Ik heb me vorig jaar expres ingeschreven voordat ik klaar was met de lessen. Als mooie uitdaging en stok achter de deurquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat goed dat jullie je ingeschreven hebben! Wil ik ook wel een keertje doen. Als ik Evy uitgelopen heb.
Ik loop trouwens ook in het donker, en zeker nu het wintertijd is. Maar als ik door de weeks in het donker loop, blijf ik op plekken waar veel auto's en mensen zijn. En het valt me op dat ik daar niet de enige hardloper ben dan
Het liefst ga ik gewoon overdag, maar dat kan niet met m'n werk...
Stok achter de deur hequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat goed dat jullie je ingeschreven hebben! Wil ik ook wel een keertje doen. Als ik Evy uitgelopen heb.
Ik loop trouwens ook in het donker, en zeker nu het wintertijd is. Maar als ik door de weeks in het donker loop, blijf ik op plekken waar veel auto's en mensen zijn. En het valt me op dat ik daar niet de enige hardloper ben dan
Het liefst ga ik gewoon overdag, maar dat kan niet met m'n werk...
De eerste volgende loop hier in de buurt is de Derde Kerstdagloop. Zou ik moeten kunnen halen, maar ik kan geen vrij krijgen op die maandagquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Stok achter de deur heVolgens mij was ik ergens bij les 15 van Evy
Dit keer weet ik dus dat ik het sowies ga halen..ik had me liever ingeschreven voor de 10km, maargoed, beetje op m'n lichaam passen
www.inschrijven.nlquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De eerste volgende loop hier in de buurt is de Derde Kerstdagloop. Zou ik moeten kunnen halen, maar ik kan geen vrij krijgen op die maandagzucht...
Moet dus nog kijken wanneer ik mezelf kan gaan testen. Waar bekijken jullie een actueel overzicht van lopen in Nederland?
Ah, ff checkenquote:
Ik vind van welquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Is RunnersWorld leuk? Ik zag het liggen bij de Bruna, maar ernaast lag Run2Day en toen kon ik niet meer kiezen
Gisteren was Evy op het Vlaamse Eén om programma's aan te kondingen! Ik wilde meteen in de houding springenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:48 schreef Vincent17 het volgende:
Ik kan niet lopen zonder Evy op mijn telefoon
Dan zou ik er vlak achter gaan lopen 'for a better view'quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Tja, en als Evy nou gewoon naast je meeloopt?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zou ik er vlak achter gaan lopen 'for a better view'
Wel handig. Ik sleep m'n hele iPhone meequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Oh ja, mijn mini MP3 speler. Klein dingetje met een clip zodat ik hem vast kan maken aan mijn broek
Als wij gaan hardlopen dan blijf ik er netjes naast hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Oh ja, mijn mini MP3 speler. Klein dingetje met een clip zodat ik hem vast kan maken aan mijn broek
Nergens last vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als wij gaan hardlopen dan blijf ik er netjes naast hoor![]()
Mini-mp3 is wel handig lijkt me ja. Met een wat grotere voel je toch wat gewicht en zit je misschien toch de hele tijd te denken aan dat ding omdat het zo opvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |