mijlpaal!! Niets Tje!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de smaak te pakken gekregen van scriptie schrijven, net wat grafieken bewerkt. Eerst verkeerd, half uur van m'n leven die ik nooit meer terug zal krijgen, nu goed.
Nog wat getalletjes in tabellen proppen en dan het hoofdstukje 'resultaten' afmaken.
Dan tussen 23:00 en middernacht de discussie schrijven, nog wat referenties goed zetten en dan kan ie de post op.Mijlpaaltje.
Over Wielrennen valt niet meer te pratenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Gaat het nou alwéér over voetbal?
Nee, over mijn gemoedsrustquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Gaat het nou alwéér over voetbal?
Dat is duur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Loreena McKennit komt naar NL. Kaarten zijn 63-72 EUR
Wel in Carre
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is duur.En ik ken haar niet eens.
Dat is waar. Al luister ik ook veel naar wat alternatievere/onbekendere muziek, dan valt het nog wel heel erg mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ook
Ga maar googlen. Keltische folkmuziekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is duur.En ik ken haar niet eens.
Onzinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ook
Oeh leuk!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Loreena McKennit komt naar NL. Kaarten zijn 63-72 EUR
Wel in Carre
Je kent haar?quote:
Tom Waits betaal je ruim 100 euro voor, als het niet inmiddels al 150 euro is. Vind ik toch iets te veel voor een paar uur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinHooverphonic was EUR 15 of 20. Nightwish EUR 40. Maar merendeel van de normale bands (dus niet van die mega-bekende acts als U2, Britney S, Rolling Stones) hanteren normale prijzen van 15-25 EUR.
Ah, vandaar dat ik het niet ken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga maar googlen. Keltische folkmuziek
Da's een keiharde "bekijk het maar" bij mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom Waits betaal je ruim 100 euro voor, als het niet inmiddels al 150 euro is. Vind ik toch iets te veel voor een paar uur.
ken haar idd! Maar wanneer is het?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
Je kent haar?Ze komt ook in Brussel
De avond ervoor
Zin om samen te gaan?
7 April in Brussel, 8 april in A'dam. Geen idee wat de prijzen in Brussel doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken haar idd! Maar wanneer is het?
quote:CAT. 1 : 53 ¤
CAT. 2 : 47 ¤
CAT. 3 : 41 ¤
CAT. 4 : 33 ¤
Leuk dorpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zo maar eens naar bed toeMorgen on-site support leveren in Bloemendaal
Beetje ver rijden welquote:
Oftewel...ik kan beter in Rusland gaan kijken voor een vriendinquote:
Je beseft toch wel dat, ondanks goeie isolatie, je buren dit vermoedelijk wel kunnen horen he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
zonet een flink half uur gedanst en ik deed net alsof ik onvermoeibaar was en dat was ik ook. ik bleef keihard en energiek dansen. maar nu ik eindelijk mocht zitten moest ik toch wel eventjes uithijgen
ik vraag het me af. de muziek zelf heb ik expres zacht gehouden. de enige die me dan zou kunnen horen is de benedenbuurman vanwege mijn bewegingen maar dat betwijfel ik want ik hoor zelf ook nooit voetstappen of iets van boven. zo fijn. ik hoor zelfs de kippen en haan niet die de beneden buurman heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat, ondanks goeie isolatie, je buren dit vermoedelijk wel kunnen horen he?
dat mag hier op fokquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:11 schreef Bluezz het volgende:
zonder hoofdletters typen is ook zo jammer![]()
![]()
oh ja slapen
je lijkt wel ineens een stuk jonger zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
Hep weer een niewe avlefering beijke van Breaking Bad.
Wat een luejke cerie is et toch.
Ja, word ook met de dag jonger en moderner.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:13 schreef FutureFairytale het volgende:
je lijkt wel ineens een stuk jonger zo
Goed streven. Neem ik mij ook al een jaar voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik morgenvroeg weer wakker word ga ik er gelijk uit, weinig geslapen of niet. even weer in een normaal ritme proberen te komen.
Het begint bijna eng te worden. Nog even en je bent afgestudeerd en dan moet je opeens zomaar echt een baan gaan vinden en dan ben je niet meer het eeuwige studentje Steer zoals ik je ken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Netjes, 14 referenties in dit hoofdstuk. Nu nog plaatjes erin lepelen, en discussie afmaken
WHZquote:
Rollen? nieuwe auto?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
En weer klaar bij de directeur. Twee vinkjes aan en rolllen maar......
Op naar kantoor dan maar
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Stereotomy het volgende:
Fokking klaar.
En gaar
Opsturen en morgen aan de slag met een nieuw hoofdstuk. Nog twee maar te gaan.
Het gaat dus allemaal voorspoedig en sneller dan verwacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
En ja, om half twee ga ik naar huis. Eerst nog een warme maaltijd hier meepakken, dat scheelt weer een dag koken. Ik weet niet wanneer ik hier weer ben, ik zal eerst wel instorten, zoals dat hoort.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
En ja, om half twee ga ik naar huis. Eerst nog een warme maaltijd hier meepakken, dat scheelt weer een dag koken. Ik weet niet wanneer ik hier weer ben, ik zal eerst wel instorten, zoals dat hoort.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Verwijzing achteraf in de pocket.
Lieve huisarts toonde begrip.
hoe coolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Goed zo Steer!![]()
En Bluezz ik vind het nog steeds zo stoer van je!![]()
Ja vanaf 18 nov. ben ik een paar dagen uitgepland maar wel aanwezig en dan hollen we van hot naar haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef AnneX het volgende:
En dan word je continu gebeld en bevraagd tijdens de baliewerkzh ?
Van mijzelve hoef ik de rest van de dag nix![]()
behalve wordfeuden.![]()
Super Annexx ik hoop dat je een goede match vind!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Welkom thuis , Krakke![]()
![]()
Fijn joh!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Welkom thuis , Krakke![]()
![]()
Dat zijn leuke dingen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen voor nog geen twee euro een kilo granaatappels gekocht op de markt, en deze schoongemaakt, pondje suiker erbij, goddelijke limonadesiroop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |