Zo heb ik dat een keer geprobeerd met een flesje water maar ik ben dan gewoon mijn balans een beetje kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:03 schreef Vincent17 het volgende:
Ik sleep mijn HTC Wildfire altijd gewoon mee in mijn hand
Sportoortjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Het is hier nog 16 graden buiten dan ga ik echt niet in lange broek , shirt met lange mouwen lopen. vind dat echt veel te warm daarvoor.
Korte broekje of 3 kwarts, maar langer echt nog niet.
Hoe doen jullie dat trouwens met mp3 oortjes? Bij mij vliegen ze snel uit mijn oren!
Wat zijn die tights? Draag je die onder je trainingsbroek?quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef Starr_003 het volgende:
Ik doe ook mee
Sportoutfits:
3 shirts lange mouw
3 shirts korte mouw
2 lange tights (1 thermo, 1 gewoon)
1 driekwart tight
1 korte short
1 windjack
2 paar sport compressiekousen
4 paar (naadloze) hardloopsokken
2 paar hardloopschoenen
2 reflecterende hesjes
Strakjes weer rennen! Hopen dat het droog blijft
Tights zijn hardloopbroekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat zijn die tights? Draag je die onder je trainingsbroek?
Mijn hardloopspullen:
1 paar hardloopschoenen
1 paar naadloze sokken
1 lange broek
1 korte broek
1 T-shirt
1 vest
Gisteren was het echt nog best warm, ik heb met korte mouwen gelopen, maar eigenlijk had een korte broek ook nog best gekund. Maar het is van te voren wel moeilijk in te schatten, vind ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Wiehoe het volgende:
Lopen jullie nog steeds met korte broek en korte shirtjes of inmiddels alles lang?
Ik zag gisteren namelijk nog mensen helemaal kort lopen. Als ik nu zo naar buiten kijk lijkt me dat toch wat fris.
Dat is helemaal geen gekke vraag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien een brutale/gekke vraag..maar als je deze week bent begonnen, is het dan niet wat vroeg om gelijk een hartslagmeter te kopen?
Waar vind je die in godsnaamquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef Vincent17 het volgende:
Shirt met korte mouwen en korte broek.
[..]
Sportoortjes
Dat heb ik ook een beetje, alleen al met m'n schoenenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is ook een prikkel om het hardlopen vol te houden: ik heb zoveel geld uitgegeven, nu moet ik die spullen ook gebruiken!
Gewoon Mediamarkt? Ik heb deze, maar dan in het roze (¤ 14,95)quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Waar vind je die in godsnaam
Even googlen
zien er apart uit. Maar die blijven dus echt goed zitten? Want met dat soort dopjes heb ik helemaal dat ze uitvliegen. Dus weet niet hoe strak dat andere ding om je oren blijft zitten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewoon Mediamarkt? Ik heb deze, maar dan in het roze (¤ 14,95)
[ afbeelding ]
Sportoortjes helpt, maar zo'n clipje aan het draadje helpt nog het meest. Die zorgt er voor dat het draad niet trekt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Het is hier nog 16 graden buiten dan ga ik echt niet in lange broek , shirt met lange mouwen lopen. vind dat echt veel te warm daarvoor.
Korte broekje of 3 kwarts, maar langer echt nog niet.
Hoe doen jullie dat trouwens met mp3 oortjes? Bij mij vliegen ze snel uit mijn oren!
Sleutels heb ik gewoon in mijn broekzak, portemonnee en ID en zo heb ik niet eens mee. Kan lastig zijn natuurlijk als iemand mij omver rijd en ze willen weten wie ik ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe doen jullie het trouwens met id/portemonnee en sleutels? Ik had gisteren mijn portemonnee (creditcardhouder) en sleutels bij me, maar ik vond dat niet echt comfortabel lopen.
Geen sleutelsquote:
ah oke, ik denk dat ik me maar goed moet laten adviseren!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sportoortjes helpt, maar zo'n clipje aan het draadje helpt nog het meest. Die zorgt er voor dat het draad niet trekt.
Ik ben zelf net terug van les 25. Ik moest 2x 15 minuten hardlopen. Meestal zijn mijn spieren het eerste moe, maar deze keer had ik het vooral conditioneel zwaar. Ik ben een beetje verkouden, dus ik denk dat dat het was. Maar failure is not an option bij mij, dus wel gewoon weer gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |