Wij nemen hem op! Aangezien ik nu net en Tav nog niet terug van sporten ben/isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Kijktip nu al begonnen:
Wilfried de Jong terug met Motel De Jong
Nog aan de whisky vanavond, Sun?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij nemen hem op! Aangezien ik nu net en Tav nog niet terug van sporten ben/is
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken janu het wat kouder wordt heb ik er weer wat meer trek in
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel nogBen een beetje gaar
Nou, misschien 1 glaasje danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik ook.. behoorlijk zelfs, en straks na het douchen lekker rozig van het sporten. Maar dan is één glaasje juist zo lekker, slaap ik lekker diep van
![]()
Morgen en zondag nog wat aan mijn paper sleutelen, 's avonds feestje in Hoorn, dus genoeg te doen nog dit weekend..
Ik ga denk ik voor een Coal Ilaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, misschien 1 glaasje danEen Alchemistje.... of een Glenmorangie
In a bar under the sea is een toffe plaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Deus! ja, ik vind ze ook wel goed, maar ik ben ze ook snel zat.
Zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Deus! ja, ik vind ze ook wel goed, maar ik ben ze ook snel zat.
Ik heb hier de nieuwste liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Felagund het volgende:
In a bar under the sea is wel tof ja, voor de rest ken ik weinig van ze. Volgens mij alleen hun nieuwste een keer gedraait.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha ik kan me wel een voorstelling maken over hoe die hond zijn baasje eruit ziet
Als deze een beetje blijft hangen, zal ik die ook eens aanschaffenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind Pocket Revolution ook een goed album.
geen idee wat er dan fout gaat. zowel in ff als ie werkt het normaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik kan Zets plaatjes nooit zien..
Ik heb ff maar zie alleen het linkje.. en die direct copy-pasten naar de adresbalk helpt ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee wat er dan fout gaat. zowel in ff als ie werkt het normaal.
zelfs zonder flash of andere zooi.
even getest met een schone install in een virtual machine. buiten het gezeur dat fok perse flash geinstalleerd wil hebben werkt het plaatje wel normaal. geen idee wat er dan fout gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb ff maar zie alleen het linkje.. en die direct copy-pasten naar de adresbalk helpt ook niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef z80 het volgende:
[..]
even getest met een schone install in een virtual machine. buiten het gezeur dat fok perse flash geinstalleerd wil hebben werkt het plaatje wel normaal. geen idee wat er dan fout gaat.
Geen dame mee dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Matige film, Heineken Ontvoering. Enige wat beetje ok was, was de jaren 80 look. Matige spanningsboog, laatste stuk was totaal zonder spanning.
Toen lui gedacht naar huis te gaan maar toch nog een uur gewichten lopen tillen op het sportcentrum. Hoef ik dit weekend niet meer.
Leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef DarkElf het volgende:
Tori was geweldig!
Nieuwe album is grotendeels geweldig en werd mooi gebracht met t strijkkwartet erbij wat je ook op de cd hoort en een flink aantal oude nummers kwamen langs in súper uitvoeringen!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk
Ik kwam niet door het nieuwe album heen![]()
Nopequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik dacht Steer hosselt chickie bij de film
vind het niveau minder dan vorig jaar. heb het opgenomen en ga het morgen kijken. nu atwt aan het kijken. zusje kwam om 15.30u, ouders 2 uur later, eten was heerlijk (mocht alleen wel iets pittiger vond ik) en daarna gezellig met zn allen Pirates gekeken. leuke avondquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
TVOH weer bekeken. Weinig winnaars gezien.
Tis altijd lente/weekend...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen al naar bed? tis weekend
Ze zijn gewoon vet jaloersch op je mooie flattyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
vind het niveau minder dan vorig jaar. heb het opgenomen en ga het morgen kijken. nu atwt aan het kijken. zusje kwam om 15.30u, ouders 2 uur later, eten was heerlijk (mocht alleen wel iets pittiger vond ik) en daarna gezellig met zn allen Pirates gekeken. leuke avond
heeequote:
haha ze voelen zich wel helemaal thuis ja, is fijn. ze zijn vaker hier dan ik bij henquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vet jaloersch op je mooie flatty
Tis al bijna tijd voor de kaarschjes
Ik heb nog wel een stukje FFT-worst in een plastic opbergkoker voor je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
heeemag ik ook een stukje kaas en een tomaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |