overigens gelukkig nooit echt gehad.
Ja, dat is wat Alkmaar eigenlijk ook een beetje heeft: mengelmoes van Zaans, West-Fries en Amsterdams.. Arnhem heeft dat ook idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:42 schreef Vork het volgende:
Ik heb het Arnhems nog niet overgenomen. Ik vind het ook geen duidelijk accent. Bovendien zijn er hier zat mensen die eerder Brabants of Achterhoeks praten. Het blijft een onduidelijk mengelmoesje. Volgens mij is de hardheid van bepaalde klanken (g en r net name) bij mij wel iets afgenomen.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krak, ziekenhuizen zijn ook idioot warm hoor! Dan lijkt het thuis gewoon koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |