Wat leuk dat je er zo betrokken bij raakt / bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef DarkElf het volgende:
Welkom thuis krakke!
Verder ben ik geslóópt! Was een leuke dag op vrijwilligerswerk en de cliënten waren heel blij met alles wat we geregeld en bedacht haddenmaar pfffff nu ben ik echt helemaal gaar. Als ik 10 min achter elkaar even gezeten heb sinds vanochtend vroeg is t veel
Ff relaxen en vanavond op naar Tori!!
Dat noem ik altijd heerlijk moe, lekker dood en of voldaan geslooptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef DarkElf het volgende:
Welkom thuis krakke!
Verder ben ik geslóópt! Was een leuke dag op vrijwilligerswerk en de cliënten waren heel blij met alles wat we geregeld en bedacht haddenmaar pfffff nu ben ik echt helemaal gaar. Als ik 10 min achter elkaar even gezeten heb sinds vanochtend vroeg is t veel
Ff relaxen en vanavond op naar Tori!!
er is 50minuten geknipt maar alsnog geeft t n goed beeld inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
MeMo, we hebben die Holand Doc over die Tony en het Pieter Baancentrum bekeken.
Geeft een goed beeld van hoe ze tot een oordeel komen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Riooljournalistiek! Mijn opmerking was algemeen en ging dus niet specifiek over New Kids
Al het dwangmatige schoonmakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
er is 50minuten geknipt maar alsnog geeft t n goed beeld inderdaadheb m gister ook gekeken, was wel benieuwd naar wat er geknipt was
en gesprekken met zn (ex)vrouw/vriendin en beelden uit de dagrecreatie waarin ie in n snuggie rondliep en zich af vroeg of ie de visjes truucjes kon lerenquote:
Doe mijn neefje de groetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
ff ontspannen naar Heineken Ontvoering met Rutger
[ afbeelding ]
Nu heb ik dorstquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
De granaatappelsiroop is geweldig, ongeveer 0,7 liter siroop. Heb 0,5 in een flesje gedaan, de rest in een grote kan. De pitten nog eens met water gemengd, door een zeef gehaald en in de kan gedaan, veel ijs erbij en de kan verder met water gevuld. Heerlijke granaatappellimonade!
Ze zijn tegen de eh...rijke mensen met hun bonussen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef Vork het volgende:
Hoi. Ik ben zeker weer de enige die het nut van die hele occupy-acties niet zo inziet. Ik had in Arnhem ook al een tentje of 10 gespot. Ze zijn ergens tegen, of is het de laatste trend om bij ieder concert gelijk en kampeergelegenheid te creëren voor het festivalgevoel, buiten het festivalseizoen?
En dat uiten ze door wild te kamperen ergens op een vrij loos stukje in de stad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn tegen de eh...rijke mensen met hun bonussen?
De vorm is een andere discussie iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:30 schreef Vork het volgende:
Ja, maar om nou te gaan kamperen? Wat houden ze dan eigenlijk bezet? Het is allemaal zo vrijblijvend, met die lege tentjes en al die zwervers die voor het gratis eten en drinken komen. Zo maakt men geen vuist. Ik weet niet wat wel, maar ik vind het weinig indrukwekkend. En wat beweegt dan die paar mensen hier in Arnhem om ook ergens op een stukje gras een tentje op te zetten, boe te roepen en bier te drinken. Weinig bank die zich daar iets van aantrekt.
Ik snap de vorm niet. Ik snap de kritiek op de banken wel, maar om die zo te uiten. Zonde van de tijd toch. En nou ga ik de supermarkt plunderen. Ik mis een ding in huis en ik heb honger.quote:
Langharig werkschuw volkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik snap de vorm niet. Ik snap de kritiek op de banken wel, maar om die zo te uiten. Zonde van de tijd toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |