heeequote:
haha ze voelen zich wel helemaal thuis ja, is fijn. ze zijn vaker hier dan ik bij henquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vet jaloersch op je mooie flatty
Tis al bijna tijd voor de kaarschjes
Ik heb nog wel een stukje FFT-worst in een plastic opbergkoker voor je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
heeemag ik ook een stukje kaas en een tomaatje?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
heeemag ik ook een stukje kaas en een tomaatje?
ik mag wel hopen dat het ondertussen nieuwe worst isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stukje FFT-worst in een plastic opbergkoker voor je.
oh shoot, net mn tanden gepoetstquote:
aloha feestbeestje Borisquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef borisz het volgende:
Thuis. Gezellig feestje gehad. Nu nog ff VI terugkijken.
Kind doe es gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
oh shoot, net mn tanden gepoetst
tanden poetsen en dan limonade drinken of drop eten.... ook al zo vies!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik poets 's ochtends mn tandjes en dan neem ik altijd ff zo'n slok spoel ik ff met listerine. Daarna eet ik kwark met een koppie thee en dat is me dan viesch![]()
Ja, je worst is intussen ruimschoots vernieuwd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag wel hopen dat het ondertussen nieuwe worst is
bedankt, nu voel ik me weer een ventquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, je worst is intussen ruimschoots vernieuwd.
En ook nog een kamer voor jou alleen - zonder snurkers en onrust.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:53 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb net zo beroerd geslapen als in het ziekenhuis, maar men! wat ligt mijn bed lekker!
Lief dat je bezorgd bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ook nog een kamer voor jou alleen - zonder snurkers en onrust.
Hou je je echt echt rustig vandaag !!!
Doe maar alsof je een oude dame speelt in de film.
Een powernappie en dergl en rustig bewegen en rust afwisselen.
Het.mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |