Die zitten in een hok joh!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:31 schreef Vork het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Utrecht. Dat is opzich geen straf, maar het wemelt daar vandaag van de CDA'ers.
Maar ze bijten niet en ze zijn niet besmettelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:33 schreef Vork het volgende:
Ja, maar die komen daar op een gegeven moment ook weer uit.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:35 schreef Vork het volgende:
Ik hoorde net nog even bij zo´n radionieuwsbericht het volgende: "de koffie pruttelt en op dit moment wordt de cake in keurige plakken gesneden".
Over een half uurtje begint dat congres geloof ik en er heerst nu al een grafstemming
Dat klinkt heerlijk! Ik eet vanavond quiche met geitekaas en walnoten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk aan een taart met worst, rode ui en paddenstoeltjes. Lekker herfstig..
tot een uur of 1. Hoezo dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Als het feesie lang duurt, dan zijn we ineens erg dicht bij elkaar in de buurt, dan.
oh zo!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:30 schreef Vork het volgende:
Ik ga eind van de avond nog richting m'n ouders, die wonen daar. Verder niets
ssst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:
oh zo!Ja dat is waar ook, jij bent eigenlijk ook een Noord-Hollander toch?
Da's waar ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
hehe ach je bent in goed (?) gezelschap..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Da's waar ook.mede-vluchteling uit het Westen.
Met worst? Ben benieuwd, daar was ik volgens mij nooit opgekomen maar klinkt wel goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk aan een taart met worst, rode ui en paddenstoeltjes. Lekker herfstig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |