Ik heb me vorig jaar expres ingeschreven voordat ik klaar was met de lessen. Als mooie uitdaging en stok achter de deurquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat goed dat jullie je ingeschreven hebben! Wil ik ook wel een keertje doen. Als ik Evy uitgelopen heb.
Ik loop trouwens ook in het donker, en zeker nu het wintertijd is. Maar als ik door de weeks in het donker loop, blijf ik op plekken waar veel auto's en mensen zijn. En het valt me op dat ik daar niet de enige hardloper ben dan
Het liefst ga ik gewoon overdag, maar dat kan niet met m'n werk...
Stok achter de deur hequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat goed dat jullie je ingeschreven hebben! Wil ik ook wel een keertje doen. Als ik Evy uitgelopen heb.
Ik loop trouwens ook in het donker, en zeker nu het wintertijd is. Maar als ik door de weeks in het donker loop, blijf ik op plekken waar veel auto's en mensen zijn. En het valt me op dat ik daar niet de enige hardloper ben dan
Het liefst ga ik gewoon overdag, maar dat kan niet met m'n werk...
De eerste volgende loop hier in de buurt is de Derde Kerstdagloop. Zou ik moeten kunnen halen, maar ik kan geen vrij krijgen op die maandagquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Stok achter de deur heVolgens mij was ik ergens bij les 15 van Evy
Dit keer weet ik dus dat ik het sowies ga halen..ik had me liever ingeschreven voor de 10km, maargoed, beetje op m'n lichaam passen
www.inschrijven.nlquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De eerste volgende loop hier in de buurt is de Derde Kerstdagloop. Zou ik moeten kunnen halen, maar ik kan geen vrij krijgen op die maandagzucht...
Moet dus nog kijken wanneer ik mezelf kan gaan testen. Waar bekijken jullie een actueel overzicht van lopen in Nederland?
Ah, ff checkenquote:
Ik vind van welquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Is RunnersWorld leuk? Ik zag het liggen bij de Bruna, maar ernaast lag Run2Day en toen kon ik niet meer kiezen
Gisteren was Evy op het Vlaamse Eén om programma's aan te kondingen! Ik wilde meteen in de houding springenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:48 schreef Vincent17 het volgende:
Ik kan niet lopen zonder Evy op mijn telefoon
Dan zou ik er vlak achter gaan lopen 'for a better view'quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Tja, en als Evy nou gewoon naast je meeloopt?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zou ik er vlak achter gaan lopen 'for a better view'
Wel handig. Ik sleep m'n hele iPhone meequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Oh ja, mijn mini MP3 speler. Klein dingetje met een clip zodat ik hem vast kan maken aan mijn broek
Als wij gaan hardlopen dan blijf ik er netjes naast hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Oh ja, mijn mini MP3 speler. Klein dingetje met een clip zodat ik hem vast kan maken aan mijn broek
Nergens last vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als wij gaan hardlopen dan blijf ik er netjes naast hoor![]()
Mini-mp3 is wel handig lijkt me ja. Met een wat grotere voel je toch wat gewicht en zit je misschien toch de hele tijd te denken aan dat ding omdat het zo opvalt?
Zo heb ik dat een keer geprobeerd met een flesje water maar ik ben dan gewoon mijn balans een beetje kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:03 schreef Vincent17 het volgende:
Ik sleep mijn HTC Wildfire altijd gewoon mee in mijn hand
Sportoortjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Het is hier nog 16 graden buiten dan ga ik echt niet in lange broek , shirt met lange mouwen lopen. vind dat echt veel te warm daarvoor.
Korte broekje of 3 kwarts, maar langer echt nog niet.
Hoe doen jullie dat trouwens met mp3 oortjes? Bij mij vliegen ze snel uit mijn oren!
Wat zijn die tights? Draag je die onder je trainingsbroek?quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef Starr_003 het volgende:
Ik doe ook mee
Sportoutfits:
3 shirts lange mouw
3 shirts korte mouw
2 lange tights (1 thermo, 1 gewoon)
1 driekwart tight
1 korte short
1 windjack
2 paar sport compressiekousen
4 paar (naadloze) hardloopsokken
2 paar hardloopschoenen
2 reflecterende hesjes
Strakjes weer rennen! Hopen dat het droog blijft
Tights zijn hardloopbroekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat zijn die tights? Draag je die onder je trainingsbroek?
Mijn hardloopspullen:
1 paar hardloopschoenen
1 paar naadloze sokken
1 lange broek
1 korte broek
1 T-shirt
1 vest
Gisteren was het echt nog best warm, ik heb met korte mouwen gelopen, maar eigenlijk had een korte broek ook nog best gekund. Maar het is van te voren wel moeilijk in te schatten, vind ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Wiehoe het volgende:
Lopen jullie nog steeds met korte broek en korte shirtjes of inmiddels alles lang?
Ik zag gisteren namelijk nog mensen helemaal kort lopen. Als ik nu zo naar buiten kijk lijkt me dat toch wat fris.
Dat is helemaal geen gekke vraag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien een brutale/gekke vraag..maar als je deze week bent begonnen, is het dan niet wat vroeg om gelijk een hartslagmeter te kopen?
Waar vind je die in godsnaamquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef Vincent17 het volgende:
Shirt met korte mouwen en korte broek.
[..]
Sportoortjes
Dat heb ik ook een beetje, alleen al met m'n schoenenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is ook een prikkel om het hardlopen vol te houden: ik heb zoveel geld uitgegeven, nu moet ik die spullen ook gebruiken!
Gewoon Mediamarkt? Ik heb deze, maar dan in het roze (¤ 14,95)quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Waar vind je die in godsnaam
Even googlen
zien er apart uit. Maar die blijven dus echt goed zitten? Want met dat soort dopjes heb ik helemaal dat ze uitvliegen. Dus weet niet hoe strak dat andere ding om je oren blijft zitten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewoon Mediamarkt? Ik heb deze, maar dan in het roze (¤ 14,95)
[ afbeelding ]
Sportoortjes helpt, maar zo'n clipje aan het draadje helpt nog het meest. Die zorgt er voor dat het draad niet trekt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Het is hier nog 16 graden buiten dan ga ik echt niet in lange broek , shirt met lange mouwen lopen. vind dat echt veel te warm daarvoor.
Hoe doen jullie dat trouwens met mp3 oortjes? Bij mij vliegen ze snel uit mijn oren!
Sleutels heb ik gewoon in mijn broekzak, portemonnee en ID en zo heb ik niet eens mee. Kan lastig zijn natuurlijk als iemand mij omver rijd en ze willen weten wie ik ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe doen jullie het trouwens met id/portemonnee en sleutels? Ik had gisteren mijn portemonnee (creditcardhouder) en sleutels bij me, maar ik vond dat niet echt comfortabel lopen.
Geen sleutelsquote:
ah oke, ik denk dat ik me maar goed moet laten adviseren!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sportoortjes helpt, maar zo'n clipje aan het draadje helpt nog het meest. Die zorgt er voor dat het draad niet trekt.
Ik ben zelf net terug van les 25. Ik moest 2x 15 minuten hardlopen. Meestal zijn mijn spieren het eerste moe, maar deze keer had ik het vooral conditioneel zwaar. Ik ben een beetje verkouden, dus ik denk dat dat het was. Maar failure is not an option bij mij, dus wel gewoon weer gehaald
Dat is eigenlijk ook wel een goeiequote:
Dit was de 2e poging. De eerste poging haalde ik die 2e 7 minuten al niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:47 schreef kruidkoekje het volgende:
Succes mazaru! Hoe vaak heb je hem al gedaan?
Zou ik ook in het lijstje mogen!?
Ik zit te denken om ook bij de kruidvat de hardloop kleding aan te schaffen nu! Is wel handig en even voor tijdelijk niet zo duur! Moet ik alleen 12 km voor fietsen
Dan zit je op de goede weg tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit was de 2e poging. De eerste poging haalde ik die 2e 7 minuten al niet.
Haarband! iemand in dit topic gaf mij deze geniale tip en het is echt fijn!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Sport oordopjes kun je bij de Kijkshop al voor 9,95 halen..zitten perfect!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:01 schreef kruidkoekje het volgende:
Bedankt lotje! Als dat werkt is dat een veel goedkopere oplossing!
Grrr de actie van kruidvat is al voor bij zie ik op internet. Nu baal ik wel een beetje want had zon goede moed om er even voor te gaan kijken en morgen in nieuwe kleding lekker te gaan hard lopen!
Ik vond het vandaag ook zo belachelijk druk!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:52 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ja, iig gefeliciteerd met je record. Loop je vrij snel? Miss is het dan verstandig om iets rustiger aan te doen.
Mijn oren zijn te kleinquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:04 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Sport oordopjes kun je bij de Kijkshop al voor 9,95 halen..zitten perfect!!
Same here. Al denk ik wel over een flesgordel, want ik moet nu best wel richting de langere afstandenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:12 schreef E.T. het volgende:
ik al m'n tights heb ik een klein zakje met rits op m'n rug. Prima voor een sleutel![]()
En m'n iPhone heb ik in een armband-ding
Verder wil ik niets meenemen, alleen maar ballast
Je was zo pissig dat je na je 5.7.7.3 alsnog nog een keer 5 hebt gelopen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:45 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Ik ben trots en teleurgesteld.
Trots omdat ik nog nooit zo lang achter elkaar heb gelopen als dat ik vandaag heb gedaan.
Teleurgesteld omdat ik weer die freaking les 16 niet in 1 keer kan lopen.
Les 16 is 5.7.7.5
Ik haalde vandaag 5.7.7.3 en toen was ik zo pissig dat ik daarna toch nog een keer 5 heb gelopen.
Dinsdag ga ik weer! En dan ga ik hem wel in 1 keer halen.
Oh nais!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:11 schreef kruidkoekje het volgende:
Lotje, de actie geld nog wel.! Vriend had een andere link gevonden waar de folder van de kruidvat nog wel op staat en daar staat dat de actie geld tot 6 november!
http://www.foldersenkrant(...)reclamefolder/607-3/ Pagina 48 (mag ik dat zeggen? Wil niet spammen)
Dus ik ga denk ik wel eventjes kijken en hopen dat er nog wat ligt.
Ja ik ben ook blij en ik duim echt dat er nog iets is. En dat het uiteindelijk ook de goede maat is wat ik dan aan heb. Weet iemand of ze groot uitvallen of niet? Heb eigenlijk altijd maat M, maar ik ben niet zo lang ( 1.62 en wil niet dat het uiteindelijk te lang valt, want dat is ook niet echt goed lijkt me.. )quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nais!
Dan ga ik even kijken dadelijk! maar eerst even omkleden en een lesje lopen. Ik denk dat ik les 8 ga lopen want ik heb zeker een maand niet gelopen![]()
Sinds vorige week weer begonnen met sporten na een maagontsteking (daar kwamen achteraf de rugklachten van waardoor ik eerder niet kon lopen)
Dus ik ben benieuwd, helemaal omdat ik gisteren getraind heb in de sportschool en een beetje spierpijn heb
Dat doe ik ook allemaalquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:19 schreef Aventura het volgende:
Zo, ik ben weer terug. 30 minuten gelopen. Ben toch maar niet met Evy gaan trainen, maar met RunKupper icm de c25k-schema's. Die bevielen me de vorige keer goed. Bovendien ben ik zo'n nerd die achteraf haar training op FB wil posten en via Runkeeper.com haar route nog eens wil bekijken
Dit dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat doe ik ook allemaalMaar dan met Endomondo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude sweater aan en gaan![]()
Natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan toch met evy aan ook runkeeper of endomondo draaien?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga hardlopen (alleen niet langs Kruidvat of Action). Ben benieuwd hoe het zit met de temperatuur.
Loop meestal gewoon in een simpel kloffie zoals dit:Denk dat dit veel te warm is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude sweater aan en gaan
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga hardlopen (alleen niet langs Kruidvat of Action). Ben benieuwd hoe het zit met de temperatuur.
Loop meestal gewoon in een simpel kloffie zoals dit:Lijkt me wat aan de warme kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude sweater aan en gaan
F means you're fucked
Gelukkig welquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is waar. Maar ik prefereer eigk ook mijn eigen muziek!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bekijk zelfs mijn stats op endomondo om te zien wat er voor vooruitgang in zit.
En dan balen als je vooruitgang begint af te vlakkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookStandaard hele analyse erop los gooien. Misschien zo effe in Excel een soort van lijst maken om de voortgang nóg beter bij te houden
Lekker toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die geen muziek luistert tijdens het sporten.
En dan mezelf een flinke schop onder m'n kont gevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan balen als je vooruitgang begint af te vlakken
ik luister evy , anders lukt het mij niet om te sportenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die geen muziek luistert tijdens het sporten.
Het hogere doel is gezond & op gewicht blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker toch?
Hee jij loopt nu al eventjes 5km toch? Heb je nog een bepaald doel oid? Een wedstrijd, of verder lopen?
True, dat doel heb ik ook. Al is afvallen nog wel iets dat absoluut bij mij mag gebeurenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het hogere doel is gezond & op gewicht blijvenMisschien ga ik ooit een wedstrijd lopen, maar gewoon 3 keer per week 5KM lopen vind ik prima. Mooi in te passen in m'n schema, want dat valt niet mee met een redelijk demanding baan en 3 kinderen.
Dan zoek ik wel een loop in de buurt van Rdamquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:31 schreef GotC het volgende:
[..]
True, dat doel heb ik ook. Al is afvallen nog wel iets dat absoluut bij mij mag gebeuren.
3 kids! Dan is t idd wel handig als je kan hardlopen wat qua tijd in je schema past thuis
Anders ga je ook de CPC lopen?![]()
Groot gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel een loop in de buurt van RdamVandaag was er ook een mooie loop in Krimpen kwam ik net achter.
Ja als ik al het schema van komende week bekijk is de komende dagen morgenochtend om half 8 de enige optie om een rondje te lopen. Daarna is woensdagavond misschien een optie.
Hardlopen is geen sport?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:34 schreef Vincent17 het volgende:
Iedereen moet hardlopen hier in een schema met kinderen etc proppen. Ik mag het in een schema met school, bijbaan, sport, vrienden proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |